Gmina Żarnów ogłasza przetarg
- Adres: 26-330 Żarnów, Opoczyńska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48(44)7577055 , fax. +48(44)7577057
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
Opoczyńska 5
26-330 Żarnów, woj. łódzkie
tel. +48(44)7577055, fax. +48(44)7577057
REGON: 590647842 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zagospodarowanie terenu przy kompleksie boisk sportowych w Żarnowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na wykonanie zadania pn.: „Przebudowa i zagospodarowanie terenu przy kompleksie boisk sportowych w Żarnowie”. Roboty planowane do realizacji obejmują m. in. budowę: - bieżni lekkoatletycznej; - skoczni do skoku w dal; - rzutni do pchnięcia kulą; - boiska do piłki plażowej; - boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej; - ściany treningowej do tenisa ziemnego; - urządzeń małej architektury; - skatepark. 2. Przedmiot umowy jest ściśle określony w: a) ofercie Wykonawcy, b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) dokumentacji technicznej, d) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie wszystkich robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, przepisami dozoru technicznego, zasadami wiedzy technicznej, prawem budowlanym, zasadami sztuki inżynierskiej, stosowanie wyłącznie wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności ustawą o wyrobach budowlanych oraz Polskimi normami lub przyjętymi do stosowania Normami europejskimi, stosowanie materiałów i urządzeń o parametrach techniczno – użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. 2) przejęcie terenu budowy, 3) zawiadomienie Zamawiającego o zauważonych wadach w dokumentacji projektowej, w terminie 3 dni od ich zauważenia, 4) zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt, 5) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 6) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy w czasie realizacji zamówienia. 7) pisemne powiadomienie Zamawiającego o zakończeniu robót, 8) uporządkowanie placu budowy poprzez usunięcie własnych urządzeń zagospodarowania placu budowy, zaplecza technologicznego i socjalnego oraz innych środków produkcji oraz zagwarantowanie opuszczenia terenu budowy przez Załogę Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego lub odstąpienia od umowy. W przypadku nie wywiązania się z powyższego obowiązku Zamawiający usunie w/w urządzenia, a kosztami poniesionymi z tego tytułu obciąży Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie tych kosztów z faktury końcowej, 9) przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy, zarówno w miejscach prowadzenia robót jak również w miejscu lokalizacji zaplecza technologicznego i socjalnego, 10) zapewnienia przestrzegania przepisów bhp oraz p. poż. we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów i przechowywania urządzeń oraz zapewnienia należytego porządku na budowie i w jej otoczeniu w tym na drogach dojazdowych, 11) zapewnienie wykwalifikowanego personelu (łącznie z nadzorem bezpośrednim) wyposażonego w środki ochrony osobistej oraz zapewnienie środków ochrony grupowej. 12) udzielenie gwarancji na wykonane roboty zgodnie z § 15 projektu umowy będącym załącznikiem do SIWZ, 13) usuwanie w sposób terminowy i na wyłączny koszt Wykonawcy usterek powstałych z Jego winy i stwierdzonych przez nadzór Zamawiającego zarówno w trakcie trwania robót jak również po ich zakończeniu w okresie gwarancji, 14) prowadzenie robót w sposób nie powodujący szkód, w tym ludzi i mienia a także zabezpieczenie i ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem wykonanych prac do czasu ich odbioru przez Zamawiającego. 15) prowadzenie robót w sposób nie powodujący szkód, w tym ludzi i mienia a także zabezpieczenie i ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem wykonanych prac do czasu ich odbioru przez Zamawiającego. 16) Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z treścią dokumentów określających przedmiot umowy oraz zasadami wiedzy technicznej w rozumieniu art. 647 Kodeksu cywilnego i właściwymi przepisami finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postepowania o zamówienie publiczne. 17) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć lekcyjnych w szkole oraz zapewniający bezpieczne przebywanie osób na terenie szkoły i w jej pobliżu. 18) Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, przeciwpożarowymi, o ochronie środowiska i innymi, mającymi ścisły związek z realizacją przedmiotu umowy. 19) Zakres zamówienia obejmuje również oznakowanie robót oraz uporządkowanie terenu. 20) Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zachowaniem profesjonalnej staranności z dokumentacją techniczną, nie wnosi żadnych zastrzeżeń, a przedmiot umowy wykona zgodnie z jego przeznaczeniem, z zachowaniem przepisów prawa budowlanego oraz wymaganych norm technicznych i ekologicznych. 21) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 1, 2, 3, 9 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez w Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utworzenie parku przy ul. Jagiellońskiej w Radomsku”
Dodano: 2023-07-25 - Budowa wielopokoleniowego placu zabaw i rekreacji „Od malucha do seniora” na osiedlu Dziewiarz w Sieradzu
Dodano: 2023-05-25 - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z GARAŻEM WIELOSTANOWISKOWYM W POZIOMIE PARTERU ORAZ USŁUGAMI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY NAWROT W Łodzi
Dodano: 2023-04-02 - Zagospodarowanie terenu na błoniach nadpilicznych w Inowłodzu
Dodano: 2023-02-17 - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z GARAŻEM WIELOSTANOWISKOWYM W POZIOMIE PARTERU ORAZ USŁUGAMI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY NAWROT W Łodzi
Dodano: 2022-11-25 - Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w ramach realizacji projektu „Tu mieszkam, tu żyję” – w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2022-10-19 - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z GARAŻEM WIELOSTANOWISKOWYM W POZIOMIE PARTERU ORAZ USŁUGAMI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W ŁODZI PRZY ULICY NAWROT W ŁODZI
Dodano: 2022-10-01 - ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POPRZEZ DOSTOSOWANIE TERENÓW ZIELENI DO POTRZEB SPOŁECZNYCH I EDUKACYJNYCH - PARK W PĘCZNIEWIE
Dodano: 2022-09-30 - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z GARAŻEM WIELOSTANOWISKOWYM W POZIOMIE PARTERU ORAZ USŁUGAMI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W ŁODZI PRZY ULICY NAWROT W ŁODZI
Dodano: 2022-08-17 - Zagospodarowanie terenu w ramach zadania pn. Aleje Aromaterapeutyczne – Olechów
Dodano: 2022-08-08