Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ŻŁOBKA

Gmina Ozimek ogłasza przetarg

  • Adres: 46040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
    ul. Ks. J. Dzierżona
    46040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
    REGON: 52796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ŻŁOBKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. roboty budowlane a/. parter – oddział żłobkowy: - rozebranie ścian ok. 11,00 m3 - wykucie otworów w ścianach ok. 4,30 m3 - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów ok. 2,00 m3 - wykonanie ścian działowych ok. 25,50 m2 - układanie nadproży z ewentualnym wykuciem bruzd i obróbką ok. 13,05 mb - umocowanie siatki, wykonanie tynków ok. 2,90 m2 - rozebranie okładzin posadzkowych ok. 186,10 m2 - warstwy wyrównawcze ok. 186,10 m2 - okładziny z płytek ok. 39,60 m2 - posadzki z paneli podłogowych ok. 146,50 m2 - wykucie z muru ościeżnic wraz z podokiennikami 4,00 szt - montaż okien PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi 3 szt. - montaż drzwi zewnętrznych z PCV 1szt - montaż drzwi wewnętrznych z PCV 1 szt - montaż wewnętrznych drzwi drewnianych z regulowaną ościeżnicą 2 szt - montaż rolet zewnętrznych ok. 12,40 m2 - montaż rolet wewnętrznych ok. 16,90 m2 - montaż nawiewników higrosterowalnych 15 szt - tynki cementowo-wapienne ok. 75,00 m2 - okładziny ścian płytkami ok. 56,40 m2 - malowanie ścian ok. 568,60 m2 - ocieplenie ścian i ościeżnic ok. 5,60 m2 - wiercenie otworów w stropodachu ok. 85 cm b/. piętro – kuchnia - wymiana okładzin podłogowych z płytek ceramicznych ok. 39,20 m2 - wymiana okładzin ściennych z płytek ceramicznych ok. 69,10 m2 - zeskrobanie i ponowne malowanie tynków wewnętrznych ok. 77,00 m2 2. roboty instalacji sanitarnych i wentylacyjnych: a/. parter – oddział żłobkowy: - demontaż starej instalacji wod-kan 1 kpl - wcinka do istniejącej inst. kanalizacyjnej 1 kpl - wykonanie rurociągów inst. wodociągowej 16 mb wraz z podejściami 20 szt - wykonanie rurociągów inst. kanalizacyjnej ok. 10 mb wraz z podejściami 10 szt - montaż brodzików natryskowych wraz z bateriami 2 szt - montaż umywalki na postumencie wraz z bateria 3 kpl - montaż umywalek dla dzieci wraz z bateriami 3kpl - montaż zlewozmywaka z baterią 2 kpl - montaż mieszacza termostatycznego - montaż ustępu dla dzieci 3 kpl. - montaż rekuperatorów ściennych 8 szt - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki 1kpl. b/. piętro – kuchnia - demontaż starej instalacji wod-kan 1 kpl - wcinka do istniejącej inst. kanalizacyjnej 1 kpl - wykonanie rurociągów inst. wodociągowej podejścia 2 szt - wykonanie rurociągów inst. kanalizacyjnej ok. 6 mb wraz z podejściami 1 szt - montaż umywalki wraz z bateria 2 kpl - przewody wentylacyjne 7,85 m2 - wyrzutnia dachowa z okapem 1 kpl 3. roboty instalacji elektrycznych: a/. parter – oddział żłobkowy: - wykucie bruzd ok. 200 mb - ułożenie kabli ok. 200 mb - montaż gniazd 45 szt - montaż tablic rozdzielczych, skrzynek, aparatów 4 kpl - montaż zabezpieczeń 2 kpl. - montaż opraw oświetleniowych 58 kpl. - montaż czujek pożarowych 4 kpl. - podłączenie do istniejącej instalacji oddymiania i p.poż 1kpl. - wykonanie badań i pomiarów 1kpl. b/. piętro - kuchnia - wykucie bruzd ok. 120 mb - ułożenie kabli ok. 120 mb - montaż tablic rozdzielczych, skrzynek, aparatów 1 kpl - montaż zabezpieczeń 1 kpl. - montaż opraw oświetleniowych 10 kpl - wykonanie badań i pomiarów 1 kpl Szczegółowy opis stanowi dokumentacja techniczna, pozwolenie na budowę nr 941/17 z dnia 19.12.2018r. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt umowy oraz przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. ( pięć tysięcy złotych) 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa również dokumenty, o których mowa w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach