Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ul. Ślusarskiej wraz z rozbudową monitoringu miejskiego na oś. Bocianowo- Śródmieście - Stare Miasto (Program BBO)

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    ul. Toruńska 174 A
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
    REGON: 9047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ul. Ślusarskiej wraz z rozbudową monitoringu miejskiego na oś. Bocianowo- Śródmieście - Stare Miasto (Program BBO)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dalej „UPZP” polegające na przebudowie w rozumieniu art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - dalej „uPb”, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w: a) opisie przedmiotu zamówienia z dokumentacją w formie rysunków, b)specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), c)wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, d) wzorze Umowy. SIWZ z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl 3.3. Zakres zamówienia 1. Prace polegać będą na rozbiórce istniejącej nawierzchni pieszo jezdni, ulicy Ślusarskiej, wykonaniu robót ziemnych, osadzeniu ramowania, wymianie konstrukcji jezdni oraz ułożeniu nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej oraz kamienia spoinowanego żywicą. 2. Osadzenie ogrodzenia rurowego z dwoma poziomymi poręczami. 3. Rozbudowa sieci monitoringu miejskiego zgodnie z zgodnie z wykonanym przez wykonawcę projektem oraz warunkami technicznymi opisanymi w OPZ. Przedmiotem zadania jest wykonanie rozbudowy miejskiego systemu monitoringu o dwa punkty kamerowe, w których zostaną zainstalowane po dwie stałopozycyjne kompaktowe kamery zewnętrzne. 4. Wykonanie oznakowania poziomego. 5. Zakres robót teletechnicznych objętych zamówieniem polega na: 5.1.Wykonaniu projektu instalacji teletechnicznej w zakresie rozbudowy systemu monitoringu miejskiego. 5.2 Rozbudowie sieci monitoringu miejskiego zgodnie z warunkami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w następujących wysokościach: 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100) PLN. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej, lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pisemne zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1) nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swój zasób, nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby, określenie zamówienia publicznego, tj. Przebudowa nawierzchni ul. Ślusarskiej wraz z rozbudową monitoringu miejskiego na oś. Bocianowo- Śródmieście - Stare Miasto (program BBO), 2) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione); 3) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (tj. informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego); 4) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 5) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6) czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt 10,6 SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.zdmikp.bydgoszcz.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP, tj. wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach