Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2141K „Przestańsko – Kacice - Słomniki” w miejscowościach Prandocin, Prandocin Wysiołek, Januszowice, Kacice

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-086 Batowice, Karola Wojtyły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    Karola Wojtyły 106
    32-086 Batowice, woj. małopolskie
    tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2141K „Przestańsko – Kacice - Słomniki” w miejscowościach Prandocin, Prandocin Wysiołek, Januszowice, Kacice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji (projektu) w formie zaprojektuj i wybuduj pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2141K „Przestańsko – Kacice - Słomniki” w miejscowościach Prandocin, Prandocin Wysiołek, Januszowice, Kacice”. 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 7. Infrastruktura transportowa, Działanie 7.1 Infrastruktura drogowa, Poddziałanie 7.1.3 Drogi subregionalne – SPR. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich niezbędnych prac, tj. uzgodnień formalnych, pozyskanie decyzji, sporządzenie projektów, wykonanie robót zasadniczych i towarzyszących, których skutkiem będzie poprawa stanu technicznego i jakości użytkowej drogi 2141K - lokalnego połączenia drogowego. 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu dla odcinka drogi 2141 K do klasy Z, jedno jezdniowej o 2 pasach ruchu o szerokości 3,00 m każdy na długości ok 1850 m, uzyskanie wymaganych prawem decyzji w tym decyzji środowiskowej, zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz wszelkich wymaganych prawem zezwoleń na wykonanie przebudowy drogi powiatowej 2141K w miejscowościach Prandocin, Wysiółek, Januszowice na odcinku od skrzyżowania z drogą drogi krajową E 77 w miejscowości Januszowice - Prandocin Wysiółek do skrzyżowania z ulicą Kolejową w miejscowości Kacice oraz wykonanie tej przebudowy wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi. 5. Przedmiot zamówienia znajduje się na terenie gminy Słomniki w województwie małopolskim. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje zwłaszcza następujące zakresy: 1) prace projektowe: Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zlecenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz zbudować i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać zgłoszenia o zakończeniu robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Rozwiązania muszą spełniać wymagania Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. Wnioski o wydanie decyzji administracyjnych przed złożeniem do organu muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Powyższa akceptacja nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za opracowany dokument; 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę oraz wykonanie wszelkich niezbędnych robót towarzyszących i świadczeń nie będącymi robotami budowlanymi, a niezbędnymi do ich wykonania, oraz zapewnieniem w niezbędnym zakresie nadzoru przyrodniczego; 3) w przypadku koniecznym zapewnienie nadzoru archeologicznego, przeprowadzenie niezbędnych prac i badań w tym zakresie oraz zabezpieczenie zabytków małej architektury. 7. Roboty budowlane będą w części realizowane na funkcjonujących obiektach-drogach, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości ich funkcjonowania w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikami obiektów. Organizacja robót musi uwzględniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pieszego - użytkownikom drogi. 8. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników powiatowych, 3) koszty związane z zapleczem budowy, 4) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą – 3 kpl., 7) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy lub kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz na miesiąc, 8) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego, 9) inne prace - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zakresu inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik 8 do SIWZ. 10. Przewiduje się możliwość podzielenia projektowania i realizacji robót na etapy, wynikające w szczególności z koniecznych do uzyskania decyzji administracyjnych na realizację inwestycji: w przypadku gdy część inwestycji może być realizowana na zgłoszenie robót budowlanych, a część w ramach decyzji ZRiD. Decyzja środowiskowa musi zostać wydana dla całości inwestycji - nie ma możliwości podziału inwestycji dla tej decyzji. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym, 2) warunkami uzyskanych w trakcie projektowania decyzji administracyjnych i środowiskowych; 3) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 12. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 14. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji. 15. Dodatkowe informacje: Do celów wstępnego oszacowania ceny ofertowej należy przyjąć: 1) kompletną przebudowę trzech skrzyżowań (zaprojektowania interaktywnego oświetlenia zasilanego źródłami energii odnawialnej (np. solarne, wieloźródłowe) nad wszystkimi przejściami dla pieszych, na skrzyżowaniach oraz stosowne znaki świetlne ostrzegawcze i informacyjne) wraz z przejściami dla pieszych oraz punktowego wykonania bariero-poręczy zapobiegających wtargnięciu pieszych na jezdnię, 2) dwóch specjalnych tablic informacyjno-ostrzegawczych z użyciem elementów fotoradaru dla uzyskania efektu ostrzegawczego (z informacją o przekroczeniu prędkości, wysokości przysługującego mandatu karnego i ilości nabytych punktów karnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach