Przetargi.pl
"Przebudowa z rozbudową (modernizacja) budynku szkoły rolniczej dla potrzeb szkoły muzycznej I stopnia w Przasnyszu" Zadanie inwestycyjne "Wzmocnienie potencjału kulturalnego powiatu Przasnyskiego poprzez dostosowanie istniejącego obiektu Szkoły Rolniczej do nowych funkcji kulturalnych powiatu, w tym Szkoły Muzycznej I stopnia w Przasnyszu"

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 297 522 270
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5
    06300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 297 522 270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa z rozbudową (modernizacja) budynku szkoły rolniczej dla potrzeb szkoły muzycznej I stopnia w Przasnyszu" Zadanie inwestycyjne "Wzmocnienie potencjału kulturalnego powiatu Przasnyskiego poprzez dostosowanie istniejącego obiektu Szkoły Rolniczej do nowych funkcji kulturalnych powiatu, w tym Szkoły Muzycznej I stopnia w Przasnyszu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na przebudowie i rozbudowie budynku szkoły rolniczej dla potrzeb szkoły muzycznej I stopnia w Przasnyszu, realizowane na czynnym obiekcie szkoły - zestawienie powierzchni i kubatury: Parametry techniczne Cz. istniejąca Rozbudowa Po rozbudowie Powierzchnia zabudowy szkoły 805,80m2 473,20 m2 1 279,00 m2 Powierzchnia użytkowa 1 954,25 m2 524,64 m2 2 478,89 m2 Kubatura budynku 6 449,02 m3 2 254,00 m3 8 703,02 m3 Liczba kondygnacji 3 nadziemne 3 nadziemne 3 nadziemne Podpiwniczony Nie Nie Nie 2. Przeznaczenie i funkcja obiektu nie ulegną zmianie. Nadal budynek będzie pełnił funkcję szkoły rolniczej oraz muzycznej - część rozbudowana o salę koncertową wraz z zapleczem będzie uzupełnieniem szkoły muzycznej. 3. Zakres prac obejmuje: I. Roboty wynikające z projektu stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ oraz STWIOR załącznik 2b do SIWZ, w szczególności: a) modernizacja istniejących pomieszczeń sal lekcyjnych na potrzeby sal ćwiczeniowych b) modernizacja pomieszczeń magazynowych przyziemia na potrzeby Sali koncertowej c) przebudowa szkoły w miejscu rozbudowy o salę koncertową d) przebudowa wejścia do cz. sportowej e) zamurowanie otworów okiennych w istniejących przysłoniętych rozbudową f) skucie tynków; g) wykonanie nowego otworu drzwiowego w istniejącej ścianie zewnętrznej prowadzącego z części istniejącej do rozbudowanej h) zmiany w układzie ścianek działowych, i) modernizacja instalacji; j) roboty wykończeniowe k) rozbudowa o salę koncertową wraz z zapleczem: rozbudowa o salę koncertową planowana jest od strony wschodniej z wykorzystaniem istniejącego łącznika, w którym znajduje się klatka schodowa i nieużytkowany dotychczas szyb windowy. Projekt zakłada wyposażenie szybu w urządzenie i skomunikowanie dzięki temu wszystkich pięter planowanej Sali koncertowej oraz istniejącej części szkoły. Rozbudowana część planowana jest na rzucie zbliżonym do prostokąta, usytuowana prostopadle do istniejącego budynku i przykryta dachem płaskim. Wejście do Sali zaakcentowane będzie w postaci portalu w przeszklonej fasadzie. Zastosowane rozwiązania materiałowe i urządzenia będą nowoczesne i estetyczne, będą harmonizowały z zabudową i otoczeniem. Na elewacjach zastosowane będą elementy symbolizujące muzykę i instrumenty muzyczne. II. Adaptację akustyczną– wedle projektu – załącznik nr 2c do SIWZ oraz załącznik nr 2d – STWIOR, w szczególności: adaptacja akustyczna pomieszczenia – sali widowiskowej na 160 miejsc siedzących spełniającej następujące funkcje: - organizowanie koncertów muzycznych akustycznych, z wykorzystaniem sprzętu elektroakustycznego (główne przeznaczenie) - organizowanie prezentacji multimedialnych, prelekcji, - organizowanie projekcji kinowych z wykorzystaniem profesjonalnego cyfrowego projektora kinowego DCI. III. Instalację projekcji 3D wraz z nagłośnieniem – wedle projektu - załącznik nr 2e do SIWZ oraz załącznik nr 2f – STWIOR. 4. Zamawiający posiada decyzję Starosty Przasnyskiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę z dnia 22.06.2016 r. nr 224/2016 na realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – po stronie wykonawcy pozostaje podjęcie wszelkich działań celem uzyskania stosownych pozwoleń po wykonaniu robót budowlanych, tak aby możliwe było użytkowanie zmodernizowanego obiektu 5. Stosownie do art. 29 ust. 3a ust. Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane takie jak: a) modernizacja istniejących pomieszczeń sal lekcyjnych na potrzeby sal ćwiczeniowych b) modernizacja pomieszczeń magazynowych przyziemia na potrzeby Sali koncertowej c) przebudowa szkoły w miejscu rozbudowy o salę koncertową d) przebudowa wejścia do cz. Sportowej e) zamurowaniu otworów okiennych w istniejących przysłoniętych rozbudową f) skucie tynków; g) wykonanie nowego otworu drzwiowego w istniejącej ścianie zewnętrznej prowadzącego z części istniejącej do rozbudowanej; h) zmiany w układzie ścianek działowych; i) modernizacja instalacji; j) roboty wykończeniowe 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2016.922), tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Wyliczenie zawarte w zdaniu poprzednim ma charakter przykładowy i w przypadku, gdy składane umowy o pracę zawierają inne dane podlegające anonimizacji obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie kopii tych umów zanonimizowanych w zakresie zgodnym z przepisami ww. ustawy. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ. 8. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. 9. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, p których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł). 2. FORMA WADIUM 2.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 06 10 20 1592 0000 2702 0263 1331. 3.3. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem: „Wadium w postępowaniu: nr ZOK.042.12.2.7.2018 pn. „Przebudowa z rozbudową (modernizacja) budynku szkoły rolniczej dla potrzeb szkoły muzycznej I stopnia w Przasnyszu ”. 3.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Oryginał dokumentu powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. 3.6. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 3.7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: a) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. ZWROT WADIUM 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. ZATRZYMANIE WADIUM 5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy). 5. Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach