Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3105G w wymiarze 2,928 km w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla. Projekt realizowany w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 677 428 , fax. 552 677 442
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31
    82400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 552 677 428, fax. 552 677 442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3105G w wymiarze 2,928 km w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla. Projekt realizowany w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3105G ul. Kochanowskiego w Sztumie – Kępina – Etap I długość odcinka 0,807 km, Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi m.in. poprzez: Branża drogowa: - wycinka drzew w poboczu drogi – 39 szt., - rozbiórka chodników z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce piaskowej – 945,84 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego SMA o uziarnieniu 0/12,8mm grubość 4 cm warstwa ścieralna – 4912,28 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16mm grubość 6 cm warstwa wiążąca – 4912,28 m2, - wykonanie wyrównania istniejącej jezdni betonem asfaltowym 0/16mm do profilu jezdni projektowanej śr. minimum gr. 3 cm – 1067,17 Mg, - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej 18/20 na podsypce cementowo-piaskowej – pierścień ronda – 87,80 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej 9/11 na podsypce cementowo-piaskowej – wyspy rozdziału ruchu – 66,79 m2, - wykonanie ścieżki pieszo rowerowej z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo piaskowej - 2086,66 m2, - wykonanie opaski chodnikowej z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo piaskowej – 66,44 m2, - wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej grubości 8 cm – 723,51 m2, - wykonanie oznakowania drogowego: a) pionowego – 30 szt., b) poziomego farbą chlorokauczukową – 188,75 m2, - wykonanie barier ochronnych dla pieszych typu „UCHO” – 211 mb, Branża wodno-kanalizacyjna: - wykonanie przebudowy istniejącej sieci wodociągowej żeliwnej, polegającej na zlokalizowaniu jej poza przebudowywaną jezdnią pod projektowanymi chodnikami, sieć z rur PE o średnicy  315 mm – 479 m, o średnicy  180 mm – 242 m, o średnicy  50 mm – 2 m, - wykonanie 11 szt. odcinków przyłączy wodociągowych w celu przełączenia istniejących rurociągów do nowej siec:  32 mm długość 0,5 m,  40 mm długość 8,5 m,  50 mm długość 0,5 m, - wykonanie przebudowy czterech przykanalików kanalizacji deszczowej 200 PVC o długości 35,5 m i odcinka sieci kanalizacji deszczowej 315 PVC o długości 9,5 m, Branża elektroenergetyczna: Usunięcie kolizji elektroenergetycznych linii kablowych SN-15kV i nn-04kV oraz napowietrznych linii nn-0,4 kV, które należy przebudować na odcinkach kolidujących z projektowaną przebudową: - demontaż istniejącego odcinka linii kablowej SN-15kV nr. 73000 typu HAKnFtA 3x120mm^2 do na odcinku 94m, - ułożenie odcinka linii kablowej SN-15kV nr. 73000 typu 3xXRUHAKXS 120mm^2 , l=100m, w miejsce zdemontowanego odcinka linii kablowej typu HAKnFtA 3x120mm^2, - wykonanie muf kablowych przejściowa typ. TRAJ 24/ 1x120-240-3SB prod. ELMOND(mufa przejściowa) - demontaż istniejącego odcinka nieczynnego przyłącza kablowego ze słupa 101/6 stacji transformatorowej T-5249-100, - wymiana istniejącego słupa nr 101/4(5249-100) typu P/ALA 10 - wymiana żerdzi na ŻN-10 zdemontowanej (słup 101/7), - wymiana istniejącego słupa nr 101/5(5249-100) typu P/ALA 10 - wymiana żerdzi na ŻN-10 zdemontowanej (słup 101/6), - wymiana istniejącego słupa nr 101/6(5249-100) typu ŻN-10 na słup typu K/E-10/10,5, wraz z wymianą zabezpieczenia linii kablowej YKY 4x16mm^2 , z w/w słupa, w kierunku wierzy ciśnień, typu rozłącznik bezpiecznikowy słupowy RSA-00/3 50A, montaż ograniczniki przepięć typu ASA-A 500-5B+SE46, - demontaż istniejącego słupa nr 101/7(5249-100) typu K/ŻN-10 wraz z odcinkiem linii napowietrznej nn-0,4kV, - demontaż istniejącego słupa nr 201/8(5258/200) typu P/2xALA 10 wraz z odcinkiem linii napowietrznej nn-0,4kV, - demontaż istniejącego słupa nr 201/7(5258/200) typu P/2xALA 10 wraz z odcinkiem linii napowietrznej nn-0,4kV, - demontaż istniejącego słupa nr 201/6(5258/200) typu P/xALA 10 wraz z odcinkiem linii napowietrznej nn-0,4kV, - wymiana istniejącego słupa nr 201/5(T-5258-200) typu 2xALA 10 na słup typu K/E-10/10,5, wraz z przełożeniem zabezpieczenia linii kablowej YAKY 4x25mm^2 kierunek SP zabezpieczona rozłącznikiem bezpiecznikowym słupowym RSA-1/3 - rozłącznik przenieść na wymieniony słup , montaż ograniczniki przepięć typu ASA-A 500-5B+SE46, - wymiana istniejącego. słupa nr 201/4(T-5258-200) typu NO/ 2ALA 10 - wymiana żerdzi na żerdź E-10,5/10 wraz z zmianą lokalizacji posadowienia słupa i przebudową przyłączy napowietrznych, - wymiana istniejącego słupa nr 201/2(T-5258-200) typu P/ALA 10 - wymiana żerdzi na ŻN-10 zdemontowanej (słup 101/7) i przebudową przyłączy napowietrznych, - ułożenie rur osłonowych typu A 110 PS koloru niebieskiego, na istniejącej linii kablowa nn-0,4 kV typu YAKY 4x240 kabel relacji od T-5258 do ZK-320 (obw.300 ), - ułożenie rur osłonowych typu A 160 PS koloru czerwonego, na istniejącej linii kablowa SN-15 kV typu HAKnFtA 3x120, nr eksploatacyjny 73000 - ułożenie rur osłonowych typu A 110 PS koloru niebieskiego, na istniejącej linii kablowa nn-0,4 kV typu YAKY 4x120 kabel relacji od T-5258 do słupa nr 201 (obw. 200 ) - ułożenie rur osłonowych typu A 110 PS koloru niebieskiego, na istniejącej linii kablowa nn-0,4 kV typu YAKY 4x70, kabel relacji od T-5256 do do budynku nr 30 (obw. 300 ) Branża telekomunikacyjna: Przebudowa sieci telekomunikacyjnej: operatora NETIA S.A. obejmuje: - budowę studni kablowej SKO-1g – 2 szt., - budowę kanalizacji kablowej – 28,0 m, - budowę kabla XzTKMXpw 5x4x0.5 o długości 32,0 m, - budowę kabla XzTKMXpw 5x2x0.5 o długości 64,0 m, - zabezpieczenie kabli rurą ochronną dwudzielną A 120 PS – 178 m, - regulacja ram studni kablowych – 4 szt., - demontaż kolidującej studni kablowej – 1 szt. operatora Telekomunikacja Polska S.A.: - budowa kabla XzTKMXpw 5x4x0.5 o długości 40,0m , - budowa kabla XzTKMXpw 3x2x0.5 o długości 40,0 m, - odsunięcie kabla telekomunikacyjnego na długości 14,0 m, - zabezpieczenie kabli rurą ochronną dwudzielną A 120 PS – 90,0 m, - budowa przepustów z rur HDPE  110/6.3 dla projektowanych kabli – 36,0 m, - przebudowa słupa kablowego – 1 szt., - budowa przepustów z rur HDPE  110/6.3 dla projektowanych kabli – 90,0 m, Branża architektoniczna: - wykonanie ściany oporowej na krawędzi ciągu pieszo-rowerowego i skarpy nasypowej z koszy gabionowych z siatki stalowej o oczkach 80 x 100 mm z drutu  3/4,5 mm, cynkowanego ogniowo wypełnionych kamieniami o średnicy 10÷25 cm – wysokość do 1,5 do 2,5 m, długość 210 m, - wykonanie barier ochronnych z kształtowników walcowanych o wys. min. 1,2 m na ścianie oporowej, długość 210 m, Przebudowa drogi powiatowej nr 3105 G Łoza - Dąbrówka Malborska - Sztum, odc. Dąbrówka Malborska - Czerwony Dwór, od km 0+000 (km ciągu drogowego 1+752) do km 2+121 (km ciągu drogowego 3+873) , długość odcinka 2,121 km Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi m.in. poprzez: - wykonanie nawierzchni szer. 6,00 ÷ 7,00 m z betonu asfaltowego, na dł. 2121 m i powierzchni 12830 m2, - mechaniczne ścięcie nadmiarów ziemi z obu poboczy, w-wy grubości 20 ÷ 25 cm na całej długości i powierzchni - 5077 m2, - regulację pionową zaworów instalacji podziemnych i studzienek - 4 szt., - przebudowę przepustów pod nawierzchnią w km 0+068 i 2+110 - 26 m, - oczyszczenie rowów z namułu o długości - 1281 m, - wykonanie rowu odwadniającego na długości - 161 m, - wykonanie oznakowania pionowego na całym odcinku drogi - 34 szt., - oznakowanie skrzyżowania w km 1+379 - 1 szt., - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na 25 zjazdach - 785 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na 6 zjazdach - 226 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej na 34 zjazdach - 785 m2, - wykonanie chodnika o szer. 2,00 m z kostki brukowej betonowej szarej na dł. 656 m - 1312 m2, - wykonanie parkingu dla 10 samochodów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej i czerwonej - 98 m2, - wykonanie 14 przepustów Ø 40 cm pod zjazdami - 118 m, UWAGA WAŻNE!!! Do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należało: 1. Zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad pracami związanymi z wycinką drzew w trakcie przebudowy dróg – wykonanie inwentaryzacji ornitologicznej. 2. Zapewnienie ochrony znaków geodezyjnych usytuowanych wzdłuż przebudowywanych dróg: a) znaki geodezyjne podlegają ochronie zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. z 2015 r. poz. 520 ze zmianami), b) w zakresie przebudowywanych dróg powiatowych znajduje się : - 8 punktów osnowy III klasy, - 6 punktów osnowy wielofunkcyjnej, c) przed rozpoczęciem prac budowlanych punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną odszukane oraz oznaczone w terenie przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy prac, d) przed rozpoczęciem prac budowlanych Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy: - pod ochronę na czas wykonywania remontu dróg, odszukane i oznaczone w terenie punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej, - dokumentację geodezyjną na ww. punkty w celu określenia położenia ich w terenie oraz w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem (tj. opisy topograficzne, wykaz współrzędnych punktów osnowy, mapa przeglądowa osnów), e) po zakończeniu prac budowlanych, punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną ponownie odszukane i oznaczone w terenie przez Wykonawcę prac w obecności Zamawiającego, f) z czynności przekazania znaków geodezyjnych Zamawiającemu, zostanie sporządzony Protokół przekazania. Do wymienionego protokołu Wykonawca dołącza pomiar kontrolny położenia ww. punktów, sporządzony przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego, g) w przypadku, gdy ww. punkty ulegną zniszczeniu, uszkodzeniu Wykonawca prac budowlanych zleci na swój koszt upoważnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego odtworzenie lub przeniesienie w bezpieczne miejsce znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej; warunki odtworzenia, zabezpieczenia lub przeniesienia znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej należy uzgodnić z Geodetą Powiatowym Starostwa Powiatowego w Sztumie, h) wszelkie prace związane z odtworzeniem punktów ww. osnowy oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu znaków geodezyjnych winny być zakończone na 5 dni przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach projektowych, przedmiarach, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – Załącznik A do SIWZ. WAŻNE: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na 2 dni przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorysy ofertowe na wykonanie powyższego zadania, które będą konieczne do rozliczenia zadania pomiędzy Zamawiającym, a Wojewodą Pomorskim oraz partnerami projektu tj: Gminą Sztum i Gminą Stary Targ. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi robót budowlanych opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 3.5. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz nie będą gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 3.6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.7. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie drogowym. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a Pzp: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących prace fizyczne w zakresie: - wykonania nawierzchni bitumicznych, - wykonania robót brukarskich, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 4.2. Postanowienie powyższe stosuje się do Podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający będzie miał prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji, do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 4.1. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający będzie miał prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudnienia pracowników przy realizacji czynności opisanych w pkt 2; 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 4.1.; 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 2, oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. WAŻNE: Zamawiający informuje, iż w przypadku nie otrzymania dofinansowania z budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pn. „Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019“, będzie to uważane jako wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Powyższa okoliczność będzie skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z art.147 ust.2 ustawy Pzp. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca wniesie najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, odpowiednią kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS w Sztumie Nr 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080, z podaniem tytułu zabezpieczenie należytego wykonania umowy – Przebudowa drogi powiatowej nr 3105G w wymiarze 2,928 km najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pozostałych formach określonych w pkt. 3, dokument zabezpieczenia należy zdeponować w Starostwie Powiatowym w Sztumie pok. nr 14, najpóźniej w dniu zawarcia umowy z dopiskiem zabezpieczenie należytego wykonania umowy – Przebudowa drogi powiatowej nr 3105G w wymiarze 2,928 km. 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 3. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 6. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu rękojmi gwarancją ubezpieczeniową lub bankową – odpowiedzialność gwaranta wobec Zamawiającego powinna być bezwarunkowa i na pierwsze żądanie. 7. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi na zasadach określonych w art. 151 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których wyżej mowa Wykonawcy złożą, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników postępowania, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo maiłby składać przedmiotowe oświadczenie. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach