Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo – mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania w części biurowej w celu utworzenia dziennego ośrodka wsparcia w Sosnowicy, gm. Sosnowica na. dz. nr 14/8

Urząd Gminy w Sosnowicy ogłasza przetarg

  • Adres: 21230 Sosnowica, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5912152 , fax. 0-82 5912152
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sosnowicy
    ul. Spokojna 10
    21230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5912152, fax. 0-82 5912152
    REGON: 54579700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo – mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania w części biurowej w celu utworzenia dziennego ośrodka wsparcia w Sosnowicy, gm. Sosnowica na. dz. nr 14/8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo – mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania w części biurowej w celu utworzenia dziennego ośrodka wsparcia w Sosnowicy”, która polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na: - Wykonaniu odwodnienia i izolacji fundamentów z wykonaniem drenażu wokół budynku jak i odgrzybienie ścian piwnic - Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem z wyprawa elewacyjną oraz ocieplenie stropodachu wełną mineralną. - Wykonanie utwardzenia z kostki brukowej w części północnej i wschodniej budynku i podjazdu dla niepełnosprawnych po stronie wschodniej oraz tarasu z zadaszeniem w części południowej jak i opaskę odwadniającą w pozostałej części budynku - Montaż windy osobowej wewnętrznej z części piwnicznej na piętro budynku z możliwością wsiadania i wysiadania w piwnicy , przy wejściu głównym, parterze i piętrze. Zakres obejmuje wykonanie robót budowlanych jak i dostawę , montaż i uruchomienie windy - Wykonanie łazienek i toalet dla 30 osób pensjonariuszy z wyposażeniem oraz z dostosowaniem pomieszczeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych i dla 6 osób personelu, pomieszczenie zaplecza kuchennego i sale zająć i rekreacji zgodnie z opracowanym projektem. - Przebudowy instalacji CO., elektrycznej, wod – kan i budowę mechanicznej wentylacji zgodnie z potrzebami powstającego obiektu użyteczności publicznej - Montaż paneli solarnych wraz ze stosownymi instalacjami i urządzeniami - Wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachu blachą, zakres prac obejmuje również wymianę rynien i rur spustowych - Wykonanie ścianek działowych jak i ścian i elementów konstrukcyjnych z wykonaniem stosownego zbrojenia i z wykonaniem robót tynkarskich. - Wykonanie podłóg we wszystkich pomieszczeniach stosownie do sposobu użytkowania pomieszczenia zgodnie z opracowanym projektem - Wykonanie robót wykończeniowych takich jak malowanie, szpachlowanie, uzupełnienie i naprawa tynków, zamurowanie przekuć i bruzd po robotach instalacyjnych - Wykonanie instalacji alarmowej wraz z urządzeniami wykrywającymi pożar z zasilaniem akumulatorowym 12 V z centralą alarmową. Rozmieszczenie urządzeń należy wykonać zgodnie z dostarczoną dokumentacją , zadanie obejmuje również przeszkolenie użytkownika - Wykonanie systemu monitoringu wyposażonego w kamery z oświetlaczami podczerwieni i rejestrator z podłączeniem do sieci komputerowej, z założeniem kont użytkownika, miejsca montażu kamer i innych urządzeń określa dołączona dokumentacja zadanie obejmuje również przeszkolenie użytkownika - Zadanie obejmuje kompleksową usługę zawierającą wszelkie dostawy, roboty montażowe i budowlane , transport i urządzenie i likwidacja placu budowy z zagospodarowaniem odpadów włącznie 2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) opis robót budowlanych, 2) przedmiar robót pomocniczo, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) dokumentacja budowlana z rysunkami Dokumentacja ww. jest zawarta w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). 2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Sosnowica: Bank Spółdzielczy w Parczewie Oddział w Sosnowicy nr rachunku: 40 8042 0006 0130 0231 2000 0270 dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/ tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. 6) Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 8) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca może skorzystać ze wzoru zobowiązania, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale podpisanym przez podmiot trzeci.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach