Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA LEŚNICZÓWKI W MIEJSCOWOŚCI KAWCZE

Nadleśnictwo Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, Pasieka 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8573201
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miastko
    Pasieka 55 55
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8573201
    REGON: 77052831928001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_miastko/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miastko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA LEŚNICZÓWKI W MIEJSCOWOŚCI KAWCZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa leśniczówki w miejscowości Kawcze gm. Miastko. 2. a)Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 1 litera a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę bądź umowy cywilnoprawnej) przy realizacji przedmiotu Umowy co najmniej 1 osobę bezrobotną lub młodocianą w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. b)Zatrudnienie osoby, o której mowa powyżej przy realizacji przedmiotu Umowy powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia ww. osoby przed zakończeniem terminu realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby bezrobotnej lub młodocianej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji Umowy. c)Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien przedstawić dowody zatrudnienia osób/ osoby, o których mowa w punkcie 2 litera a) wraz z dokumentami potwierdzającymi status tych osób. 3 Lokalizacja Leśniczówka zlokalizowana jest w miejscowości Kawcze 1, gmina Miastko, dz. nr 392/1 4 Dane ogólne Budynek mieszkalny jednorodzinny, częściowo podpiwniczony, z poddaszem użytkowym, z dachem dwuspadowym kryty blachodachówką. Ściany osłonowe z cegły pełnej ceramicznej, strop nad piwnicą odcinkowy Kleina, nad parterem drewniany. Powierzchnia zabudowy 106 m2, kubatura 670 m3. 5 Zakres robót Roboty ogólnobudowlane Piwnica: - wykop pod schody - wykonanie schodów zewnętrznych na gruncie do kotłowni z murkiem oporowym z bloczków betonowych, schody obłożone gresem anty poślizgowym z cokolikiem. - wykonanie otworu w ścianie z montażem nadproży i montażem drzwi stalowych ocieplonych pełnych do kotłowni. - wykonanie otworu w ścianie i montaż okna, wsypu do kotłowni. Nadproża stalowe z NP 10 i L 19. - wymiana posadzki w kotłowni na betonową. - wykonanie tynku w kotłowni z malowaniem ścian. - montaż komina spalinowo - wentylacyjnego na zewnątrz o wysokości 8,5 m systemowego 20+W z wkładem ceramicznym, docieplenie komina wełną elewacyjną gr. 6 cm. Parter: - demontaż paneli - wymiana stolarki okiennej na PCV z zewnątrz powlekanej w kolorze złotego dębu o wsp. UO=lub<1,3 W(K* m2) z parapetami z zewnątrz z blachy powlekanej, wewnątrz parapety PCV. - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrzne: skrzydła z ramiakiem drewnianym z drewna klejonego, okładzina z obu stron z płyty MDF na wypełnieniu plater miodu okleinowana okleiną syntetyczną w kolorze drewna naturalnego do wyboru, przeszklone ze szprosami, z ościeżnicami regulowanymi szer. ok. 15 cm typowe. Stolarka drzwiowa zewnętrzna, drewniana lub PCV okleinowana okleiną syntetyczną w kolorze złotego dębu z warstwą termoizolacyjną typowa jak wyżej wewnętrzne z przeszkleniem. - demontaż podłóg drewnianych w pokojach, zerwanie posadzek z glazury. - wykonanie podkładów pod posadzki na gruncie, docieplenie gr. 8 cm ze styropianu EPS 100-038 wykonanie jastrychu pod panele i ułożenie paneli podłogowych o klasie ścieralności min AC3. Posadzki w przedpokoju i kuchni z płytek terakotowych - wzór do uzgodnienia z Zamawiającym. - uzupełnienie tynków - w przedsionku wykonanie sufitu podwieszonego z płyt G-K (zielone) na stelażu z profili stalowych. - wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie emulsją. - docieplenie stropu poddasza wełną gr. 15 cm. Elewacja: - docieplenie ścian cokołowych styropianem EPS 70-040 gr. 10 cm. - docieplenie ścian osłonowych nadziemia styropianem EPS 70-040 gr 15 cm. -kołkowanie i wklejenie jednej warstwy siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej 2- 3 mm mineralnej malowanej lub barwionej w masie. Kolorystyka elewacji do uzgodnienia z Zamawiającym. - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe w kolorze brązu. Instalacje: Centralnego ogrzewania - demontaż 8 grzejników płytowych, rur stalowych, kotła CO, podgrzewacza wody. - montaż kotła wodnego na postumencie na paliwo stałe (drewno) ze sterownikiem i nadmuchem, o sprawności min. 85%, na ciśnienie robocze 1,5 bara w systemie otwartym z atestowanej blachy kotłowej P265GH o mocy 20kW - montaż grzejników C 22 z rozdziałem górnym. Ogrzewanie pompowe, w razie zaniku napięcia powinno funkcjonować grawitacyjnie. - montaż rozdzielacza z układem pompowym, rury miedziane. - wymiana naczynia wzbiorczego V=16 dm3 - montaż podgrzewacza ciepłej wody 120 cm3. Wodociągowa - wymiana odcinka rury stalowej 32 mm, na ocynk. w 25 mm w posadzce - nowe rozprowadzenie rur w kotłowni z rur miedzianych i ocynkowanych do kotła, podgrzewacza cwu o poj. 120 cm3 Kanalizacyjna - w kotłowni drobne naprawy Elektryczna - wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd w kotłowni i kancelarii - montaż opraw i osprzętu elektrycznego - montaż układu pomiarowego, podlicznika dla kancelarii - montaż rozdzielni 6 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym kosztorysy nakładcze które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 7 Zakres prac, oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną oferowaną obejmuje także: a)inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, b)organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, c)zapewnienie warunków bhp i ppoż., d)dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, e)sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu wykonania robót. f)w przypadku korzystania z podwykonawców, koordynowanie robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność. g)zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy. h) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy. i)wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych. j)wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów. k) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót. l)wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. m)podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. n)wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp.,które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 8 Warunki dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: 1.Jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. 2.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik 10 oraz wzorze karty gwarancyjnej załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach stanowiących załącznik Nr 11 do SIWZ m.in. w 1. kosztorysach 2. opisie technicznym 3. dokumentacji projektowej 4. wzorze umowy wraz z kartą gwarancyjną (zał. nr 9 i 10 do siwz). 10 Informacja o warunkach gwarancji 1.Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. 2.Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 9 do niniejszej siwz, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. 3.Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót. 4.Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót. 11 Informacja o rozwiązaniach równoważnych: 1.W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2.Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3.Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. 4.W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. 5.Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do siwz dokumentacji technicznej. 6.Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 7.W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r, Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S.A. o/Miastko 23 2030 0045 1110 0000 0093 6420 z dopiskiem PRZETARG - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA LEŚNICZÓWKI W MIEJSCOWOŚCI KAWCZE. 5.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 08:00-15:00 do upływu terminu składania ofert. 6. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji, poręczenia d)termin ważności gwarancji/ poręczenia e)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.9. i IX13 litera d niniejszego rozdziału. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Inne postanowienia dotyczące wadium. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_miastko/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach