Przetargi.pl
Przebudowa I odcinka drogi dojazdowej – ul. Wiejska w Wysokiej Kamieńskiej

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    Zwycięstwa 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa I odcinka drogi dojazdowej – ul. Wiejska w Wysokiej Kamieńskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Istniejące zagospodarowanie terenu: droga wewnętrzna - ul. Wiejska posiada klasę D – droga dojazdowa. Droga wewnętrzna dojazdowa - ul. Wiejska wchodzi w skład podstawowego układu komunikacyjnego m. Wysoka Kamieńska na terenie gminy Golczewo. Droga wewnętrzna dojazdowa - ul. Wiejska objęta planowaną przebudową znajduje się w granicach działek nr 359/3 dr , 368 dr i 619 Tk obręb Wysoka Kamieńska- jedn. ewid. gm. Golczewo. Działki nr 359/3 i 368 stanowią pas drogowy drogi wewnętrznej dojazdowej - ul. Wiejskiej. Planowane zamierzenie realizowane będzie na dwóch odcinkach drogi wewnętrznej dojazdowej .Odcinek I obejmuje drogę wewnętrzna dojazdową - ul. Wiejską w granicach działki nr 359/3 i 619 Tk od km 0+000,00 do km 0+574,15. Odcinek II obejmuje drogę wewnętrzna dojazdową - ul. Wiejską w granicach działki nr 368 i 619 Tk od km 0+000,00 do km 0+578,70. Od strony północnej droga wewnętrzna dojazdowa - ul. Wiejska łączy się poprzez skrzyżowanie zwykłe z drogą wojewódzką nr 108 Parłówko - Golczewo - Płoty. Od strony południowej droga wewnętrzna dojazdowa - ul. Wiejska łączy się poprzez skrzyżowanie zwykłe z drogą wewnętrzną ( dz. nr 370/1 dr ). Na odcinku I od km 0+000,00 do km 0+279,50 droga dojazdowa - ul. Wiejska objęta planowaną przebudową posiada nawierzchnię bitumiczną. Szerokość jezdni dwukierunkowej wynosi 5,00 m. Nawierzchnia bitumiczna z bardzo licznymi rakowinami , wyłuszczeniami i spękaniami. Liczne ubytki w warstwie ścieralnej gł. do 4 cm. Na całym odcinku drogi wewnętrznej dojazdowej nierówności w profilu podłużnymi poprzecznym. Spadki poprzeczne zniekształcone. Na odcinku I od km km 0+279,50 do km 0+574,15 droga dojazdowa - ul. Wiejska objęta planowaną przebudową posiada nawierzchnię z brukowca. Szerokość jezdni dwukierunkowej wynosi od 3,60 do 4,00 m. Nawierzchnia z brukowca z bardzo licznymi nierówności w profilu podłużnymi poprzecznym. Spadki poprzeczne zniekształcone. Na całym odcinku drogi pobocza gruntowe o szer. od 0,50 m do 1,50 m zawyżone w odniesieniu do nawierzchni jezdni. Po stronie prawej na odcinku objętym planowana przebudowa znajduje się ciąg pieszy z kostki brukowej betonowej o szer. 1,50 m. Istniejące zjazdy na odcinku I z drogi dojazdowej - ul. Wiejskiej do przyległych terenów po stronie prawej posiadają nawierzchnie nie ulepszone z kruszyw kamiennych łamanych. Na przedmiotowym odcinku drogi dojazdowej - ul. Wiejskiej brak jest systemu KD. Zawyżone pobocza gruntowe w odniesieniu do poziomu nawierzchni jezdni utrudniają spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Na odcinku drogi wewnętrznej dojazdowej - ul. Wiejskiej występuje szata roślinna - drzewostan liściasty , który nie ogranicza skrajni poziomej i pionowej oraz nie koliduje z planowanym przedsięwzięciem. W rejonie objętym opracowaniem znajduje się uzbrojenie podziemne i naziemne : • wodociąg • linia kablowa teletechniczna • linia napowietrzna NN przyłączeniowa i oświetleniowa Droga wewnętrzna dojazdowa objęta zakresem opracowania przebiega po terenach mało zróżnicowanych. Projekt zakłada utrzymanie dotychczasowej klasy drogi wewnętrznej - klasy D, droga dojazdowa. Do rozwiązań projektowych przyjęto prędkość projektową 30 km/h. Skrzyżowania drogi wewnętrznej objętej planowaną przebudową z innymi drogami wewnętrznymi zaprojektowano jako skrzyżowania zwykłe. Projektowana oś drogi wewnętrznej - ul. Wiejskiej oznaczona wierzchołkami od W - 1 do W - 13 jest odnośnikiem do projektowanej lokalizacji jezdni przedstawionej na zagospodarowaniu terenu( planie sytuacyjnym). Projektowane elementy geometrii podano na planie sytuacyjno – wysokościowym. Parametry projektowanej drogi wewnętrznej dojazdowej - ul. Wiejskiej. Długości drogi w ramach przebudowy ODCINEK I ( W1- W 13) - 574,15 m Szerokość podstawowa jezdni ul. Wiejskiej ( ODCINEK I ) - 5,00 m. Spadki poprzeczne na odcinkach prostych i na łukach daszkowe 2%. Połączenie z drogami wewnętrznymi poprzez zjazdy publiczne , przecięcia krawędzi nawierzchni drogi dojazdowej i zjazdów publicznych wyokrąglone łukami kołowymi R=5 m, R=6 m i R=12 m. Projekt uwzględnia przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych o szer. 3,00 m - 5,00 m. Przecięcia krawędzi zjazdów i nawierzchni jezdni należy zakończyć skosami 1:1 oraz wyokrąglone łukami kołowymi R=5 m, R=6 m i R=12 m. Zjazdy nie mogą posiadać pochylenia ponad 5% w kierunku pochylenia poprzecznego istniejącego terenu. W ramach przebudowy drogi wewnętrznej dojazdowej zaprojektowano jednostronny utwardzony ciąg pieszy o szerokości 1,50 m. Spadek poprzeczny 1,5 % w kierunku jezdni. W ramach przebudowy ulicy Wiejskiej, zaprojektowano od krawędzi jezdni pobocza gruntowe o szer. od 0,75 m do 1,00 m, oraz sączki filtracyjne z gruzu betonowego w geotkaninie. Rozwiązanie wysokościowe projektowanej jezdni i zjazdów dostosowano do istniejących skrzyżowań z drogami wewnętrznymi oraz do istniejącego zagospodarowania terenu przylegającego do pasa drogowego ul. Wiejskiej w Wysokiej Kamieńskiej. Projektowane spadki podłużne od 0,13 % do 1,31 %. Charakterystyczne rzędne , spadki podłużne i spadki poprzeczne projektowane podano na profilu podłużnym oraz na planie zagospodarowania terenu. Wody opadowe i roztopowe spadkami poprzecznymi daszkowymi kierowane będą na pobocza gruntowe i tereny zieleni w granicach pasa drogowego ul. Wiejskiej. W ramach planowanego przedsięwzięcia zaplanowano wykonanie poszerzeń istniejących jezdni. Na odcinku I poszerzenia należy wykonać : • od km 0+257,80 do km 0+279,50 strona lewa o szer. 0,50 m • od km 0+279,50 do km 0+463,00 strona lewa o szer. 1,20 m - 1,60 m • od km 0+463,00 do km 0+567,00 strona lewa o szer. 1,10 m • od km 0+567,00 do km 0+574,15 strona lewa o szer. 0,70 m - 1,00 m Poszerzenia jezdni należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0/31,5 mm stabilizowanych mechanicznie grub. 20 cm i na warstwie grubości 10cm po zagęszczeniu. Jezdnia i skrzyżowania z drogami wewnętrznymi: Nawierzchnie należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 wg PN-EN-13108-1 [47] grub. 6 cm na wyprofilowanej istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz na podbudowie z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie grub. 20 cm po zagęszczeniu. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami (C60BP3 ZM lub C60 BP4 ZM) w ilości od około 0,25-0,50 kg/m2. Zjazdy indywidualne z kostki brukowej betonowej wykonać z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grub.3 - 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0/31,5 mm, stabilizowanych mechanicznie grub. 15 cm na warstwie odsączającej z piasku grubości 10cmpo zagęszczeniu. Obramowania nawierzchni i konstrukcji zjazdów od strony posesji , poboczy i ciągów pieszych należy wykonać opornikami betonowymi 12x25 i 15x22wtopionymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Zjazdy publiczne i indywidualne bitumiczne: Nawierzchnie należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 wg PN-EN-13108-1 [47] grub. 4 cm na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1-2 wg PN-EN- 13108-1 [47] grub. 4 cm na podbudowie z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie grub. 20 cm po zagęszczeniu na warstwie odsączającej z piasku grub. 10 cm po zagęszczeniu, Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami (C60BP3 ZM lub C60 BP4 ZM) w ilości od około 0,25-0,50 kg/m2. Ciągi piesze – chodniki: Nawierzchnię chodnika należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grub. 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na warstwie odcinającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. Obramowanie nawierzchni chodników należy wykonać obrzeżami betonowymi 6x20 na podsypce cementowo – piaskowej i na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Elementy robót wraz z ilościami i zostały określone w przedmiarze robót, który jest materiałem pomocniczym do niniejszego opracowania. Szczegóły techniczne wykonania i odbioru robót zostały określone w specyfikacjach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach