Przetargi.pl
Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 99/2, 255/8, 158/2, 148/1,147/3, 225/1 w Bałuciance w km 0+800 - 1+347. Przebudowa i remont bieżący dróg - przetarg I.

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355006 , fax. 013 4355765
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego 14a 14a
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355006, fax. 013 4355765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 99/2, 255/8, 158/2, 148/1,147/3, 225/1 w Bałuciance w km 0+800 - 1+347. Przebudowa i remont bieżący dróg - przetarg I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych i opisanych zadań: 1) Część nr 1 zamówienia: Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 99/2, 255/8, 158/2, 148/1, 147/3, 225/1 w Bałuciance w km 0+800 - 1+347. Charakterystyczne parametry: - długość drogi (jezdni) - 547,00 mb, - szerokość jezdni - 3,00 m, - przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju jednostronnego w kierunku do istniejącego rowu przydrożnego o spadku 2 % na odcinkach prostych a o spadku 3 % na łukach kołowych. - przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni. 2) Część nr 2 zamówienia: Przebudowa i remont bieżący dróg - przetarg I. a) Przebudowa gminnej/wewnętrznej drogi dojazdowej w m. Rymanów - na działce o nr ewid. gr. 2448. Charakterystyczne parametry: - długość drogi (jezdni) - 130,00 mb - szerokość jezdni - 4,50 m - przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju jednostronnego w kierunku do istniejących dwóch kratek ściekowych (wpustów ulicznych deszczowych przy krawężniku istniejącego chodnika prowadzącego do budynku nowego Urzędy Gminy w Rymanowie) o spadku 1,50 - 2,00 % na odcinkach prostych a o spadku 3% na łukach kołowych. - przekrój podłużny/niweleta drogi - zachowanie istniejącego spadku 0,50 - 1,00 % na odcinkach prostych w kierunku istniejących kratek ściekowych (ze spadkiem odcinków składowych drogi z obydwóch stron kratki celem odprowadzenia wód deszczowych z płaszczyzny jezdni drogi podłużnie obustronnie do istniejących w pasie drogowym wpustów ulicznych deszczowych przy krawężniku istniejącego chodnika prowadzącego do budynku nowego Urzędy Gminy w Rymanowie). b) Przebudowa gminnej/wewnętrznej drogi dojazdowej - w m. Ladzin na działkach o nr ewid. gr. 2023 (stare nr ewid. gr. 1871/2, 1873/3, 1873/5, 1875/2) i w m. Rymanów na działce o nr ewid. gr 1033. Charakterystyczne parametry: - długość drogi (jezdni) - 415,00 mb, - szerokość jezdni - 3,00 m, - przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju jednostronnego o spadku 2% na odcinkach prostych a o spadku 3% na łukach kołowych. c) Remont fragmentaryczny istniejącej drogi gminnej ul. Parkowej w Rymanowie Zdroju w ramach bieżącego utrzymania dróg. Charakterystyczne parametry: - przybliżona sumaryczna powierzchnia - 2.318 m2, - przybliżona długość - 476 mb - szerokość jezdni - zachowanie istniejącej, - przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju, - przekrój podłużny/niweleta drogi - zachowanie istniejącego spadku, d) Remont fragmentaryczny istniejącej drogi gminnej ul. Spacerowej w Rymanowie Zdroju (Desznie) na odcinku dolnym i na odcinku górnym (pętla) w ramach bieżącego utrzymania dróg. Charakterystyczne parametry: - przybliżona sumaryczna powierzchnia łat - 750 m2, - szerokość jezdni - zachowanie istniejącej, - przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju, - przekrój podłużny/niweleta drogi - zachowanie istniejącego spadku. Zakres robót i szczegółowy opis zamówienia w części nr 1 i 2 określony jest załącznikach: Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załącznik nr 10 do SIWZ - Dokumentacja techniczna. Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiary robót - służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 1 i 2 zamówienia). a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji jakości i 36 miesięcy rękojmi za wady na roboty objęte niniejszym zamówieniem. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego b) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Powyższe informacje należy zamieścić w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. d) Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscach gdzie będą wykonywane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. e) Wszelkie użyte w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy pzp, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, i zastosowania materiałów oraz urządzeń o nie gorszych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności, tj. spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę równoważną zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowe dokumenty informujące o zastosowaniu równoważnych materiałów, usług lub robót oraz o ich parametrach technicznych i jakościowych. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i do realizacji przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia opisane w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ. f) Jeżeli w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (wówczas ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy). g) Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, dostarczone wyroby i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i posiadać wymagane dla wyrobów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych - Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm. wraz z rozporządzeniami wykonawczymi). Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych urządzeń, materiałów i wyrobów: kartę wyrobu z Aprobatą Techniczną, atest, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą, normą UE - w przypadku braku PN lub Aprobatą Techniczną. Zamawiający może zażądać przeprowadzenia przez Wykonawcę dodatkowych badań jakości wykonanych robót z materiałów, wyrobów i urządzeń Wykonawcy. Jeżeli okaże się, że wyniki badań potwierdzają zastrzeżenia Zamawiającego co do jakości wbudowanych materiałów, wyrobów, urządzeń bądź wykonanych robót - to koszty badań ponosi Wykonawca. W przeciwnym wypadku koszty tych badań ponosi Zamawiający. Zastosowane wyroby i materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz wymaganiom dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część nr 1 zamówienia - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). część nr 2 zamówienia - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach