Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 5128 E w m. Sokolniki, gm. Ozorków.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 5128 E w m. Sokolniki, gm. Ozorków.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 5128 E w m. Sokolniki Las, na terenie gminy Ozorków. Długość odcinka przebudowy wynosi 1,600 km, szerokość jezdni 5,50 m. 1. Lokalizacja inwestycji Inwestycja realizowana będzie na n/w działkach na terenie Gminy Ozorków; nr ewid. 242/4 w obrębie Sokolniki, nr ewid. 360/2 w obrębie Sokolniki, nr ewid. 1134/1 w obrębie Sokolniki Las. 2. Parametry techniczne Droga powiatowa Nr 5128 E relacji Emilia – Kania Góra – Sokolniki na terenie gminy Ozorków jest drogą klasy „Z”. Planując realizację tego zadania przyjęto parametry dla drogi klasy „L” zgodnie z § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r. Nr 43 poz. 430 ze zm.) tj. „Przy przebudowie dróg, o których mowa w ust. 2 pkt 1-3, dopuszcza się przyjęcie klasy o jeden poziom niższej.”. 3. Zakres robót W ramach inwestycji planowany jest do wykonania n/w zakres robót: 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym: na długości 1,600 km. 2) Frezowanie nawierzchni o gr. do 4,0 cm na łącznej powierzchni 8561.65 m2. 3) Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 5 km w ilości 2,40 m3. 4) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 z zagospodarowaniem mas ziemnych na miejscu w łącznej ilości 515,30 m3. 5) Profilowanie i zagęszczanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na łącznej powierzchni 2616,81 m2. 6) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm na łącznej powierzchni 2451,01 m2. 7) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm na łącznej powierzchni 728,81 m2. 8) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na gorąco warstw konstrukcyjnych 0,8 kg/m² na łącznej powierzchni 18625,90 m2. 9) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wyrównawczo - wiążąca asfaltowa w ilości 125 kg/m2 w ilości 68,92 ton. 10) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wyrównawczo - wiążąca asfaltowa w ilości 75 kg/m2 w ilości 741,96 ton. 11) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 8923,27 m2. 12) Oznakowanie poziome jezdni – grubowarstwowe na powierzchni 1.68 m2. 13) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm – rozebranie (wys. 3,5 m - 9 szt., wys. 4,2 m - 5 szt.) – 14 szt. 14) Tablice i tarcze znaków drogowych – rozebranie – 17 szt. 15) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm – budowa (wys. 3,5 m - 7 szt., wys. 4,2 m - 3 szt., wys. 5,0 - 2 szt.) – 12 szt. 16) Tablice i tarcze znaków drogowych – budowa – 17 szt. 4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) przedmiarze robót – załącznik nr 5 do SIWZ; 2) STWiORB : - Roboty pomiarowe i prace geodezyjne przy odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych - załącznik nr 6 do SIWZ. - Frezowanie nawierzchni bitumicznych – załącznik nr7 do SIWZ. - Roboty ziemne – wykonanie wykopów – załącznik nr8 do SIWZ. - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża – załącznik nr9 do SIWZ. - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – załącznik nr10 do SIWZ. - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - załącznik nr11 do SIWZ. - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN 13108-1 - załącznik nr12 do SIWZ. - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg PN-EN 13108-1 - załącznik nr13 do SIWZ. - Rozbiórka elementów dróg - załącznik nr14 do SIWZ. - Oznakowanie pionowe - załącznik nr15 do SIWZ. - Oznakowanie poziome - załącznik nr16 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego 6. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 1) materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987.); 2) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, nadających się do ponownego wykorzystania; 3) ewentualne utylizowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie; 4) dokumenty z przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utylizacji należy przedstawić wraz dokumentacją odbioru. 7. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie całości robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji jakości ustala się na okres 36 miesięcy licząc od dnia po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. 10.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję:Przebudowa drogi powiatowej numer 5128 E w m. Sokolniki Las, gm.Ozorków - mieści się w istniejącym pasie drogowym, oraz pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 11.Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie z nim zawarta umowa, zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, że posiada aktualną, opłaconą polisę OC od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie ryzyk budowlano –montażowych, obejmującą swym zakresem przedmiot umowy oraz w szczególności: roboty budowlane w zakresie umowy, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe przy i w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie obejmuje Wykonawcę i wszystkich podwykonawców na kwotę równą co najmniej całkowitej wartości robót budowlanych, obowiązującą co najmniej od dnia przekazania terenu robót do dnia ostatecznego odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 7 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót przekazać kopie polisy, o której mowa powyżej potwierdzoną za zgodność z oryginałem Zamawiającemu. W przypadku, gdy w/w polisa, nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu, nie później niż na 7 dni przed datą upływu jej ważności kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzającą ciągłość jej obowiązywania. 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Roboty bitumiczne - opis czynności: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy wyrównawczej,ułożenie warstwy ścieralnej; b) Roboty ziemne - opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża; c) Oznakowanie poziome i pionowe - opis czynności: trasowanie oznakowania poziomego, namalowanie oznakowania poziomego, wyznaczenie lokalizacji znaków pionowych zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, wykopanie wykopów pod znaki drogowej, umocowanie tarcz znaków do słupków, ustawienie znaku w wykopie, zasypanie i zagęszczenie wykopu; d) Pobocza - opis czynności: ścięcie lub wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza, ułożenie podbudowy na poboczu, ułożenie materiału uzyskanego z frezowania; 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 3) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust.11 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 4) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 11 pkt 3 , za każde zdarzenie. 2. TERMIN WYKONANIA - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia wyrażony w dniach kalendarzowych, w następujących przedziałach czasowych: 15 dni lub 20 dni lub 25 dni - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 3. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień, osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. 4. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy o ile są znane Wykonawcy na etapie składania ofert; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 5. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Znaczy to, że dokumenty wymienione poniżej wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach