Przetargi.pl
Przebudowa ulicy J. H. Dąbrowskiego w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy J. H. Dąbrowskiego w Darłowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ulicy Jan Henryka Dąbrowskiego w Darłowie łącznie z przebudową skrzyżowań (DK37 oraz DW 205) według opracowanych dokumentacji technicznych i : - wydanych decyzji Nr 45/K/2016, 52/K/2016, 402/2016 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwoleń na budowę, - projektu budowlano – wykonawczego – Przebudowa ulicy Dąbrowskiego i ul. Miodowej w Darłowie w obrębie drogi wojewódzkiej Nr 205 (ul. Leśna); - projektu budowlano – wykonawczego – Przebudowa ulicy Dąbrowskiego i ul. Miodowej w Darłowie w obrębie drogi krajowej Nr 37 (ul. Wojska Polskiego); - projektu budowlano – wykonawczego – Przebudowa ulicy Dąbrowskiego i ul. Miodowej w Darłowie; a także zatwierdzoną stałą organizacją ruchu; Kolorystyka nawierzchni jezdni, parkingów i chodników. - kolorystyka jezdni i zjazdów - kostka betonowa prostokątna kolor szary; - kolorystyka chodników – kostka betonowa kolor grafit. Uwaga! NIE NALEŻY WYCENIAĆ WYKONANIA ULICY MIODOWEJ (WSZYSTKICH BRANŻ) PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOTYCZY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEBUDOWY UL. J. H. DĄBROWSKIEGO - należy wycenić wykonanie pompowni wód deszczowych na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego i Miodowej; - materiały z demontażu tj. płyty chodnikowe, drogowe, krawężniki należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane przez niego – do 2 km; - urobek z korytowania należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 2 km. Przewieziony we wskazane miejsce urobek należy rozplantować; - słupy oświetleniowe z demontażu przekazać należy do zakładu Energa – Oświetlenie; UWAGA !!! W przypadku, gdyby w dokumentacji projektowej (projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych) realizowanego zadania, wystąpiły materiały opisane znakami towarowymi, a nawet nazwami producentów, materiały te należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach i jakości wykonania. Ocena równoważności zastosowanych materiałów dokonana zostanie przez Zamawiającego po uzyskaniu opinii projektanta. Zamawiający dopuszcza również możliwość zamiany materiałów w czasie realizacji zamówienia przy zachowaniu warunków odnoszących się do dostarczenia materiałów służących ocenie równoważności. Wykonawca, po podpisaniu umowy, będzie zobligowany do wypełnienia tabeli przedstawiającej koszty realizacji poszczególnych prac budowlanych związanych z budową drogi. Tabela zostanie przygotowana przez zamawiającego i umożliwi wypełnienie załącznika do umowy o dofinansowanie przygotowanej przez Urząd Wojewódzki w Szczecinie. 1.3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto m .in. - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu programu zapewnienia jakości, - pełną obsługę geodezyjną przez geodetę posiadającego uprawnienia do geodezyjnej obsługi inwestycji, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - po zakończeniu robót sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej, zatwierdzonej przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii i dostarczenie jej Zamawiającemu w dniu odbioru, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - wykonywanie robót zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót. 1.4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pkt 8.2.6 SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace z zakresu branży drogowej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie: robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, elementów ulic) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach