Przetargi.pl
„Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadana. Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania – na Zadanie nr 1 i / lub Zadanie nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Wybór ofert nastąpi odrębnie dla każdego zadania 2. Zakres robót obejmuje: W zakresie Zadania nr 1:  Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – 670,00 m2,  Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 – 50,00 m2,  Rozebranie obrzeży betonowych 8x30- 85,00 mb,  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 1.400,00 m2,  Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych 1.400,00 m2,  Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm – 75,00 m2,  Obrzeża betonowe 30x8 cm – 85,00 mb,  Studzienki ściekowe o śr.500 mm z osadnikiem i syfonem – 3 szt. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. W zakresie Zadania nr 2:  Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych 1.130,00 m2,  Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm – 200,00 m2,  Rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm -135,00 mb,  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 2.350,00 m2,  Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych 2.350,00 m2,  Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm – 200,00 m2,  Obrzeża betonowe 30x8 cm – 135 mb,  Krawężniki betonowe 15x30 cm – 315,00 mb,  Studzienki ściekowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem 7 szt. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Wykonawca, w celu realizacji zamówienia, winien zapewnić udział Kierownika Budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. 6. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (warunek minimalny) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XVI SIWZ. 10. Okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 11. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. przebudowa ulicy w tym: • prace przygotowawcze, • roboty rozbiórkowe, • roboty ziemne, • budowa nawierzchni , • wykonanie obramowań, • plantowanie terenu , • obsianie pasów zieleni. czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 wzoru umowy. 12. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Przewidziano obniżenie na wjazdach do posesji oraz na skrzyżowaniu ulic Okólnej, Snopkiewiczówny i Wiosny Ludów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach