Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 010729C ul. Gajowa w Tucholi od km 0+100 do km 0+432 oraz drogi gminnej nr 010804C ul. Sarnia w Tucholi od km 0+000 do km 0+218

GMINA TUCHOLA ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 TUCHOLA, PLAC ZAMKOWY
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TUCHOLA
    PLAC ZAMKOWY 1
    89-500 TUCHOLA, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 092351156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 010729C ul. Gajowa w Tucholi od km 0+100 do km 0+432 oraz drogi gminnej nr 010804C ul. Sarnia w Tucholi od km 0+000 do km 0+218
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Budowa sieci kanalizacji deszczowej, na osiedlu Rudzki Most I, w ulicach Gajowej (część) i Sarniej. W ramach budowy kanalizacji deszczowej – I etapu, wykonać należy sieć kanalizacji deszczowej w ulicach: - Gajowej: odcinek od studni D24 do studni D6 z rur PP ø 250 o dł. L = 84,00 m, odcinek od studni D6 do studni D11 z rur PP ø 400 o dł. L = 181,90 m, odcinek od studni D5 do studni D6 z rur PP ø 400 o dł. L = 17,00 m, - Sarniej: odcinek od studni Distn. (ul. Strzelecka) do studni D5 z rur PP ø 400 o dł. L = 212,00 m. Ponadto Zamawiający wymaga odtworzenia nawierzchni w ul. Strzeleckiej – włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (studnia Distn.) i skosztorysowania tego, mimo iż nie zostało to zawarte w przedmiarze. Sieć kanalizacji deszczowej włączona zostanie do skrzyń rozsączających, które zostały usytuowane w ramach I etapu niniejszego zadania przy ul. Hejnałowej – dz. nr 1737/12. 1.2 Przebudowa ulic: Hejnałowej, Gajowej i Sarniej, w ramach której należy wykonać przebudowę ulic: - Gajowej – od wyniesionego skrzyżowania z ul. Hejnałową (rozpoczynając od wpustów Wp8 i Wp9, aż do wpustów Wp 37 i Wp38), - Sarniej (wraz z wpustami od Wp23 do Wp30). Przebudowa ulic dotyczy wykonania: - nawierzchni ulic w technologii z betonowej kostki brukowej wraz z wyniesionymi skrzyżowaniami, - miejsc postojowych z płyt ażurowych, - podejść i zjazdów do nieruchomości z kostki betonowej, - humusowania i obsiania poboczy. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych z 2017 roku do realizacji w roku 2018 i 2019. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 1) kod podstawowy: 45000000-7 Roboty budowlane, 2) kody uzupełniające: - 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, - 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych, - 45223140-2 – Roboty drogowe, - 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, - 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1. Projekt budowlany – kanalizacja deszczowa; Załącznik nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – kanalizacja deszczowa; Załącznik nr 3. Projekt wykonawczy – Przebudowa dróg na ODJ – Rudzki Most I, Załącznik nr 4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża drogowa, a informacje pomocnicze zostały zawarte w przedmiarach robót. 2. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. 3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: - najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; - wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót; - przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. 4. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. 5. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. 6. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy w rozbiciu na dwa wyżej wymienione etapy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. 9. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. 11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.). 12. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca winien okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowa-nie/wbudowanie (certyfikaty na znak bezpieczeństwa, świadectwa jakości, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną). 13. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 14. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „Wadium, nr postępowania ZP.271.2.23.2018.AK – Przebudowa drogi gminnej nr 010729C ul. Gajowa w Tucholi od km 0+100 do km 0+432 oraz drogi gminnej nr 010804C ul. Sarnia w Tucholi od km 0+000 do km 0+218” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: - formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, - dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, - dowód potwierdzający wniesienie wadium; - zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jako dowód polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – załącznik nr 9 – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach