Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 836559 Jażwiny-Nieszkodnia w gminie Kraszewice,powiat Ostrzeszowski, woj.wielkopolskie

Urząd Gminy Kraszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 63522 Kraszewice, ul. Wieluńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 73 12 038 , fax. 0-62 73 12 038
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kraszewice
    ul. Wieluńska 53
    63522 Kraszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 73 12 038, fax. 0-62 73 12 038
    REGON: 108235900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 836559 Jażwiny-Nieszkodnia w gminie Kraszewice,powiat Ostrzeszowski, woj.wielkopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stan istniejący : Droga położona jest w gminie Kraszewice, w powiecie ostrzeszowskim w województwie wielkopolskim. Przebiega przez teren niezabudowany jak i zabudowany. Istniejąca droga gminna jest droga klasy D szerokości 5,0 m o nawierzchni bitumicznej. Na terenie zabudowanym istnieją chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Odwodnienie drogi odbywa się poprzez istniejące spadki poprzeczne, rowy oraz istniejące elementy kanalizacji deszczowej. Stan projektowany: Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto klasę techniczną D. Droga techniczna D jest ogólnodostępną droga przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. Przedmiot zamówienia obejmuje m.innymi : - długość przebudowy drogi - 5265 m. - szerokość jezdni 5 m - powierzchnia jezdni - 26825m2 - ilość przebudowywanych skrzyżowań - 2 szt. - ilość nowo wybudowanych peronów - 4 szt. - długość wyremontowanych chodników str.L - 2385 mb - długość wyremontowanych chodników str P - 340 mb - długość ścieku przykrawężnikowego - 2385 mb - studzienki ściekowe przykrawężnikowe - 17 szt, - długość poręczy ochronnych - 40 m, - nowe znaki pionowe - 23 szt, - oznakowanie poziome jezdni - 712 m2, - długość poboczy gruntowych - 8265 mb, - szerokość poboczy - 0,75 m - długość rowów przydrożnych (strona lewa) - 2160 m - długość rowów przydrożnych (strona prawa) - 1700 m - system aktywnej informacji wizualnej na przejściu dla pieszych 5 kpl. - 3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt budowlany – załącznik nr 9, 2. Przedmiar robót – branża budowlana - Załącznik nr 10, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 11, 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. UWAGA: Okres gwarancji, który jest jednym z kryteriów oceny ofert, zarówno wymagany jak i dodatkowy, dotyczy całego przedmiotu zamówienia/umowy wraz z materiałami i urządzeniami, a nie wyłącznie wykonywanych robót. Zamawiający wymaga 5-letniego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Za każdy następny dodatkowo zaoferowany rok gwarancji wykonawca otrzyma punkty, zgodnie z tabelą, o której mowa w pkt 16.4. SIWZ. Wykonawca sam więc decyduje, jaki dodatkowy okres gwarancji może zaoferować, mając na względzie, że wszelkie koszty, które mogą mieć związek z wydłużoną jak i wymaganą gwarancją leżą po jego stronie i powinien ująć je w cenie składanej oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) robót drogowych , 4a. Wymagania Zamawiającego które musza być ujęte w cenie umownej: - zabezpieczenie i prawidłowe oznakowanie robót drogowych przez cały czas przebudowy nawierzchni ww. drogi gminnej, - by pracownicy Wykonawcy w czasie robót byli ubrania w kamizelki ostrzegawcze. - by na czas wykonywanych robót należycie zminimalizować ograniczenia i utrudnienia dla indywidualnego ruchu lokalnego. - zgłoszenie przebudowy nawierzchni drogi gminnej – robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Ostrzeszowie , Wydział budownictwa i Środowiska UWAGA - w trakcie prowadzonych robót drogowych, wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie znaków geodezyjnych. - szczegółowa inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza pasa drogowego, - komplet wymaganych dokumentów odbiorowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokosci 25 000,00 zł. Slownie:dwadziesciapięćtysięcyzlotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) w formie oryginału załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, 2) w formie oryginału załącznik nr 3, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  zawierać zakres powierzonego zasobu,  zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane, 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 3. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, 2) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2. i 7.3. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach