Przetargi.pl
przebudowa targowiska w miejscowości biskupiec

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
    REGON: 53281400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa targowiska w miejscowości biskupiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia to robota budowlana, która obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:”Przebudowa targowiska w miejscowości Biskupiec” Inwestycja jest realizowana ze środków PROW na lata 2014-2020 na operacje typu : „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020" W ramach umowy o przyznaniu pomocy nr 00009-65171-UM1400002/17 z dnia 13 grudnia 2017r. Opis prac budowlanych przewidzianych do zrealizowania przy zadaniu inwestycyjnym pod nazwą ”Przebudowa targowiska w miejscowości Biskupiec” z podziałem na poszczególne branże: BUDOWLANA Przebudowa targowiska w miejscowości Biskupiec polegająca na wykonaniu wiat drewnianych zadaszonych o partych na słupach drewnianych za pośrednictwem oczepów. Konstrukcja dachowa dwuspadowa o kącie ok 30 stopni. Wiaty połączone ze sobą wnętrzem zadaszonym w całości. Drewno konstrukcyjne C24. Pokrycie dachu blacho dachówką w kolorze brązowym. Kolor konstrukcji drewnianej należy uzgodnić z zamawiającym. Wiaty wyposażone w rynny dachowe i rury spustowe jak w przedmiarze. Elementy małej architektury wykonane jako betonowe oraz podświetlana tablica stalowa z oznaczeniem miejsca. Wszystkie nazwy własne należy traktować przykładowo. KANALIZACJA DESZCZOWA Kosztorys zawiera wykaz pozycji do wykonania odprowadzenia wody opadowej do kanalizacji istniejącej w działce inwestora. Projektuje się studzienki kanalizacyjne kanały z rur PCV z doprowadzeniem do separatora substancji ropopochodnych. Wszystkie elementy należy wykonać jako pierwszy etap utwardzenia powierzchni targowiska. Spadki i rzędne wysokościowe pobrane z mapy należy sprawdzić w terenie. Podczas wykonywania kanałów rurowych przewidziano umocnienie ścian wykopu oraz odwodnienie igłofiltrami w czasie podciągania wody gruntowej. Pod kanały rurowe należy wykonać podłoża a kanał następnie obsypać i oznakować. Wszystkie nazwy własne podane w kosztorysie są przykładowe. OŚWIETLENIE Kosztorys zawiera wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej wiat drewnianych. Elementy oświetleniowe i gniazda wtykowe wykonać jako wytykowe hermetyczne o IP55. Przewody zasilające wykonać w rurze ochronnej prowadzonej pod powierzchną utwardzeń w miejscu niedostępnym dla klientów. Instalacja powinna mieść możliwość wyłączenia w okresie bez handlu z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników. Poza okresem handlu instalacja wyłączona od zasilania. Kolor gniazd i opraw uzgodnić z zamawiającym. Wszystkie nazwy własne użyte w kosztorysie traktować jako przykładowe. KONTENEROWE WC Kosztorys zawiera wykaz pozycji wyszczególnionych do wykonania kontenerowego miejsca sanitarnego dla pracowników i klientów targowiska wiejskiego w Biskupcu. Kontenerowe miejsce socjalne z wydzielonym wc będzie dostarczone przez indywidualnego producenta, który wraz z kontenera dostarczy niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. Kontener zostanie zlokalizowany zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Kontener nie jest na stałe związany z gruntem. Posadowiony i przy kotwiony do kostki betonowej wcześniej wykonanej na powierzchni targowiska. Do kontenerowego wc przewidziano przyłącze wodociągowej i kanalizacyjne. Przyłącza należy wykonać w momencie wykonywania kanalizacji deszczowej- odprowadzenia wody opadowej. Kontener nie wyposażony w instalację elektryczną. Kontener wykonany w konstrukcji stalowej ocieplony płytą warstwową. W kontenerze należy wyznaczyć miejsce na kabiny WC 3 sztuki miejsce na umywalki 3 sztuki oraz prysznic. DROGOWA Kosztorys zawierający wyszczególnienie robót branży drogowej związany z wykonaniem utwardzenia z kostki betonowej. W ramach wykonywanych robót zostanie usunięte obecne zagospodarowanie oraz usunięte obecne wiaty stalowe. Częściowo zostanie wykonane usunięcie istniejącego utwardzenia z betonu wraz z transportem gruzu na odkład. Zakres utwardzenia zostanie w całości wyprofilowany oraz przygotowany pod ułożenie warstw podbudowy i podsypek. Całość ogrodzona obrzeżem na ławach betonowych. Zostanie wykonana podbudowa z piasku odcinająca, warstwa zasadnicza podbudowy, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem. Uwzględniono dwa kolory kostki betonowej. Roboty drogowe ściśle powiązane z częścią sanitarną odwodnienia terenu oraz wykonaniem fundamentów pod wiaty drewniane. BRANŻA ELEKTRYCZNA INSTALACJE OZE - budowa kompletnej szafki kablowej; - ułożenie linii kablowej oświetleniowej; - montaż gniazd wtykowych 230V (IP55) na boksach; - montaż słupów stalowych wys. 8m wraz z fundamentem; - montaż na słupach na wys. 7m opraw LED dwustronnie zasilanych 24VDC/230VAC; - montaż podziemnych wodoszczelnych skrzyń na akumulatory; - montaż na słupach paneli PV 2x260W; - montaż solarnych kontrolerów ładowania akum. z funkcją ściemiacza programowane radiowo); - montaż akumulatorów żelowych 2x150Ah (dedykowanych dla paneli PV); - budowa uziemień słupów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SST , siwz wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / 1) Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 2) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. W celu wykazania równoważności należy przedstawić tabelaryczne porównanie urządzeń projektowych oraz proponowanych wraz z wykazaniem równoważności oferowanych urządzeń i materiałów popartych odpowiednimi dokumentami ( w zależności od urządzenia np.: karty charakterystyki, opisy techniczne urządzeń i materiałów, dokumentację techniczną urządzeń i materiałów) oraz wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń i instalacji, schematy technologiczne wraz z opisami technicznymi proponowanych urządzeń, schematy działania, karty charakterystyki, badania wytrzymałości, szczelności itp. kompletna dokumentacji wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, schematy elektryczne wraz z wykazem urządzeń proponowanych rozwiązań równoważnych, wszelkie inne dokumenty techniczno - technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. 3) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę do oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania , o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w SST stanowiących załącznik do siwz. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział Operacyjny w Biskupcu nr 58 9484 1121 2002 0100 0286 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 9. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela . 10. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: 11. Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą, 12. Informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, 13. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych : „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy." 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach