Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ – ULICA SŁONECZNA W SUCHEDNIOWIE”.

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2017-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ – ULICA SŁONECZNA W SUCHEDNIOWIE”.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest " PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ – ULICA SŁONECZNA W SUCHEDNIOWIE" Lokalizacja inwestycji: GMINA SUCHEDNIÓW ul. Słoneczna (działki nr ewid. geod. 4085, 3886, 3887/11, 3887/12, 3887/14) 26-130 Suchedniów powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie ZAKRES RZECZOWY DO REALIZACJI: W ramach w/w zadania przewiduje się: • usunięcie warstwy humusu, • dokonanie rozbiórki istniejących kolidujących elementów drogowych, przeprowadzenie wycinki wskazanych drzew i krzewów, • odwoź zdemontowanych płyt drogowych na miejsce wskazane przez Zamawiającego, • przebudowę istniejącej drogi na długości ok. 412 metrów z początkiem od ulicy Langiewicza (projektowana szerokość jezdni 5,50 m, projektowany rodzaj nawierzchni - beton asfaltowy), • wykonanie chodnika z kostki betonowej wzdłuż ul. Słonecznej (szerokość chodnika 2,0 m), • wykonanie zjazdów do posesji wraz z przepustami o szerokości jezdni od 3,0 do 5,5 metra, • utwardzenie terenu na działce nr 3887/11 z kostki betonowej ograniczonej krawężnikiem, • odtworzenie istniejących rowów, • wykonanie budowy i odbudowy odwodnienia, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, • wykonanie odtworzenia organizacji ruchu, • uporządkowanie terenu po zakończeniu prac budowlanych, • prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej i laboratoryjnej zadania, a także wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej robót, przeprowadzenie badań koniecznych do oceny jakości robót. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja techniczna. 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Materiałem pomocniczym i informacyjnym dla Wykonawcy jest przedmiar robót – załącznik nr 12 do SIWZ. Wykonawca po zapoznaniu sie z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2.3. W ramach zadania Wykonawca przy realizacji robót musi zabezpieczyć: - organizację ruchu na czas budowy zapewniającą dojazd do posesji wraz z elementami oznakowania, tablicami informacyjnymi. - utrzymanie w należytym stanie terenu budowy, wywóz nieczystości, - utylizację materiałów z rozbiórek takich jak ziemia, gruz zgodnie z przepisami prawa regulującymi sposób zabezpieczenia danych wyrobów, - sporządzenie dokumentacji fotograficznej placu budowy przed rozpoczęciem robót oraz po zakończeniu robót, przekazanie dokumentacji Zamawiającemu nastąpi wraz z dokumentacją powykonawczą, - zorganizowanie na własny koszt i we własnym zakresie zaplecza socjalnego budowy w tym dostaw mediów np. energii elektrycznej i wody, jeśli występuje taka konieczność. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę istniejących źródeł mediów, w tym wody i energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń dostawcy lub zarządcy obiektu, - uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego i prowadzenie robót w jego obrębie, wniosek w sprawie zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym należy uzupełnić o projekt organizacji ruchu; 2.4. Przy realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia konieczności koordynacji robót z zarządcami sieci. Termin wykonania przebudowy sieci i warunki odbioru powinny być uzgodnione z Zamawiającym i zarządcami sieci. Roboty w rejonie sieci powinny być prowadzone zgodnie z wydanymi przez zarządcę sieci uzgodnieniami. Wykonawca poinformuje zainteresowane strony o rozpoczęciu robót). 2.5. Wszystkie prace prowadzone będą przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz p. poż. 2.6. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w Dokumentacji Technicznej lub Szczegółowej Specyfikacji technicznej parametry w odniesieniu do niektórych materiałów mogą wskazywać na producentów produktów, znaki towarowe lub źródła pochodzenia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wszelkie materiały, produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania "równoważności". 2.7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 2.8. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2.9. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. osoby pracujące przy realizacji robót dotyczących wykonania konstrukcji nawierzchni. Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.9. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach