Przetargi.pl
PRZEBUDOWA Z NADBUDOWĄ BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W SZKLARSKIEJ PORĘBIE przy ul. OS. HUTY 1 - powtórzenie postępowania

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, Granitowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 547 700 , fax. 757 547 724
  • Data zamieszczenia: 2018-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    Granitowa 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 757 547 700, fax. 757 547 724
    REGON: 23082164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA Z NADBUDOWĄ BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W SZKLARSKIEJ PORĘBIE przy ul. OS. HUTY 1 - powtórzenie postępowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa z nadbudową budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 przy ul. Osiedle Huty 1 na dz. nr 6/5 obręb 0005 Szklarska Poręba. Inwestorem zadania jest Miasto Szklarska Poręba. Działka nr 6/5 obecnie zabudowana jest zespołem budynków Przedszkola Samorządowego oraz budynkiem żłobka i obiektami małej architektury. Teren przy budynku jest bardzo zróżnicowany wysokościowo. Każde wejście do zespołu budynków odbywa się z różnego poziomu terenu. Budynki posiadają sprawne przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej i elektroenergetycznej. Zestawienie powierzchni : - powierzchnia działki (6/5) - 4 480,00 m2 - powierzchnia zabudowy segm. ,,PIII" budynku (bez zmian) - 274,82 m2 - powierzchnia zabudowy segm. ,,BII" budynku (bez zmian) - 139,44 m2 - łączna pow. zabudowy budynku (bez zmian) - 414,29 m2 - powierzchnia zabudowy schodów zewnętrznych - 28,48 m2. Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Układ urbanistyczny miasta Szklarska Poręba jest wpisany do rejestru zabytków decyzją A/1815/611/J z dn. 26.02.1980 r. Przebudowywany budynek nie jest objęty ochroną konserwatorską, a działka na której jest zlokalizowany nie podlega ochronie wg miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Ogólna charakterystyka obiektu: Przedmiotowy zespół budynków Przedszkola Samorządowego nr 2 to obiekt składający się z dwóch segmentów ,,PIII" i ,,BII". Na segment ,,PIII" składają się pełne podpiwniczenie, dwie kondygnacje użytkowe i nieużytkowe poddasze (strych). Segment ,,BII" to budynek niepodpiwniczony dwukondygnacyjny. •Planowane roboty budowlane polegać będą na wykonaniu: - projektowanych nadbudów na segm. ,,PIII" od strony wschodniej w miejscu dotychczasowego balkonu oraz na segm. ,,BII" w zakresie zwiększenia wysokości drugiej kondygnacji. •Zadanie w obrębie wnętrza zespołu budynków ,,PIII" i ,,BII" będzie polegało na: - wykonaniu dwóch klatek schodowych, - zmianie sposobu użytkowania piwnicy oraz częściowej zmianie układu funkcjonalno - użytkowego parteru i I piętra, - montażu nowych i wymianie drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych. Dach na segm. ,,PIII" jest o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej oraz jętkowy – w części projektowanej nadbudowy, pokryty gontem bitumicznym. Konstrukcję dachu na segm. ,,BII" stanowią kratowe drewniane wiązary dachowe. Dach zostanie pokryty dachówką ceramiczną karpiówką. Stolarka okienna istniejąca oraz projektowana - PCV ze szprosami. Zakres robót budowlanych- w szczególności: roboty rozbiórkowe, fundamenty, konstrukcje ścian nośnych nadbudów, roboty murowe, ścianki działowe, nadproża, kominy, strop międzykondygnacyjny, schody wewnętrzne i zewnętrzne z zadaszeniem ,konstrukcja dachów i ich pokrycie, stolarka okienna i drzwiowa, podłoża i posadzki, roboty malarskie, drenaż, elewacja, platforma pionowa dla niepełnosprawnych, winda gastronomiczna. Zakres robót instalacji sanitarnych- dotyczy przebudowy i budowy instalacji, w szczególności: wodociągowej: zimnej wody użytkowej, cieplej wody użytkowej, cyrkulacji; wodociągowej przeciwpożarowej - z zastrzeżeniem uwagi zawartej na str.2 do punktu 3.1 projektu b-w ; kanalizacji sanitarnej i technologicznej; ogrzewczej wraz z kotłownią na paliwo stałe z zastrzeżeniem uwagi zawartej na str.2 w pliku [3.3]; wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej; przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z budową separatora tłuszczu i skrobi. Zakres robót instalacji elektrycznych, wykonanie w szczególności: instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych i przyłączy instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego; wewnętrznych linii zasilających; zasilania dźwigu osobowego; zasilania centrali wentylacyjnych; instalacji odgromowej; instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych; instalacji niskoprądowych; w tym: oddymiania klatki schodowej, monitoringu wewnętrznego, teleinformatycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową . 3.Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm.), co najmniej 50% osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia tj. : • z robót branży ogólnobudowlanej: ziemne wykonywane ręcznie, żelbetowe, murarskie, • z robót branży sanitarnej: ziemne wykonywane ręcznie, montażowe, 4.. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, w kwocie 50 000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm.) 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : nr konta: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 , z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium – przedszkole_ Os. Huty_ IV 2018 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art.85 upzp, 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 [patrz: punkt XI.5 c) i d) ], co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, kiedy wykonawca korzysta z „Podmiotu udostępniającego zasoby” celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – stosowne zobowiązanie tego „Podmiotu udostępniającego”- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 musi być w oryginale dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach