Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SKLEPU W WILCZKOWIE NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ I PUNKT SPRZEDAŻY ORAZ BUDOWA PLACU ZABAW DLA DZIECI W SŁONOWICACH

Gmina Brzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-316 Brzeźno, 50
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 36 42 740 , fax. (094) 36 42 741
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźno
    50 50
    78-316 Brzeźno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 36 42 740, fax. (094) 36 42 741
    REGON: 33092084800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzezno.pl lub www.ug.brzezno.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SKLEPU W WILCZKOWIE NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ I PUNKT SPRZEDAŻY ORAZ BUDOWA PLACU ZABAW DLA DZIECI W SŁONOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: a) Świetlica wiejska w Wilczkowie: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 65000000-3 Obiekty użyteczności publicznej. Należy wykonać: Remont dachu nad częścią budynku przeznaczoną na świetlicę, ściany i ścianki, tynki i okładziny wewnętrzne, posadzki, malowanie pomieszczeń, stolarkę drzwiową i okienną, ocieplenie ścian zewnętrznych i elewacji, a także podjazdu dla niepełnosprawnych, instalacji elektrycznej i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany - załącznik Nr 1 do SIWZ, specyfikacja techniczna - załącznik Nr 2 do SIWZ i przedmiar robót (kosztorys ślepy) - załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Punkt sprzedaży (sklep) w Wilczkowie: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45000000-7 Roboty budowlane. Należy wykonać: Remont dachu nad częścią budynku przeznaczoną na punkt sprzedaży, ściany i ścianki, tynki i okładziny wewnętrzne, posadzki, malowanie, stolarkę drzwiową i okienną, ocieplenie ścian zewnętrznych i elewacji, podjazdu dla niepełnosprawnych, instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany - załącznik Nr 1 do SIWZ, specyfikacja techniczna - załącznik Nr 2 do SIWZ i przedmiar robót - załącznik Nr 4 do SIWZ, c) Plac zabaw dla dzieci w Słonowicach. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 65000000-3 Obiekty użyteczności publicznej. Należy wykonać: Ogrodzenie z furtką wejściową oraz wyposażenie placu w odpowiednie urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany - załącznik Nr 5 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiał i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca, przedmiot zamówienia zrealizuje z materiałów własnych spełniających wszelkie wymagania jakościowe i bezpieczeństwa zgodne z normami i przepisami prawa budowlanego oraz przepisami dotyczącymi certyfikacji. 4. Rozliczenie prac nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego oddzielnego dla każdego zadania. 5. Każdy z Wykonawców powinien dokonać oględzin miejsc budowy celem sprawdzenia warunków na placach budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także w celu uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 650000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ustawy PZP. e) Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków: a) Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. b) Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. c) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, c) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, f) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. g) Nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów określonych niniejszą SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę wg. wzoru załącznik Nr 7 zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób i podmiotów (potwierdzone za zgodność z oryginałem ksero uprawnień, zaświadczeń z Izby), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień do wykonania zamówienia załącznik Nr 9 do SIWZ, 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu budynków z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ, 1.5. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 100.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca winien przedłożyć uwierzytelnioną kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.6. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót, 1.7. Zaakceptowany projekt umowy, który stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ. 1.8. Zaświadczenie wystawione przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.9. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. Forma dokumentów: Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP: a) W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. b) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzezno.pl lub www.ug.brzezno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach