Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/2126 Górzanki- Szkółka

Nadleśnictwo Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-606 Baligród, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 465 72 00 , fax. 13 465 72 01
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Baligród
    ul. Bieszczadzka 15
    38-606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 13 465 72 00, fax. 13 465 72 01
    REGON: 37001447828111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednosta organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/2126 Górzanki- Szkółka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45000000 – 7 Roboty budowlane 45111000-8 45233000-9 2. Nazwa przedmiotu zamówienia (zwanego dalej „zamówieniem”) – Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/2126 Górzanki- Szkółka 3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne drogowe, polegające na przebudowie drogi leśnej nr inw. 220/2126 Górzanki- Szkółka Zakres robót obejmuje - wyrównanie i uzupełnienie ubytków oraz nadanie spadków mieszanką mineralno-bitumiczną na odcinku drogi o nawierzchni bitumicznej, - wyrównanie z wyprofilowaniem i zagęszczeniem odcinków drogi o nawierzchni tłuczniowej, mieszanką kruszywa łamanego, - utwardzenie zjazdów do działek mieszanką kruszywa łamanego wraz z wykonaniem przepustów, - wykonanie przepustu pod koroną drogi, - wykonanie utwardzenia placów składowych oraz poszerzeń na przejazdy ciężkim sprzętem, z kruszywa łamanego, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych - warstwa wiążąca, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych - warstwa ścieralna, - wykonanie przejazdów przez drogę z płyt drogowych żelbetowych, - uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem mechanicznym, - wykonanie pogłębienia i oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych, - montaż barier ochronnych, Droga leśna: a. Parametry techniczne drogi: - klasa techniczna – D droga dojazdowa - przekrój poprzeczny - drogowy w całej szerokości - szerokość jezdni: – km 0+007 do km 0+241 - 6,0m – km 0+241 do km 0+984 - 5,0m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy i jednostronny 2% - pobocza 2x0, 75m ze spadkiem 8% b. Rozwiązanie sytuacyjne - przebudowę jezdni drogi projektuje się o nawierzchni mineralno bitumicznej (warstwa ścieralna) i spadku poprzecznym 2%. Szerokość jezdni istniejąca 5,0-6,0 m. - długość przebudowy drogi w pierwszym etapie o nawierzchni bitumicznej wynosi 977,0 m. - pobocza szer. 2x0,75m utwardzone tłuczniem kamiennym 0-31,5mm - zjazdy do posesji projektuje się:  zjazd nr 1 , 2 oraz 4-14 o nawierzchni tłuczniowej  zjazd nr 3o nawierzchni mineralno bitumicznej (warstwa wiążąca i ścieralna) na podbudowie tłuczniowej c. Konstrukcja nawierzchni jezdni. • przy wyrównaniu mieszanką mineralno-bitumiczną km 0+007- 0+818 - uzupełnienie ubytków i nadanie spadków mieszanką mineralno bitumiczną o średniej gr. 5,0cm , - nawierzchnia mineralno-bitumiczna – warstwa wiążąca gr. 5cm - nawierzchnia mineralno-bitumiczna – warstwa ścieralna gr. 5cm • na podbudowie tłuczniowej - podbudowa z uzupełnieniem ubytków i nadaniem spadków z mieszanki frakcji 0-31,5mm gr. 10cm - nawierzchnia mineralno-bitumiczna – warstwa wiążąca gr. 5cm - nawierzchnia mineralno-bitumiczna – warstwa ścieralna gr. 5cm d. Konstrukcja zjazdów: • zjazd nr 3 - podbudowa z mieszanki kruszywa 0-31,5mm o gr. 10cm zagęszczanej mechanicznie - nawierzchnia mineralno-bitumiczna – warstwa wiążąca gr. 5cm - nawierzchnia mineralno-bitumiczna – warstwa ścieralna gr. 5cm • zjazd nr 1,2,4-14 - podbudowa z mieszanki kruszywa 0-63,0mm o gr. 13cm zagęszczanej mechanicznie - nawierzchnia z mieszanki kruszywa 0- 31,5mm gr. 7 cm e. Konstrukcja poboczy - uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm o śr. gr. 10cm w km 0+007 do 0+818 oraz o gr. 16 cm w km 0+818 do 0+984 po zagęszczeniu przy szerokościach 2x0,75m f. Odwodnienie Jako sposób odwodnienia przyjmuje się odwodnienie powierzchniowe przez spadki poprzeczne daszkowe oraz jednostronne 2% nawierzchni bitumicznej oraz 8% na poboczach. Rowy odwadniające – projektuje się oczyszczenie rowów z namułu. g. Wykonanie przepustów pod zjazdami nr 3,4,6,9,10,12 z rur PP fi 500mm: - odkopanie istniejących kręgów betonowych, - wykonanie ławy fund. żwirowej, - wbudowanie rur PP fi 500mm SN8, - wbudowanie prefabrykowanych żelbetowych ścianek dla rury fi 50, - obsypanie rury wraz z mechanicznym zagęszczeniem, - odtworzenie warstw podbudowy zjazdu z kruszywa 0-63mm i grubości 15cm - umocnienie odcinków rowu przy wlocie i wylocie z płyt ażurowych 40x60x8 h. Przepust pod drogą w km 0+889 wraz ze studnią wpadową: - wykonanie wykopu pod przepust, - wykonanie ławy fund. żwirowej, - wbudowanie rury PP fi 600mm SN8, - wbudowanie prefabrykowanej żelbetowej ścianki wylotowych dla rury fi 60, - wykonanie studni wpadowej z koszy siatkowo kamiennych - obsypanie rury wraz z mechanicznym zagęszczeniem, - odtworzenie warstw drogi 3.2 Konstrukcja placów składowych oraz poszerzeń: a. Plac składowy nr 1 w wykopie: • odspojenie gruntu wraz ze skarpowaniem i wywozem gruntu • wykonanie rowu odwadniającego przyskarpowego • profilowanie i zagęszczanie gruntu pod warstwy konstrukcyjne • wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-63,0mm gr.20cm, • wykonanie nawierzchni z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-31,5cm gr.10cm b. Plac składowy nr 2 i 3 w nasypie: • usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) • formowanie i zagęszczanie warstwami nasypów (grunt ze składu nr1 oraz kruszywo odpadowe z kamieniołomu) • profilowanie i zagęszczanie gruntu pod warstwy konstrukcyjne • wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-63,0mm gr.20cm, • wykonanie nawierzchni z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-31,5cm gr.10cm c. Poszerzenia na przejazd ciężkiego sprzętu szer. 2,8-4,0m: • usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) • profilowanie i zagęszczanie gruntu pod warstwy konstrukcyjne • wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-63,0mm gr.20cm, • wykonanie nawierzchni z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-31,5cm gr. 10cm 3.3 Przejazdy z płyt drogowych żelbetowych 3,0x1,5x0,15m: • profilowanie i zagęszczanie gruntu pod warstwy konstrukcyjne • wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm, • ułożenie płyt żelbetowych drogowych 3,0x1,5x0,15 m 3.4 Elementy bezpieczeństwa: We wskazanych lokalizacjach winny być zamontowany bariery energochłonne stalowe typu SP-04 Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: - projekcie budowlanym - przedmiarze robót - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w załączniku do SIWZ pn. „dokumentacja projektowa” (dalej zwana „projektem” lub „dokumentacją projektową”). 4. Lokalizacja – Powiat Lesko, gmina Solina, obręb Górzanka 0006, dz. ewidencyjna 539, 550 obręb Bereżnica Wyżna 0003, działka ewidencyjna 630 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wyspecyfikowane i opisane w przedmiarze: - Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Podbudowa - Nawierzchnia Powyższy wymóg, stanowiący jednocześnie zobowiązanie Wykonawcy, może być określany w dokumentach dotyczących niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, także jako „Obowiązek Zatrudnienia”. Opisany powyżej obowiązek zatrudnienia odnosi się również do Podwykonawców, o ile nie będą to firmy jednoosobowe. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę, określonej w zdaniu poprzednim, zatrudniony był Wykonawca, lub Podwykonawcy będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, których dotyczy ust. 6, realizującymi przedmiot zamówienia z anonimizacją informacji dotyczących: numerów PESEL, wynagrodzenia oraz adresów ich zamieszkania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę i może skutkować zastosowaniem sankcji opisanych w projekcie umowy. 8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i w ust. 7 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz danych firm podwykonawców. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Zgodnie z art. 36ba. ustawy jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 12. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13. Postanowienia ust. 11 i 12 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 14. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2017 r., poz. 1332; zwaną dalej „ustawą Prawo budowlane”), sztuką budowlaną, obowiązującymi Polskimi Normami, projektem oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektów, 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, tj. z kierownikiem budowy, 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 16. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie zgody od zarządców dróg publicznych oraz uzgodnienie z Zamawiającym udostępnienia dróg leśnych w celu przewozu materiałów potrzebnych do wykonania zamówienia. 17. W przypadku powstania uszkodzeń w infrastrukturze drogowej wykorzystywanej do transportu materiałów i maszyn potrzebnych do realizacji zamówienia, Wykonawca na własny koszt usunie powstałe szkody w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tys. zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank BGŻ SA oddz. w Sanoku, numer konta 27 2030 0045 1110 0000 0077 8820 Na blankiecie przelewu wskazane jest podać znak sprawy, tj. „Wadium ZG.270.1.2.2018.MSz”. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zwanych dalej „gwarancją wadialną”) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 17. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 18. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – w Kasie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 19. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 20. Wadium wniesione przez jednego spośród członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i inne składane wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w pkt. 6 SIWZ tj: 1) wypełniony druk oferty – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwa, w przypadku gdy oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną, 7. Oświadczenia i inne składane wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w SIWZ winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz załączonymi wzorami oraz zawierać informacje i dane w nich wymagane. 8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby (lub osób) podpisującej ofertę. 9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty oraz ponumerowane. 10. Dokumenty, których żąda Zamawiający, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę, członków konsorcjum lub przez podwykonawców – w takim zakresie w jakim dokumenty ich dotyczą. Oświadczenia muszą być złożone w oryginale. 11. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca ma obowiązek w treści swoich oświadczeń o braku podstaw wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawrzeć informacje o tych podmiotach. 12. Wykonawca jest zobowiązany do oddzielenia część jawnej oferty od części stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jednocześnie zamieszcza w ofercie pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy. 13. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (np. konsorcja, spółki cywilne): 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, a oryginał pełnomocnictwa lub potwierdzona notarialnie jego kopia należy załączyć do oferty, 2) oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez pełnomocnika, 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, 4) jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 14. Sposób zaadresowania oferty: 1) ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, 2) zawierająca ofertę koperta (opakowanie) winna być zaadresowana na adres Zamawiającego podany w par. 1. SIWZ, opatrzona nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/2126 Górzanki- Szkółka Nadleśnictwo Baligród, ul. Bieszczadzka 15 , 36 – 606 Baligród Nie otwierać przed 6.03.2018 r. przed godz. 11.30. Oferta do postępowania pn. Adres Wykonawcy: ……………………………………………….. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty (opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 16. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert, określonym w SIWZ. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego zawierającej opis: 1) Oferta do postępowania pn. „Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/2126 Górzanki- Szkółka” 2) pełną nazwą i adresem Wykonawcy, 3) oznaczenie „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Do wniosku o zmianę lub wycofanie oferty wykonawca dołączy stosowne dokumenty, potwierdzające, że wniosek o zmianę lub wycofanie został podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach