Przetargi.pl
Przebudowa ul. Podwalnej w Urzędowie

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Podwalnej w Urzędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie kompleksowej dokumentacji technicznej , w szczególności projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskanie niezbędnych decyzji na realizację robót budowlanych związanych z przebudową ul. Podwalnej w Urzędowie i realizacja robót budowlanych. Początek zlokalizowany został na przecięciu z osią ulicy Bł. Dzikowskiego (droga powiatowa nr 2701L), koniec natomiast na skrzyżowaniu z ulicą Partyzantów (droga wojewódzka nr 833). Łączna długość odcinka objętego opracowaniem wynosi 505,74 m. Zakres przedmiotu zamówienia: a) opracowanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego ( zgodnie z obowiązującymi przepisami i w zakresie opisanym i określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a także uwzględniającego warunki techniczne Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie ( w załączeniu), Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ( w załączeniu ) oraz wytyczne konserwatorskie ( w załączeniu) , oraz w oparciu o wymagania określone w obowiązujących ustawach i przepisach, w tym art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych i w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy i uzyskanie pozwolenia na budowę ( zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane) b) wykonanie robót budowlanych przebudowy ul. Podwalnej w Urzędowie , która obejmować będzie w szczególności: - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 4cm; - rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika oraz wjazdów; - rozebranie krawężników oraz obrzeży; - demontaż tarcz znaków wraz z słupkami; - wbudowane krawężników drogowych i obrzeży; - wykonanie nowych nawierzchni chodnika, wjazdów i jezdni z betonowej kostki -brukowej (starobruk); - wykonanie oznakowania pionowego; - humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych. 2. Szczegółowy opis wymagań i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami ( rysunki, wytyczne, zakres), oraz szczegółowa specyfikacja techniczna, których zapisy należy uwzględnić wykonując przedmiot zamówienia. Ww. dokumenty zostaną umieszczone na stronie www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi. Zamawiający na ww. stronie zamieszcza także formularz kosztorysu ofertowego, który należy potraktować jako element pomocniczy dla Wykonawców celem określenia ceny na roboty budowlane - nie jest jednak wymagane złożenie kosztorysu ofertowego w niniejszej procedurze. Zapisy propozycji umowy ( załącznik nr 7 ) należy uwzględnić przy składaniu oferty. Przedmiotowa droga znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego obejmującego rynek i ulice , dlatego zarówno projekt budowlany, jak i realizacja robót budowlanych winna być prowadzona zgodnie z wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( wytyczne w załączeniu). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, 4) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów , 6) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opracowanie projektu stałej i tymczasowej organizacji ruchu, 7) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 8) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 9) dokonywanie uzgodnień z właścicielami posesji przyległych do pasa drogowego w zakresie terminu wykonywania robót uniemożliwiających tymczasowo dojazd do posesji. Materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr z 2014, poz. 883.) oraz w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1645). Wykonawca w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dot. niniejszego postępowania zobowiązany jest pisemnie, (dopuszcza się również e-mailem na adres przetargi@urzedow.pl ) zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, zanikających, dokonania odbiorów częściowych, odbioru końcowego i pogwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000 złotych , słownie : dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); w terminie do dnia 2016-08-19, do godz. 10:00. Sposób przekazania: 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium - przebudowa ul. Podwalnej w Urzędowie 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta , poręczyciela. 10. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość oferowanego okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach