Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2017-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy osiedlowej wraz z infrastrukturą w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa świetlicy osiedlowej w rejonie ul. Wiśniowej" w Ostrowie Wielkopolskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy osiedlowej wraz z infrastrukturą w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa świetlicy osiedlowej w rejonie ul. Wiśniowej" w Ostrowie Wielkopolskim. I.Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, działka nr: 27/2 obręb 0129. II.Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8, 2.Projekt budowlano – wykonawczy wielobranżowy – załącznik nr 9, 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10, 4.Opinia WUOZ w Poznaniu – załącznik nr 11, 5.Opinia geotechniczna – załącznik nr 12, 6.Przedmiar robót – załącznik nr 13, 7.tablica - baner – załącznik nr 14. III.Inne wymagania i uwagi: 1.Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4.Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1)roboty fundamentowe, 2)roboty murowe w zakresie wykonania ścian murowych i elementów żelbetowych, 3)roboty związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu, 4)roboty związane z wykonaniem elewacji, 5)roboty związane z wykonaniem podłóg i posadzek, 6)roboty w zakresie wykonania instalacji wod-kan. 5.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6.W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1)robót fundamentowych i murowych w zakresie wykonania ścian, 2)robót montażowych w zakresie stolarki drzwiowej, 3)robót w zakresie układania podłóg i posadzek, 4)robót w zakresie tynków i okładzin, 5)robót w zakresie wykonania instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 6)robót w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, 7)robót w zakresie wykonania konstrukcji i pokrycia dachu, 8)robót w zakresie zagospodarowania terenu: utwardzenia, urządzanie terenów zielonych. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opinii WUOZ w Poznaniu oraz opinii geotechnicznej, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja nawierzchni dachu budynku hali C w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-03-07 - „Budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Granowie”
Dodano: 2024-02-10 - Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa szatni sportowej w Dziembowie
Dodano: 2020-06-08 - Naprawa nawierzchni dachu na budynku dużego basenu „Chwiałka”, ul. Spychalskiego 34, Poznań
Dodano: 2020-05-25 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Anastazewo, gmina Powidz
Dodano: 2020-04-03 - „Sadowie - rozbudowa sali wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”
Dodano: 2019-11-20 - Przebudowa sali gimnastycznej przy szkole w Rostarzewie
Dodano: 2019-11-19 - Remont pomieszczeń w Budynku Głównym O/Malta w Poznaniu, ul. Wiankowa 3.
Dodano: 2019-10-17 - Budowa budynku szatni sportowej w miejscowości Obrowo
Dodano: 2019-07-23 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Anastazewo, gmina Powidz
Dodano: 2019-07-23