Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa parkowania pojazdów zabezpieczonych przez policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Miejskiej Policji w Legnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, Komendzie Powiatowej Policji w Lubinie, Komendzie Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej, Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa parkowania pojazdów zabezpieczonych przez policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Miejskiej Policji w Legnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, Komendzie Powiatowej Policji w Lubinie, Komendzie Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej, Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa parkowania pojazdów zabezpieczonych przez policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Miejskiej Policji w Legnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, Komendzie Powiatowej Policji w Lubinie, Komendzie Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej, Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (zadań), według miejsca wykonywania usługi na terenie określonego powiatu (właściwości miejscowej komendy miejskiej lub powiatowej Policji). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo większą ilość części zamówienia pod warunkiem, że wykonawca wskaże odrębną lokalizację parkingu dla części postępowania (powiatu, komendy miejskiej lub powiatowej policji), na którą składa ofertę. Części postępowania odpowiadają lokalizacjom parkingów (powiat, komenda miejska lub powiatowa Policji), w których świadczona będzie usługa przechowywania depozytów, to jest: Część 1 postępowania - usługa przechowywania pojazdów i części pojazdów na terenie powiatu legnickiego (Komenda Miejska Policji w Legnicy): - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 1500; - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 200. Część 2 postępowania - usługa przechowywania pojazdów i części pojazdów na terenie powiatu bolesławieckiego (Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu): - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 285; - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 127. Część 3 postępowania - usługa przechowywania pojazdów i części pojazdów na terenie powiatu lubińskiego (Komenda Powiatowa Policji w Lubinie): - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 199; - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 64. Część 4 postępowania - usługa przechowywania pojazdów i części pojazdów na terenie powiatu średzkiego (Komenda Powiatowa Policji w Środzie Śląskiej): - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 280; - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 40. Część 5 postępowania - usługa przechowywania pojazdów i części pojazdów na terenie powiatu trzebnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy): - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 618; - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 31. Wymagany odpowiedni potencjał techniczny, jakim powinien dysponować wykonawca w celu realizacji zamówienia, to jest wymagania postawione w zakresie odpowiedniego usytuowania i wyposażenia parkingu w celu realizacji zamówienia - zamawiający określił w Wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik numer 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: elektroniczny monitoring przechowywanych na parkingu strzeżonym depozytów z możliwością archiwizacji zapisu powyżej 30 dni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach