Powiat Chojnicki ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
31 Stycznia 56
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
REGON: 092351239 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno- mieszkaniowego w części parteru (bez piwnicy i komunikacji pionowej pomiędzy piwnicą i parterem) przy ul. Igielskiej 4 dz. nr 485/64 na utworzenie ośrodka wsparcia rodzin dotkniętych przemocą w Chojnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Przebudowa zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno- mieszkaniowego w części parteru (bez piwnicy i komunikacji pionowej pomiędzy piwnicą i parterem) przy ul. Igielskiej 4 dz. nr 485/64 na utworzenie ośrodka wsparcia rodzin dotkniętych przemocą w Chojnicach. Zakres prac: 1. Roboty budowlane: ściany wewnętrzne działowe z płyt g/k gr.12,5mm wodo i ognioodpornych uzupełnienia ścian oraz zamurowania wykonać z cegły pełnej ceramicznej na zaprawie cem-wap M5 w pom. wc, korytarzu; zaprojektowano wentylację grawitacyjną - kominy istniejące nadproża i podciągi żelbetowe okna zewnętrze z PCV w kolorze białym szkło termo – float wypełnione argonem parapety wewnętrzne z płyty wiórowej prasowanej drzwi zewnętrze o konstrukcji drewnianej- drewno klejone dębowe pozostałe drzwi wzmocnione z płyty wiórowej otworowej okleinowanej okleiną gr.1mm w kolorze jasny orzech docieplenie ścian zewnętrznych parteru od wewnątrz za pomocą mineralnych płyt izolacyjnych o gr. płyt 140mm klejonych do ścian za pomocą zaprawy systemowej wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego i malowaniem licowanie ścian płytkami na klej sufity podwieszone z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych malowanie farbami emulsyjnymi pozostałe ściany należy wykończyć tynkiem cem-wap. kategorii III wykończonych gładzią mineralną podłogi wykończone płytkami gres 1,5cm z cokolikami odnowienie zespołu schodowego wejścia w zakresie: • wyprostowanie bloków kamiennych i ich wyspoinowanie, spoiną epoksydową • odnowa cegły murku bocznego przy schodach oraz wprowadzenie poręczy na normatywnej wysokości ze stali nierdzewnej 2. Instalacja elektryczna: zasilanie przedmiotowego budynku z projektowanego złącza kablowo- pomiarowego, zlokalizowanego przy budynku do rozdzielni RG kablem YKY 5x16m2 projektuje się rozdzielnie elektryczne: • RG – rozdzielnię główną, jako podtynkową, IP43, • RP1 – rozdzielnię pomocniczą, jako podtynkową, IP43, instalację oświetlenia podstawowego w budynku należy wykonać przewodami YDYp 3/4x1,5mm2 w izolacji 750V w tynku, rurach ochronnych, i na korytach kablowych w pomieszczeniach wilgotnych oraz sanitarnych stosować osprzęt o stopniu ochrony IP44 oprawy oświetleniowe przykręcone do sufitu lub wpuszczone instalację oświetlenia awaryjnego należy wykonać przewodami YDYp 4x1,5mm2 w izolacji 750V w tynku, rurach ochronnych projektuje się instalacje przywoławcze w toaletach dla niepełnosprawnych obwody gniazd wtyczkowych wykonać przewodami YDYp 3x2,5mm2 w izolacji 750V w tynku obwody zasilające punkty dystrybucyjne należy wykonać przewodami typu YDYp 3x2,5mm2 w izolacji 750V w tynku zasilanie centrali sygnalizacji włamania CA wykonać przewodami YDYp 3x2,5mm2 w izolacji 750V zasilanie centrali sygnalizacji pożaru CSP oraz zasilacza buforowego ZB wykonać przewodami HDGs 3x2,5mm2 w izolacji 750V obwody zasilające kurtyny powietrzne należy wykonać przewodami YDYp 5x4mm2 w izolacji 750V w/t budynek wymaga zewnętrznego urządzenia piorunochronnego LPS klasy IV 3. Instalacje niskoprądowe: budynkowy punkt dystrybucyjny należy wykonać w postaci szafy dystrybucyjnej 19”, 45U o parametrach: 600/600mm (szer./gł.),nośność 400kg, drzwi szklane z metalową ramą, osłony boczne i tylna pełne, cokół o wysokości 120mm, wyposażenie punktu dystrybucyjnego: • listwy zasilające 9x230V z wyłącznikiem • panel wentylacyjny 4-wentylatorowy z termostatem • panele porządkujące 19”/1U • panele zaślepiające 19”/1U • wieszaki do pionowego prowadzenia kabli krosnowych 19”/1U • panele rozdzielcze kat. 6A 19”/1U-24*RJ45 UTP 568A/B • przełączniki sieciowe 48xRJ45 10/100/1000+2xSFR+10G, 19”/1U • centrala telefoniczna 2 linii analog. miejskich, 14 linie wewnętrzne 19”/2U • urządzenia systemu monitoringu wg instalacji monitoringu CCTV 4. Wewnętrzna instalacja C.O: zaprojektowano instalację z grzejników płytowych z radiatorami. Podejścia do grzejników wykonać od ścian w pomieszczeniach zastosować zawory termostatyczne częściowo istniejące przy grzejnikach a częściowo nowe z głowicami termostatycznymi piony zasilające zakończyć zaworami odpowietrzającymi automatycznymi Instalacja wewnętrzna z rur warstwowych stabilizowanych mechanicznie warstwą aluminium (PE-Xb/A1/PE-Xb lub PP-R/A1/PP-R) 5. Wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej: do projektowanych pomieszczeń doprowadzony jest przewód wody zimnej z istniejącego przyłącza wody zimnej przewody wewnętrznej wody zimnej wykonać z rur warstwowych stabilizowanych mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium PE-Xb/Al/PE-Xb lub PP-R/Al/PP-R ciepła woda użytkowa doprowadzona będzie do proj. urządzeń z istniejącej instalacji cwu i zostanie opomiarowania w pomieszczeniu wc w piwnicy rozprowadzenie wody za pomocą przewodów wewnętrznych wody wykonać z rur warstwowych stabilizowanych mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium PE-Xb/Al/PE-Xb lub PP-R/Al/PP-R instalacja kanalizacji wewnętrznej podłączona będzie do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej przewody wewnętrzne poziome i pionowe wykonać z rur i kształtek z PCV-U wyposażyć w rewizje z czyszczakami 6. Wewnętrzna instalacja wentylacyjna: projektuje się jeden zespół nawiewny NW1 (centrala podwieszona nawiewno- wywiewna z wymiennikiem krzyżowym i odzyskiem ciepła) do centrali powietrze będzie doprowadzanie z czerpni ściennej do pomieszczeń powietrze doprowadzane będzie przewodami wentylacyjnymi prostokątnymi metalowymi przejście wszystkich przewodów wentylacyjnych przez strop i ściany budynku należy uszczelnić wełną mineralną Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, których zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty murarskie, roboty dotyczące stolarki, roboty wykończeniowe, b) roboty związane z wykonaniem instalacji sanitarnych, c) roboty związane z instalacją elektryczną, 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawiony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawię umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonania ich ocen, b) żądanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia . 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowodu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lun podwykonawcę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie po powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego świadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaje umowy o racę i wymiary etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zastał sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania praw pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do złożenia kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej z podaniem stawek roboczogodziny przyjętych do kosztorysowania, cen jednostkowych materiałów, sprzętu, kosztów pośrednich oraz kosztów zakupu i wysokości zysku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Siwz oraz Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1)Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 1. 3)INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do oferty jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki wraz z niezbędną przebudową infrastruktury technicznej leśniczówki Wdecki Młyn
Dodano: 2023-06-21 - Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego z opcjami - II część zadania
Dodano: 2021-04-22 - Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego z opcjami - II część zadania
Dodano: 2020-12-21 - Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego z opcjami - II część zadania
Dodano: 2020-11-26 - Przebudowa budynku i wybiegu dla hipopotamów karłowatych na terenie Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
Dodano: 2020-08-06 - Przebudowa budynku po szkole w Domaradzu na potrzeby Klubu Senior +
Dodano: 2020-07-03 - Przebudowa Budynku Nr 17 dla potrzeb Apteki Zakładowej wraz z budową windy zewnętrznej, usytuowaniem central wentylacyjnych poza obrysem budynku oraz budową technicznych schodów zewnętrznych
Dodano: 2019-08-09 - Przebudowa Budynku Nr 16 dla potrzeb Oddziału Ortopedycznego – zadanie nr 91586
Dodano: 2019-05-21 - Przebudowa Budynku Nr 17 dla potrzeb Apteki Zakładowej wraz z budową windy zewnętrznej , usytuowaniem central wentylacyjnych poza obrysem budynku oraz budową technicznych schodów zewnętrznych
Dodano: 2019-05-10 - „Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo - rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” Część IV - Remont i przebudowa budynku dworca PKP w Człuchowie
Dodano: 2018-12-17