Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Bema 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 45 02 223
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Bema 1 1
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 45 02 223
    REGON: 43120573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy. A. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Zabezpieczenie pomieszczeń oraz uprzątnięcie pomieszczeń po wykonanych robotach należy do wykonawcy. B. Zakres szczegółowy robót określa dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. C. Materiały wbudowane muszą spełniać wymagania do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia oraz posiadać odpowiednie aprobaty, atesty lub inne wiarygodne dokumenty wystawione przez instytucję uprawnioną, która potwierdzi, że oferowane materiały spełniają wymagane parametry Lp Komórka Powierzchnia Rozpoczęcie Czas trwania zadania 1. Przychodnia POZ nr2 445,72 m2 7 dni od podpisania umowy 14 tygodni 1. Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie określeń, o których mowa w art. 29 ust. 3 , oraz art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazaniu temu towarzyszą słowa równoważny lub równoważny opisywanym. 2. Przez urządzenia i materiały równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych od podanych. 3. W ramach przebudowy i modernizacji przewiduje się dostosowanie pomieszczeń poszczególnych komórek przychodni do obecnie obowiązujących norm i przepisów ochrony p. pożarowej i sanitarnych, poprawę funkcjonalności, wymianę całkowicie zdekapitalizowanych elementów wyposażenia techniczno - użytkowego. Częściowo zmienia się układ niektórych pomieszczeń, wymianie ulegają: posadzki, okładziny ścian, stolarka drzwiowa, instalacje elektryczne, wod. - kan., wentylacji grawitacyjnej i wzmożonej. Przy wejściu do budynku wykonana będzie pochylnia dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi : 2.000,00 zł. - słownie: dwa tysiące zł. 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 66 ust. 5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, ze zm.); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Bank Millennium S.A. 52 1160 2202 0000 0000 9840 8599. Uznanie konta zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do daty złożenia oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8a a) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składaniu ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawcą w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach