Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Komendy Powiatowej Policji w Brzegu przy ul. Robotniczej 10

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Komendy Powiatowej Policji w Brzegu przy ul. Robotniczej 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie i rozbudowie Komendy Powiatowej Policji w Brzegu. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) Budowę nowego skrzydła budynku administracyjnego wraz z instalacjami sanitarnymi (instalacja wod-kan, instalacja wentylacji, instalacja ogrzewcza, instalacja hydrantowa), instalacjami elektrycznymi, instalacjami słaboprądowymi (instalacja LAN, instalacja kontroli dostępu KD, instalacja CCTV, instalacja SSWiN i instalacja SAP) i technologią strzelnicy, 2) Budowę aluminiowego masztu antenowego wraz instalacją antenową na dachu nowego skrzydła, 3) Budowę nowego budynku kojców dla psów służbowych wraz z instalacjami sanitarnymi (instalacja wod-kan i instalacja ogrzewcza), instalacjami elektrycznymi, instalacjami słaboprądowymi (instalacja LAN), 4) Wykonanie nowego zagospodarowania terenu i małej architektury, 5) Wykonanie nowych nawierzchni drogowych z kostki granitowej, 6) Wykonanie nowych terenów zielonych wraz z nasadzeniami, 7) Wykonanie remontu i przebudowy istniejącego budynku administracyjnego wraz z wykonaniem nowych instalacji sanitarnych (instalacja wod-kan, instalacja wentylacji, instalacja ogrzewcza, instalacja hydrantowa), instalacji elektrycznych, instalacji słaboprądowych (instalacja LAN, instalacja kontroli dostępu KD, instalacja CCTV, instalacja SSWiN i instalacja SAP), 8) Wykonanie nowych zewnętrznych sieci sanitarnych (kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa), 9) Wykonanie nowych zewnętrznych sieci elektrycznych, 10) Przebudowę układu pomiarowego, 11) Obsługę geodezyjną i geologiczną, 12) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej, 13) Przeprowadzenie branżowych prób, badań, pomiarów końcowych, odbiorów technicznych i technologicznych, w tym badania fizykochemicznego i bakteriologicznego wody, badania drożności przewodów kominowych stanu surowego i wykończeniowego, pomiarów skuteczności wentylacji mechanicznej, pomiarów natężenia oświetlenia elektrycznego, 14) Wszelkie roboty przygotowawcze, odtworzeniowe, demontażowe, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, wywozu gruzu, odpadów i ich utylizację, 15) Przygotowanie zaplecza budowy tj. odpowiedniego pomieszczenia magazynowego na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczenia socjalnego dla swoich pracowników, ogrodzenie placu budowy wraz z oznakowaniem, zamontowanie liczników poboru energii elektrycznej, wody i centralnego ogrzewania wraz z kosztami ich zużycia w okresie realizacji robót, 16) Opracowanie projektu organizacji ruchu, 17) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji wbudowanych urządzeń, instalacji i systemów dla osób upoważnionych Zamawiającego, 18) Wykonanie i dostarczenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Roboty budowlane należy realizować na podstawie następującej dokumentacji: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. Projekt budowlany stanowiący załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę nr 50/14 z 30.01.2014 r. II. Projekt budowlany stanowiący załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę nr 49/14 z 30.01.2014 r. III. Inwentaryzacja w branży budowlanej budynku istniejącego. IV. Dokumentacja geotechniczna, V. Projekt wykonawczy - branża budowlana: 1. Branża architektoniczna: 1) Projekt wykonawczy rozbudowy budynku KPP W Brzegu wraz z łącznikiem, 2) Projekt wykonawczy przebudowy budynku KPP w Brzegu, 3) Projekt wykonawczy budynku kojców dla psów służbowych w KPP w Brzegu, 4) Projekt wykonawczy ogrodzenia i małej architektury KPP w Brzegu, 2. Branża konstrukcyjna: 1) Projekt wykonawczy rozbudowy budynku KPP W Brzegu wraz z łącznikiem, 2) Projekt wykonawczy przebudowy budynku KPP w Brzegu, 3) Projekt wykonawczy budynku kojców dla psów służbowych w KPP w Brzegu, 4) Projekt wykonawczy ogrodzenia i małej architektury KPP w Brzegu. 3. Projekty rozbiórek: 1) Budynek warsztatowy, 2) Budynek garażowy, 3) Budynek kojców dla psów służbowych, 4) Budynek magazynu olejów, 5) Wiata stalowa, 6) Zbiornik stacji paliw, 7) Mur spacernika wraz z przylegającym murem oporowym, VI. Projekt wykonawczy - Projekt wykonawczy dróg, placów i parkingów dla przebudowy i rozbudowy KPP w Brzegu (branża drogowa), VII. Projekt wykonawczy - technologia strzelnicy, VIII. Projekt wykonawczy - Inwentaryzacja zieleni wraz z projektem gospodarki drzewostanem i nasadzeń, IX. Projekt wykonawczy - branża sanitarna: 1. Projekt wykonawczy rozbudowy budynku KPP W Brzegu wraz z łącznikiem, 2. Projekt wykonawczy przebudowy budynku KPP w Brzegu, 3. Projekt wykonawczy budynku kojców dla psów służbowych w KPP w Brzegu, 4. Projekt wykonawczy przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i cieplnej dla przebudowy i rozbudowy. X. Projekt wykonawczy - branża elektryczna i teletechniczna: 1. Budynek istniejący: 1) PW Projekt instalacji elektrycznych wewnętrznych dla istniejącego budynku administracyjnego, 2) PW Projekt sieci teleinformatycznej i sieci zasilania dedykowanego dla istniejącego budynku administracyjnego, 3) PW Projekt instalacji kontroli dostępu interkomowej, SSWiN, CCTV i KD dla istniejącego budynku administracyjnego, 2. Budynek nowoprojektowany: 1) PW Projekt instalacji elektrycznych wewnętrznych dla nowo projektowanego budynku administracyjnego , 2) PW Projekt sieci teleinformatycznej i sieci zasilania dedykowanego dla nowo projektowanego budynku administracyjnego oraz budynku kojca dla psów, 3) PW Projekt kontroli dostępu i CCTV dla nowo projektowanego budynku administracyjnego, 3. PW Projekt instalacji elektrycznych wewnętrznych dla projektowanego budynku kojców dla psów, 4. PW Projekt Sieci i instalacji elektrycznych zewnętrznych, 5. PW Projekt przebudowy układu pomiarowego. XI. Opis techniczny uszczegóławiający część robót. B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. 1. Do projektów wykonawczych - branża budowlana: 1) Projektu wykonawczego rozbudowy budynku KPP W Brzegu wraz z łącznikiem, 2) Projektu wykonawczego przebudowy budynku KPP w Brzegu, 3) Projektu wykonawczego budynku kojców dla psów służbowych w KPP w Brzegu, 4) Projektu wykonawczego ogrodzenia i małej architektury KPP w Brzegu. 2. Do projektu wykonawczego -branża drogowa, 3. Do projektu wykonawczego -technologia strzelnicy, 4. Do projektu wykonawczego -projekt zieleni, 5. Do projektów wykonawczych - branża sanitarna: 1) Projektu wykonawczego rozbudowy budynku KPP W Brzegu wraz z łącznikiem, 2) Projektu wykonawczego przebudowy budynku KPP w Brzegu, 3) Projektu wykonawczego budynku kojców dla psów służbowych w KPP w Brzegu, 4) Projektu wykonawczego ogrodzenia i małej architektury KPP w Brzegu. 6. Do projektów wykonawczych - branża elektryczna i teletechniczna: 1) Instalacje elektryczne wewnętrzne w projektowanym budynku administracyjnym, 2) Instalacje elektryczne wewnętrzne w istniejącym budynku biurowym, 3) Instalacje elektryczne wewnętrzne w projektowanym budynku kojca dla psów, 4) Sieci i instalacje elektryczne zewnętrzne, Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej budynku objętego robotami (po uprzednim uzgodnieniu terminu). Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 PLN b) Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. d) Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.03.2016 r. o godzinie 11:00. e) Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść do kasy KWP w Opolu do ww. terminu. Zamawiający uzna, iż wadium w formie niepieniężnej zostało wniesione w terminie także, jeżeli oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego zostanie złożony razem z ofertą. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać deklarację bezwarunkowej wypłaty wadium na rzecz zamawiającego, na jego pierwsze pisemne żądanie, jeżeli wystąpi jakakolwiek okoliczność wypełniająca ustawowe hipotezy do zatrzymania wadium przez zamawiającego. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zabezpieczać bezwarunkową jego wypłatę na rzecz zamawiającego w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust.4a i ust.5 PZP. Wadium w formie pieniężnej można wnieść wyłącznie wskutek przelewu na konto depozytowe KWP w Opolu w banku NBP Oddział Okręgowy w Opolu nr 40 101014010010071391200000. Zaleca się umieszczenie dopisku: wadium dot. WS-Z.2380.4.429.2016. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli jego wpływ na wyżej wskazane konto zamawiającego nastąpi nie później niż w terminie przewidzianym na wniesienie wadium, co zostanie stwierdzone przez służbę finansową zamawiającego. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko niezabezpieczenia wadialnego oferty, jeżeli służba finansowa zamawiającego nie stwierdzi faktu zaksięgowania kwoty wadium na wskazanym koncie w terminie przewidzianym na jego wniesienie. f) Zamawiający prosi o przedłożenie komisji prowadzącej niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w wymaganym terminie np. przez dołączenie kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie załącznika do składanej oferty. g) Zwrot wadium nastąpi wg zasad określonych w art. 46 PZP. h) Wykonawca na formularzu ofertowym winien wskazać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu. i) Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 46 ust. 4a i ust.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzyma wadium jeżeli zaistnieją okoliczności uzasadniające jego zatrzymanie. j) Jeżeli kwota wadium wniesionego przez wykonawcę będzie wyrażona w walucie obcej, kwota ta zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązującego w dniu otwarcia ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach