Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1313O na odcinku o długości 0,442 km (od km 0+748 do km 1+190) wraz z opracowaniem projektu budowlanego – chodnik w miejscowości Bąków.” - w systemie Zaprojektuj i Wybuduj

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Jagiellońska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 186 161 , fax. 774 186 066
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jagiellońska 3
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 186 161, fax. 774 186 066
    REGON: 53142126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.nowoczesnagmina.pl/?c=234

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1313O na odcinku o długości 0,442 km (od km 0+748 do km 1+190) wraz z opracowaniem projektu budowlanego – chodnik w miejscowości Bąków.” - w systemie Zaprojektuj i Wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1313O na odcinku o długości 0,442 km (od km 0+748 do km 1+190) wraz z opracowaniem projektu budowlanego – chodnik w miejscowości Bąków.” - w systemie Zaprojektuj i Wybuduj. 2. Miejsce wykonywania zamówienia: Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się na terenie województwa opolskiego, powiatu kluczborskiego, gminy Kluczbork, w obszarze zabudowanym wsi Bąków, w ciągu drogi powiatowej nr 1313O. 3. Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i odbiór robót dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1313O na odcinku o długości 0,442 km (od km 0+748 do km 1+190) wraz z opracowaniem projektu budowlanego – chodnik w miejscowości Bąków.” - w systemie Zaprojektuj i Wybuduj - zgodnie z załączonym Programem funkcjonalno-użytkowym oraz SIWZ opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia publicznego, w następującym zakresie:  - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy,  - Opracowanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu,  - Opracowanie przedmiarów robót,  - Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,  - Uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień,  - Wykonanie robót zgodnie z dokumentacja projektową i obowiązującymi przepisami. Wykonawca robót będzie zobowiązany do opracowania, wykonania i uzgodnienia z Zamawiającym Programu Zapewnienia Jakości, planu BIOZ oraz harmonogramu robót. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie podziału nieruchomości, uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację inwestycji, a następnie realizację budowy i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z oddaniem obiektu do użytkowania (jeżeli wymagane). 4. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: 1. Zdjęcie warstwy humusu. 2. Usunięcie drzew i krzaków oraz karczowanie pni. 3. Rozebranie kolidujących elementów pasa drogowego (chodniki, krawężniki, nawierzchnia zjazdów itp.). 4. Ewentualne wzmocnienie podłoża. 5. Wykonanie robót ziemnych (m.in. wykopy dla poszerzenia jezdni, projektowanego chodnika, nasypy – wykonanie korpusu dla chodnika, wykonanie zasypek). 6. W przypadku lokalizacji chodnika bezpośrednio przy krawędzi jezdni wykonać poszerzenie pasa ruchu jezdni przylegającego do chodnika. 7. Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej od strony jezdni krawężnikiem a od strony granicy pasa drogowego obrzeżem betonowym. 8. Wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki betonowej ograniczonej od strony jezdni krawężnikiem betonowym a od strony przyległej do drogi nieruchomości krawężnikiem, opornikiem betonowym lub nawierzchnią istniejącego zjazdu. 9. Wykonanie lub przebudowa istniejących elementów pasa drogowego i przyległych do niego nieruchomości niezbędnych dla wykonania projektowanego chodnika. 10. Korekta istniejących skarp rowu z ewentualnym ich umocnieniem. 11. Wykonanie odwodnienia nawierzchni jezdni i chodnika. 12. Wykonanie robót wykończeniowych – plantowanie terenu, humusowanie z obsianiem. 13. Wykonanie docelowej organizacji ruchu. 14. Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej – istniejące sieci teletechniczne, sieci elektryczne, sieci wodociągowe, sieci sanitarne, oświetlenie uliczne i inne zlokalizowane w obrębie projektowanej inwestycji. 15. Wszelkie inne roboty, które okażą się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Kolizje z innymi urządzeniami Wszystkie napotkane przewody podziemne na trasie wykopów, krzyżujące się lub biegnące równolegle z wykopem – zabezpieczyć przed uszkodzeniem, lub podwiesić w sposób zapewniający ich eksploatację. W miejscach kolizji i w pobliżu – wykopy ręczne. Przy natrafieniu na urządzenia podziemne (przewody wodociągowe, kable telefoniczne i energetyczne, itp.) niezaewidencjonowane na mapie roboty ziemne należy wstrzymać, powiadomić Inwestora oraz właściciela sieci. Dalsze prace – po uzgodnieniu trybu postępowania z właścicielami odkrytych obiektów. 6. Inne a) Do obligatoryjnych obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784), wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w STWiORB. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót ujęte zostały w Programie funkcjonalno-użytkowym, który jest integralną częścią (załącznikiem) niniejszej SIWZ. c) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami oraz obowiązującymi Normami, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej. d) Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji przetargowej. e) W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej wskazane zostały nazwy handlowe lub znaki towarowe materiału bądź urządzenia technicznego to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych i zostały one podane przykładowo określając jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. f) Oferując cenę za realizację zamówienia, Wykonawca musi brać pod uwagę wszelkie koszty (m. in. wizji lokalnej, uzgodnień, wyłączeń, opłat, zajęcia terenu celem prowadzenia prac, zabezpieczeń robót, projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem oraz prawidłowe i kompletne oznakowanie robót na jego podstawie, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie, zabezpieczenie, itp. oraz wszelkie ryzyka i ewentualne rabaty związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (Załącznik nr 3 - oświadczenie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu,, że realizując zamówienie będzie dysponować niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie innego podmiotu musi być złożone w oryginale np. w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu (Wzór stanowi załącznik nr 8) jak również w postaci innych dokumentów (np. przedwstępna lub generalna umowa o współpracy). Zobowiązanie innego podmiotu powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy oświadczenie woli innego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Forma i zasady składania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U.2016.1126 z dn. 27.07.2016 r.) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. W przypadku gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej lub konsorcjum, do oferty należy załączyć ważne pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników/konsorcjantów do złożenia w ich imieniu oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Formularz ofertowy 5. Formularz cenowy 6. Wraz z ofertą powinny być złożone: - Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ; - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach