Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Słupsku robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie nawierzchni w parku przy ul. Wazów

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Słupsku robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie nawierzchni w parku przy ul. Wazów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej w parku przy ul. Wazów w Słupsku, dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. Na mapie stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ został określony teren, na którym wykonana zostanie nowa nawierzchnia oraz pokazane przekroje konstrukcji nawierzchni - załącznik nr 10 do SIWZ. Specyfikacje techniczne stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres (ilości) robót stanowiących przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót - załącznik nr 12 do SIWZ. 2.Zakres robót do wykonania obejmuje, w szczególności: 1) wykonanie koryt na całej szerokości chodników mechanicznie, głębokość 25 cm, grunt kat. I-IV, 2) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, grunt kat. I-IV, 3) montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na ławie betonowej 20 x 20 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, 4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (4-31,5 mm), warstwa dolna o grubości 15 cm po zagęszczeniu, 5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm - kolor czerwony i szary, układanej na podsypce cementowo-piaskowej. 3.Obowiązki Wykonawcy: 1) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 2) zabezpieczenie całego terenu podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie tego terenu, 3) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy, 4) zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. oraz zeskanowaną w rozdzielczości min. 300 dpi mapę inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji - 1 egz. 5) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego, 6) zapewnienie czystości w rejonie terenu, na którym wykonywane są roboty i uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu robót, 7) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty itp.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót. 4. Wymagania ogólne: 1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas trwania zamówienia 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 3) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich, 4) materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), 5) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), 6) przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt, 7) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót, 8) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy, 9) za szkody wynikłe w czasie wykonywania robót, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca, 10) całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe, 11) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter robót, 12) roboty budowlane wykonywane w bezpośredniej bliskości drzew i krzewów należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie zniszczyć krzewów oraz systemu korzeniowego, pni i koron drzew, 13) Wykonawca wykona odtworzenie trawników w przypadku ich uszkodzenia podczas prowadzenia robót budowlanych, 14) Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie zakresem przedmiotu zamówienia i ST zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 500,00 PLN (słownie: pięćset polskich złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i rękojmi za wady fizyczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach