Przetargi.pl
Przebudowę dróg gminnych nr 090949C, 091016C i 091054C tj. ul. Tysiąclecia, Lipowej i Kcyńskiej w Szubinie - I etap

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę dróg gminnych nr 090949C, 091016C i 091054C tj. ul. Tysiąclecia, Lipowej i Kcyńskiej w Szubinie - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych nr 090949C, 091016C i 091054C tj. ul. Tysiąclecia, Lipowej i Kcyńskiej w Szubinie- etap I, obejmujących między innymi: 1) Przebudowę ul. Kcyńskiej w Szubinie – droga gminna nr 091034C, w tym: remont istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego, poszerzenie pasów ruchu, wykonanie dodatkowego pasa dla pojazdów skręcających w lewo, przebudowę skrzyżowania z ulicą Lipową, wykonanie zjazdów, wykonanie chodników, wykonanie odwodnienia, Wykonanie przebudowy istniejących kabli SN 15 kV, wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, wykonanie innych robót towarzyszących, 2) Przebudowę ul. Lipowej w Szubinie od km 0+000 do km 0+316,50, w tym: wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie zjazdów, wykonanie chodników, wykonanie ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego, wykonanie skarp i nasypów, wykonanie murków oporowych z betonowych elementów prefebrykowanych, wykonanie 7 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych oraz 15 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych i 1 stanowiska dla pojazdów osób niepełnosprawnych wraz z jezdnią manewrową, wykonanie wyniesionego skrzyżowania ulicy Tysiąclecia i Lipowej, wycinka drzew i krzewów, budowa kanalizacji deszczowej, wykonanie przebudowy sieci energetycznej, wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie stałej organizacji ruchu, wykonanie innych robót towarzyszących, 3) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej w wersji papierowej (w 2 egz.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wielobranżowa dokumentacja projektowa w zakresie przebudowy ul. Lipowej w Szubinie od km 0+000 do km 0+316,50 opracowana przez Zakład Usług Technicznych i Reklamowych ,,MP” Milik Piotr: • projekt budowlano - wykonawczy • projekt wykonawczy – stała organizacja ruchu, • Szczegółowe Secyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót • warunki i uzgodnienia, • przedmiary robót. Zamawiający informuje, że przedmiary robót mają charakter wyłącznie poglądowy, pomocniczy i informacyjny i nie stanowią podstawy kalkulacji ceny oferty. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a) obsługą sprzętu operacyjnego, b) robotami przygotowawczymi, c) robotami ziemnymi, d) odwodnieniem, e) wykonaniem nawierzchni wraz z podbudową, f) wykonaniem innych robót i usług nie wymienionych w lit. a-e związanych z realizacją zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 40 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018, poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027., z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.11.2018 – na Przebudowę dróg gminnych nr 090949C, 091016C i 091054C tj. ul. Tysiąclecia, Lipowej i Kcyńskiej w Szubinie - I etap”. Kserokopię przelewu, wpłaty wykonawca dołącza do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego – Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 lub dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach