Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2070 S ul. Rudnicka w m. Starokrzepice

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2070 S ul. Rudnicka w m. Starokrzepice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 2070 S - ul. Rudnickiej w m. Starokrzepice na odcinku od km 0+000,00 do km 0+067,00 oraz od km 0+067,00 do km 2+050,00. Zakres przebudowy drogi na w/w odcinkach obejmuje: ODCINEK I Zakres przebudowy drogi na odcinku od km 0+000,00 do km 0+067,00 obejmować będzie roboty pomiarowe oraz inwentaryzację powykonawczą 0,067 km, frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm 30,00 m2, demontaż tarcz znaków drogowych 4 szt. oraz słupków 4 szt., mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 134,00 m2, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy/nawierzchni bitumicznej 347,32 m2, wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej śr. gr. 4 cm 28,004 t, nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych - warstwy ścieralnej gr. po zagęszczeniu 4 cm 335,00 m2, poboczy z mieszanki mineralnej gr. po zagęszczeniu 10 cm 134,00 m2, podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm po zagęszczeniu na zjazdach 25,050 m2, nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 15 cm 26,050 m2, ustawienie słupków do znaków drogowych 2 szt., montaż tarcz znaków drogowych 2 szt., malowanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową 11,22 m2. ODCINEK II Zakres przebudowy drogi na odcinku od km 0+067,00 do km 2+050,00 obejmować będzie roboty pomiarowe oraz inwentaryzację powykonawczą 1,983 km, ścięcie drzew o śr. 10-15 cm 9 szt., mechaniczne karczowanie pni o śr. 10-15 cm 9 szt., ścinanie i karczowanie zagajników 0,012 ha, frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm 1170 m2, demontaż tarcz znaków drogowych 1 szt. oraz słupków 1 szt., rozebranie słupków hektometrowych 40 szt., odtworzenie rowów i przepustów 1369,855 m3, formowanie nasypów z ziemi 42,020 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 3879,00 m2, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy/nawierzchni bitumicznej 10258,20 m2, wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej śr. gr. 4 cm 1168,993 t, nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych - warstwy ścieralnej gr. po zagęszczeniu 4 cm 9942,52 m2, poboczy z mieszanki mineralnej gr. po zagęszczeniu 10 cm 3879,00 m2, nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 15 cm 162,70 m2, podbudowy zjazdów z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 5 cm 162,70 m2, podłoża z kruszywa pod przepusty rurowe 32,40 m2, ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami 36,00 m, wybrukowanie murków czołowych 8 m2, ustawienie słupków do znaków drogowych 6 szt., montaż tarcz znaków drogowych 6 szt., ustawienie słupków hektometrowych 40 szt., malowanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową 240,30 m2. Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do siwz. Projekt stałej organizacji ruchu stanowi załącznik nr 13 do siwz. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia -do dnia. d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku, Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kłobucku, ul. Jana Pawła II 13 w kancelarii pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach