Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ulicy Cmentarnej w Międzychodzie

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ulicy Cmentarnej w Międzychodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. Cmentarnej w Międzychodzie. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: A Roboty drogowe a) roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, zdjęcie warstwy humusu o grubości do 15 cm za pomocą spycharek i darniny wraz z wywozem, roboty rozbiórkowe: cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, rozebranie ław pod krawężniki z betonu, rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, załadowanie gruzu koparko-ładowarką i wywiezienie z terenu rozbiórki na odległość 1 km, b) roboty ziemne – roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 1,20 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km z dodatkiem za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km (18 krotność), c) uzbrojenie terenu – zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o średnicy do 110 mm, regulacja pionowa studzienek: dla zaworów wodociągowych i gazowych, dla studzienek telefonicznych, dla włazów kanałowych, dla kratek ściekowych ulicznych, d) podbudowy – mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I – IV (jezdnie + parkingi, chodniki, zjazdy), podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2, warstwa gr.30 cm (2krotność; jezdnie i parkingi), podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, warstwa gr.10 cm (zjazdy + chodniki), warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych (przekruszona skała lita) gr. 20 cm, 2 krotność, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, e) nawierzchnie – chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (chodniki), nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (zjazdy), nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (jezdnie + parkingi), nawierzchnie z kostki brukowej betonowej STAROBRUK grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (jezdnia RONDO), nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wys. 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej (wyspa RONDO), f) roboty wykończeniowe – ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego i humusowanie skarp z obsianiem, g) elementy ulic – ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm oraz o wymiarach 15x22 cm, ława pod krawężniki betonowa z oporem (pod obrzeża), obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm, ława betonowa zwykła pod ściek przykrawężnikowy, ścieki uliczne z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej 20x10x8, h) dokumentacja powykonawcza. B Sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej od studni S52 do S61 a) wykopy liniowe o ścianach pionowych pod kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym, b) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km, c) igłofiltry o śr. do 50 mm wpłukiwane w grunt z obsypką na głębokość do 4m, d) pompowanie próbne pomiarowe lub oczyszczające przy średnicy otworów 150-500 mm, e) montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów; element o rozpiętości 4 m, f) studnie rewizyjne z kręgów betonowych z betonu klasy C35/45 o średnicy 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m z włazem żeliwno-betonowym o nośności 40t, g) studzienki ściekowe uliczne betonowe klasy C35/45 (nasiąkliwość max 4%, mrozoodporny) o średnicy 500 mm z osadnikiem (1 metr), fabrycznie osadzonym przejściem szczelnym oraz wpustem żeliwnym klasy D400, h) podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm pod kanały, i) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewn. 200 mm, j) próba wodna szczelności kanałów rurowych o średnicy nominalnej 200 mm, k) wymiana gruntu – dowóz kruszywa, rozładowanie, wbudowanie w wykop, l) załadowanie gruzu/gruntu nienośnego koparko-ładowarką i wywiezienie z terenu rozbiórki na odległość do 1 km + dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km x 4. C Sieć kanalizacji sanitarnej - roboty ziemne a) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, b) wykopy liniowe o ścianach pionowych szerokości 0,8-1,5 m pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym kat. III-IV, głębokość do 3,0m, c) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o gł. do 3,0 m wypraskami w gruntach suchych kat. III-IV wraz z rozbiórką (szer. do 1 m), d) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – zakup i transport materiału na podsypkę i obsypkę, e) kanały rurowe – podłoża z materiałów sypkich o grubości 10 cm, f) podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych o gr. 30 cm ponad wierzch rury, g) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – transport materiału do zasypania z miejsca tymczasowego składowania, h) zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III, i) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3,0 m i szerokości 0,8-1,5 m, kat.gr. I-II, j) zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III, k) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 8 km – wywóz nadmiaru gruntu na miejsce wskazane przez Zamawiającego, l) montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów; element o rozpiętości 4 m. - roboty montażowe a) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewn. 200 mm, b) studzienki kanalizacyjne systemowe „VAWIN” o śr.425 mm –zamknięcie rurą teleskopową z włazem D400, c) próba wodna szczelności kanałów rurowych o średnicy nominalnej 200 mm, d) inspekcja wbudowanej sieci kanalizacyjnej kamerą TV wraz z WUKO, e) powykonawczy pomiar geodezyjny, f) opłata za zajęcie pasa drogowego. - odnogi do granic posesji - roboty ziemne a) wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0 m wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III-IV, b) wykopy liniowe o ścianach pionowych szerokości 0,8 – 1,5 m pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym kat. III-IV, głębokość do 3,0 m, c) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o gł. do 3,0 m wypraskami w gruntach suchych kat. III-IV wraz z rozbiórką (szer. do 1m), d) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 7 km – zakup i transport materiału na podsypkę i obsypkę, e) podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych o gr 30 cm ponad wierzch rury, f) zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III, g) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 8 km – wywóz nadmiaru gruntu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. - odnogi do granic posesji - roboty ziemne a) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm (12 odnóg), b) kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm – korek, c) powykonawczy pomiar geodezyjny. D Sieć kanalizacji deszczowej od D-6 do D-12 - roboty pomiarowe - roboty ziemne a) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, b) wykopy liniowe o ścianach pionowych szerokości 0,8-1,5 m pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym kat. III-IV, głębokość do 3,0m, c) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o gł. do 3,0 m wypraskami w gruntach suchych kat. III-IV wraz z rozbiórką (szer. do 1 m), d) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – zakup i transport materiału na podsypkę i obsypkę, e) kanały rurowe – podłoża z materiałów sypkich o grubości 10 cm, f) podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych o gr. 30 cm ponad wierzch rury, g) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – transport materiału do zasypania z miejsca tymczasowego składowania, h) zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat.I-III, i) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3,0 m i szerokości 0,8-1,5 m, kat.gr. I-II, j) zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III, k) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 8 km – wywóz nadmiaru gruntu na miejsce wskazane przez Zamawiającego, l) montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów; element o rozpiętości 4 m. - roboty montażowe a) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm, b) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm, c) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm, d) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m, e) studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 425 mm – zamknięcie rurą teleskopową z włazem D400, f) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu, g) próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 250-200 mm, h) inspekcja wbudowanej sieci kanalizacyjnej kamerą TV wraz z WUKO, i) powykonawczy pomiar geodezyjny. Przewidywany zakres robót do wykonania określają: opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekty budowlane stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b.) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierowników robót, geodety. c.) Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać jedynie: imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; - za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b) tiret 5 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe. d) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach