Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
- Data zamieszczenia: 2018-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Sygietyńskiego 20
43200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
REGON: 27629196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 4100S tj. ul. Wyzwolenia w miejscowości Suszec, Kryry, Mizerów na odcinku od skrzyżowania z DW935 w Suszcu do skrzyżowania z ul. Uczniowską w Mizerowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 4100S tj. ul. Wyzwolenia w miejscowości Suszec, Kryry, Mizerów na odcinku od skrzyżowania z DW935 w Suszcu do skrzyżowania z ul. Uczniowską. Roboty polegają na: - przebudowie jezdni o szerokości 6,0m o nawierzchni asfaltobetonowej na długości 6260m - przebudowie i budowie chodników o szerokości 2,0m wraz ze zjazdami o nawierzchni z kostki betonowej na długości 2366m - przebudowie zatok autobusowych - przebudowie wpustów deszczowych - wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego drogi oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących 4.5.1. Zamawiający wskazuje następujące czynności które muszą być realizowane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy: - całość robót w zakresie robót drogowych z wyłączeniem kadry kierowniczej. 4.5.2. Wykonawca najdalej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących czynności wym. w pkt. 4.5.1. SIWZ na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymogami, zawierające dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, ilość zatrudnionych osób wykonujących te czynności oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy/Podwykonawcy. 4.5.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia w zakresie wymienionym w pkt. 4.5.1. jest wykonywany przez osoby będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy tj. kopie umów o pracę w których wykonawca/podwykonawca dokona stosownej anonimizacji danych osobowych. 4.5.4. W przypadku niezastosowania się do obowiązków z pkt. 4.5.2., 4.5.3. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 21.02.2018r. oferta była zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego do dnia 21.02.2018r. do godz. 09:00. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. 11.2. Ww. gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi na dzień wszczęcia postepowania przepisami prawa. 11.3. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą. 11.4. Gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 11.5. Gwarancja wadialna musi określać przypadki uprawniające Zamawiającego do zatrzymania wadium tj. przez odesłanie do właściwych przepisów tj. art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm., lub opisowo. 11.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11.7. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ślepy 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie zgodnie z treścią formularza 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ”Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie”
Dodano: 2024-03-06 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Chodniki w Kostkowicach i ul. Lipowa w Dębowcu
Dodano: 2023-09-26 - Przebudowa drogi Radoszewnica-Teresów w km. 0 +000 - 0 + 750 etap I
Dodano: 2021-08-30 - Remont odcinka ulicy Spółdzielczej w Łysinach
Dodano: 2021-02-26 - Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu
Dodano: 2021-02-26 - Modernizacja dróg na terenie miasta Czeladź
Dodano: 2020-09-01 - Przebudowa ulicy Zielonej w Stanisławicach, gm. Koniecpol
Dodano: 2020-06-04 - Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Dzimierz”– etap VII końcowy - budowa zatoki w km 7+719,59 oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego na odcinku od km 7 + 565,00 do km 8 + 140,00
Dodano: 2020-06-04 - ODTWORZENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA WYBRANYCH ODCINKACH ULICY KOŚCIELNEJ I SZKOLNEJ W MESZNEJ W GMINIE WILKOWICE
Dodano: 2020-02-21 - Przebudowa drogi gminnej ul. Jagodowej w Bystrej
Dodano: 2020-02-04