Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32300 Olkusz, ul. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
- Data zamieszczenia: 2018-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2
32300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1155K na odcinku od Szkoły Podstawowej w Imbramowicach do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1150K” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1155K na odcinku od Szkoły Podstawowej w Imbramowicach do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1150K”. Opis zamówienia: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1155K na odcinku od Szkoły Podstawowej w Imbramowicach do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1150K” Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1155K (Skała – Tarnawa – Imbramowice – Ulina Wielka) od Szkoły Podstawowej w Imbramowicach do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1150K. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – Kosztorys ślepy. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Receptę na masę asfaltową należy przyjąć dla natężenia ruchu KR2. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca przedstawi badania grubości wbudowanej masy (2 próbki). Miejsca pobrania próbek zostaną wskazane przez Zamawiającego. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z Kodeksem Pracy. Są to: przygotowanie frontu robót, nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót z dokumentacją, zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót, kierowanie grupą podległych pracowników, nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. przygotowawcze, rozbiórkowe, nawierzchniowe, odwodnieniowe, wykończeniowe). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, co najmniej dwóch osób realizujących ww. czynności. Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy jak i podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę wskazaną w § 17 ust. 1 pkt 13 umowy (zał. nr 6 do SIWZ). Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 22.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zarządu Drogowego w Olkuszu - Pekao Bank Polski S.A. nr konta 61 1020 2528 0000 0802 0453 3998. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie kosztorysu ślepego, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej 160236K Górka Stogniowska - Kościelec w miejscowości Przezwody oraz Kościelec w Gminie Proszowice
Dodano: 2024-04-07 - Przebudowa drogi gminnej 160262K Kowary-Klimontów w miejscowościach Opatkowice Klimontów w Gminie Proszowice dofinansowanej w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2024-04-07 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1542 K Łącko – Naszacowice w km 0+082 – 0+313 w m. Łącko
Dodano: 2024-04-05 - Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
Dodano: 2024-03-27 - Odbudowa drogi gminnej nr 291253K Mogilno Łubinka – Podlas w miejscowości Mogilno w km 0+000 do 0+462 oraz 0+498 do 0+876,00.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 290623K w km od 1+400 do km 2+760 w miejscowości Roztoka - Brzeziny, Gmina Gródek nad Dunajcem
Dodano: 2024-03-23 - Rozbudowa drogi gminnej klasy "D" nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego
Dodano: 2024-03-21 - MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY DOBRA ORAZ PRZEPUSTÓW RAMOWYCH
Dodano: 2024-03-19 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice
Dodano: 2024-03-19