Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej klasy L, nr G 601366, na działce nr 479 na odcinkach w km 0+697,00 - 1+263,00 oraz w km 1+333,70 - 1+515,45 w miejscowości Rzeszotary,  gmina Świątniki Górne

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 40 30 , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 270 40 30, fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej klasy L, nr G 601366, na działce nr 479 na odcinkach w km 0+697,00 - 1+263,00 oraz w km 1+333,70 - 1+515,45 w miejscowości Rzeszotary,  gmina Świątniki Górne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Przebudowa drogi gminnej klasy L, nr G 601366, na działce nr 479 na odcinkach w km 0+697,00 - 1+263,00 oraz w km 1+333,70 - 1+515,45 w miejscowości Rzeszotary,  gmina Świątniki Górne”. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, b) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 6 do SIWZ, c) Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi i technologicznymi, standardami bezpieczeństwa ppoż. i bhp, d) Przepisami prawa, w tym budowlanego i ochrony środowiska, e) Poleceniami Zamawiającego, f) Pozostałą dokumentacją przetargową. Przedmiary robót (zał. nr 5 do SIWZ) należy traktować jako element pomocniczy przy przygotowywaniu oferty. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe za wykonane roboty budowlane. Podstawą przygotowania oferty jest dokumentacja projektowa. 3. Wspólny słownik zamówień CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg, 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby. 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie publicznej drogi gminnej nr G 601366 na dwóch odcinkach: pierwszy w km 0+697,00 – 1+263,00, drugi w km 1+333,70 – 1+515,45. Inwestycja w całości zlokalizowana jest na terenie działki nr 479 w miejscowości Rzeszotary, która stanowi pas drogowy drogi gminnej nr G 601366. Zakres robót będzie obejmował m.in.: • Remont jezdni, • Budowę chodnika, • Przebudowę istniejących zjazdów, • Przebudowę istniejącego pobocza, • Zarurowanie rowu drogowego, • Budowę wpustów deszczowych, • Remont istniejących zjazdów, • Przebudowę istniejących korytek betonowych oraz budowę nowych korytek betonowych, • Zmianę organizacji ruchu. Przebudowa pierwszego odcinka drogi obejmie remont istniejącej jezdni z zachowaniem jej aktualnej szerokości 5,6 m na odcinku w km 0+697,00 ÷ 1+263,00 (566,0 m) oraz budowę lewostronnego chodnika szerokości 2,0 m na odcinku w km 0+685,25 ÷ 1+238,25 (553,0 m). Po stronie chodnika zaplanowano przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych. Po stronie południowej zaplanowano utwardzenie pobocza na szerokości 0,75 m oraz remont istniejących zjazdów tłuczniowych i asfaltowych. Przewidziano do budowy też dwa odcinki chodnika długości 7,5 m i 9,4 m, które będą umożliwiały dojście do przejść dla pieszych, zlokalizowanych w km 0+932,00 oraz 1+198,00. Przejścia dla pieszych będą miały szerokość 4,0 m. Na odcinku chodnika, jak również po stronie lewej na odcinku w km 0+877,10 ÷ 0+935,75 przewiduje się zarurowanie rowu drogowego. Przebudowa drugiego odcinka drogi w km 1+333,70 – 1+515,45 obejmie remont istniejącej jezdni z poszerzeniem jej aktualnej szerokości do 5,6 m na odcinku w km 1+333,70 ÷ 1+515,45 (181,75 m) oraz budowę lewostronnego chodnika szerokości 2,0 m na odcinku w km 1+333,70 ÷ 1+515,45 (181,75 m). Po stronie lewostronnego chodnika zaplanowano przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych. Po stronie południowej zaprojektowano utwardzenie pobocza na szerokości 0,75 m oraz remont istniejących zjazdów tłuczniowych i asfaltowych. Na odcinku lewostronnego chodnika przewidziano zarurowanie istniejącego rowu drogowego. Wykonanie przebudowy ww. odcinków drogi gminnej spowoduje zmianę w stałej organizacji ruchu. 5. Szczegółowy zakres robót i ich ilości został określony Dokumentacji Projektowej (zał. 9). 6. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z dokumentacją przetargową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z przyjętym standardem, b) ilość i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, c) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia d) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy, e) miejsce odwozu urobku na odkład Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 7. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również koszty związane z oznakowaniem robót wg sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązuje się złożyć w siedzibie Zamawiającego do zatwierdzenia projekt organizacji ruchu do 14 dni od dnia podpisania umowy. 8. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, (np. materiały, urządzenia, itp), Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (materiałów, urządzeń, itp.), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same /nie gorsze/ od tych podanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia: W przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tekst jednolity z 2016r. poz. 1666, z późn.zm.) osoby wykonujące roboty budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w podrozdziale III.2 ust. 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 54 1240 4748 1111 0000 4879 9346, z adnotacją: Wadium na przetarg pn. „Przebudowa drogi gminnej klasy L, nr G 601366, na działce nr 479 na odcinkach w km 0+697,00 - 1+263,00 oraz w km 1+333,70 - 1+515,45 w miejscowości Rzeszotary,  gmina Świątniki Górne”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć do Zamawiającego przed upływem terminu na wniesienie wadium - w formie oryginału, w osobnej kopercie. 5. Termin wniesienia wadium: 15.03.2017 r., godz. 9:30. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy przez Wykonawcę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. Zatrzymanie wadium: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach