Przetargi.pl
Przebudowa ul. Szafranka i ul. Aluchny-Emelianow w Słupsku

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Szafranka i ul. Aluchny-Emelianow w Słupsku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych pn. "Przebudowa ul. Szafranka i ul. Aluchny-Emelianow w Słupsku", w szczególności: 1) roboty drogowe: a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej (SMA) o łącznej szerokości 9,0 m obustronnie ograniczona krawężnikami, b) obustronnie chodniki o nawierzchni z kostki betonowej i z płyt chodnikowych, c) wlot ul. Szafranka na skrzyżowaniu z ul. Hubalczyków jako podporządkowany z wydzielonym pasem do lewoskrętu, d) rozbudowa przejść dla pieszych w ciągu ul. Hubalczyków o przejazd dla rowerzystów, e) skrzyżowania ul. Aluchny Emelianow z ulicami: Posmykiewicza, Sojki, Szarmacha, Bytnerowicza, dwiema odnogami o tej samej nazwie oraz ul. Szafranka z ulicami: Kijowskiego, Kwapisza, Repelowskiego, Trzeciak i Ziei w postaci skrzyżowań zwykłych z wyniesioną tarczą skrzyżowania, f) skrzyżowanie ul. Szafranka z ul. Łady Cybulskiego w postaci małego ronda o średnicy zewnętrznej 26,0 m, g) zatoka autobusowa szerokości 3,0 m i nawierzchni z betonu cementowego, h) zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej, i) ścieżki rowerowe o szerokości 2,0 - 2,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego w kolorze czerwonym, j) płytki z wypustkami dla niewidomych, k) odwodnienie spadkami podłużnymi i poprzecznymi, l) wycinka drzew, m) humusowanie i obsianie trawą zieleni. 2) roboty elektryczne: a) budowa linii kablowych oświetleniowych YAKY 4 x 25 mm2, b) montaż latarń, c) demontaż istniejącego oświetlenia, d) przełożenie istniejącego kabla 0,4 kV Energa-Operator S.A., e) osłonięcie istniejącego kabla 0,4 kV Energa-Operator S.A., f) ułożenie rury osłonowej obok istniejącego kabla 15 kV Energa-Operator S.A. 3) roboty sanitarne: a) sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC 200, 315, b) wpusty deszczowe, c) regulacja istniejącego uzbrojenia, 4) stała organizacja ruchu, 5) roboty nie ujęte w dokumentacji projektowej: a) ułożenie około 65 m tymczasowej drogi szerokości 3 m łączącej ulicę Szafranka i Łady Cybulskiego w celu zapewnienia dojazdu do ulicy Aluchny Emelianow na czas robót. Drogę należy wykonać z płyt pochodzących z rozbiórki nawierzchni ulicy Aluchny-Emelianow, b) odwóz płyt z demontażu na odległość do 7 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST OPRACOWAĆ, PRZED ZAWARCIEM UMOWY, HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY REALIZACJI ROBÓT UWZGLĘDNIAJĄCY: a) rozliczenie miesięczne każdej branży z wyszczególnieniem robót w danej branży, b) podział na lata tj. w 2017 r. obejmujący płatności do wysokości 2.000.000,00 zł i w 2018 r. obejmujący pozostałą należność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podczas przygotowywania harmonogramu rzeczowo-finansowego należy w pełni uwzględnić niekorzystne warunki atmosferyczne mogące ograniczyć postęp robót, które okresowo wystąpią na obszarze ich prowadzenia. 3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określa DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ORAZ SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH opracowane przez Annę Wąchnicką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: AMW Biuro Projektów Anna Wąchnicka, ul. Krzywa 48, 76-200 Słupsk. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace/roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione w umowie. 5. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zamieszczenie na koszt Wykonawcy w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Treść informacji do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, 2) przed przystąpieniem do robót Wykonawca na koszt własny ma obowiązek wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Zamawiającego i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska, 3) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 4) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia, 5) zabezpieczenie całego terenu podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych i pojazdów w bezpośrednim sąsiedztwie tego terenu, 6) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy, 7) zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. oraz zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji - 1 egz., 8) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego, 9) zapewnienie czystości w rejonie terenu, na którym wykonywane są roboty i uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu robót, 10) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty, itp.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót, 11) przy wycenie robót rozbiórkowych Wykonawca musi założyć, że materiały z rozbiórki zostaną przetransportowane i unieszkodliwione na jego koszt. 6. Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, przy czym okres gwarancji na urządzenia zainstalowane zgodnie z dokumentacją projektową będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. Gwarancja na wykonane roboty budowlane stanowiła kryterium oceny ofert o wadze 40 %. 7. Wykonawca udzielił rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia minimum 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót ziemnych oraz odtworzeniowych. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób i czynności jakie będą wykonywać oraz przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawarte pomiędzy Wykonawcą a osobami wymienionymi w wykazie. W przypadku zmiany w zatrudnieniu osoby skierowanej do wykonywania wymaganych robót w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo aktualizować wykaz i przedkładać go na bieżąco Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie do wglądu kopie umów o pracę wynikające ze zmian w zatrudnieniu. 9. Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach