Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 113477L -ulica Kaliszańska w Opolu Lubelskim na odcinku od km 2+458,63 do km 3+456,57” – ETAP I

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 113477L -ulica Kaliszańska w Opolu Lubelskim na odcinku od km 2+458,63 do km 3+456,57” – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 113477L - ulica Kaliszańska w Opolu Lubelskim na odcinku od km 2+458,63 do km 3+456,57 – ETAP I 2. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych, b) przebudowę istniejącej drogi gminnej na długości 997 mb, polegającej na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej w postaci warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, c) budowę ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 2,6 m na całej długości przebudowywanego odcinka po stronie lewej, przylegającego bezpośrednio do jezdni, oddzielonego krawężnikiem wystającym. d) wykonanie zjazdów z kostki brukowej oraz przepustów pod zjazdami, e) przebudowę dwóch skrzyżowań z drogami, f) wymianę istniejącego przepustu pod drogą, g) wykonanie zatoki autobusowej z peronem, h) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z oznakowaniem aktywnym z zasilaniem hybrydowym, i) wykonanie wpustów deszczowych krawężnikowych z odprowadzeniem wód opadowych do rowu wzdłuż ulicy, odmulenie i udrożnienie rowów, j) zabezpieczenie podziemnej infrastruktury uzbrojenia terenu, regulacja wysokościowa istniejących studni na przebudowywanym odcinku drogi, k) wykonanie poboczy gruntowych szerokości 0,75 m, umocnionych kruszywem, l) zagospodarowanie terenów zieleni poprzez od humusowanie i obsianie mieszanką traw, m) wykonaniu nowego oznakowania pionowego oraz poziomego, 3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca wdroży zatwierdzony projekt organizacji ruchu drogowego na drodze gminnej oraz zakupi konieczne oznakowanie. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca kalkulował w ofercie beton asfaltowy dla kategorii ruchu KR 3-4. 5. Informujemy, że w ciągu drogi przeznaczonej do przebudowy prowadzone są roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej. Na chwilę obecną wykonano budowę sieci kanalizacji na odcinku około 400 mb. Na pozostałym odcinku są obecnie prowadzone roboty. Poniżej link do przetargu związanego z realizacją zadania polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej miedzy innymi w ciągu ulicy Kaliszańskiej: https://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83&p1=szczegoly&p2=53206. 6. Zamawiający wymaga, aby realizacja robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, została skoordynowana z budową sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kaliszańskiej realizowanej w ramach odrębnego zadania w zakresie ustalenia terminów realizacji zamówienia. 7. Przed podpisaniem umowy na realizację niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego opracowanego zgodnie z załączonym do postępowania przedmiarem robót. 8. Przed podpisaniem umowy na realizację niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo – finansowego zadania, opracowanego według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 9. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa , stanowiąca załączniki do SIWZ, przedmiar robót, projekt organizacji ruchu drogowego. 10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 13. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach