Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w 2018 r. na terenie Gminy Zaleszany

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w 2018 r. na terenie Gminy Zaleszany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany tj.: 1) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc Skowierzyn, dz. nr ewid. 1419, w km 0+000. do km 0+072 2) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc Zaleszany, dz. nr ewid. 562, w km 0+000 do km 0+130 3) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc Zaleszany, dz. nr ewid. 170, w km 0+000 do km 0+120 4) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc Zaleszany, dz. nr ewid. 734, w km 0+000 do km 0+157 5) Remont drogi gminnej 101505R w msc. Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 291 w km 0+000 do km 0+350 6) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 203/3 w km 0+000 do km 0+132 7) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Wólka Turebska, dz. nr ewid. 277/16 w km 0+000 do km 0+205 8) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Wólka Turebska, dz. nr ewid. 168 w km 0+000 do km 0+190 9) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 1776/6 w km 0+000 do km 0+18 10) Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 595/49 w km 0+000 do km 0+395 11) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 365, 363 w km 0+000 do km 0+110 12) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 301, 304/40, 371 w km 0+000 do km 0+145 13) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Pilchów, dz. nr ewid. 135 w km 0+000 do km 0+170 14) Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Pilchów, dz. nr ewid. 530, 553, 477/1 w km 0+000 do km 0+710 15) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1413/96 w km 0+000 do km 0+330 16) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1394/49 w km 0+000 do km 0+083 17) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia, dz. nr ewid. 733, 1789/2 w km 0+000 do km 0+220 18) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia, dz. nr ewid. 1542, 1474 w km 0+000 do km 0+350 19) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Dzierdziówka, dz. nr ewid. 480 w km 0+000 do km 0+306 20) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Dzierdziówka, dz. nr ewid. 679, 703 w km 0+000 do km 0+140 21) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1514, 1492 w km 0+000 do km 0+100 22) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1613, 1676/7 w km 0+000 do km 0+145 23) Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1559 w km 0+000 do km 0+125 24) Remont drogi gminnej 101520R w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1877, 1816 w km 0+000 do km 0+350 25) Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Motycze Szlacheckie, dz. nr ewid. 496 w km 0+000 do km 0+130 26) Remont drogi gminnej 101511R w msc. Obojna, dz. nr ewid. 586/1, 630 w km 0+000 do km 0+600 27) Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1413/96, w km 0+000 do km 0+070 28) Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia, dz. nr ewid. 1720/2, 1744/4 w km 0+000 do km 0+034 1.1. Zakres prac polega na wykonaniu: 1) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc Skowierzyn, dz. nr ewid. 1419, w km 0+000. do km 0+072: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 2) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc Zaleszany, dz. nr ewid. 562, w km 0+000 do km 0+130 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 3) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc Zaleszany, dz. nr ewid. 170, w km 0+000 do km 0+120 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 4) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc Zaleszany, dz. nr ewid. 734, w km 0+000 do km 0+157 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 5) w zakresie remontu drogi gminnej 101505R w msc. Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 291 w km 0+000 do km 0+350 - robót pomiarowych, - plantowania poboczy - oczyszczenia i skropienia nawierzchni - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 6) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 203/3 w km 0+000 do km 0+132 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 7) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Wólka Turebska, dz. nr ewid. 277/16 w km 0+000 do km 0+205 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 8) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Wólka Turebska, dz. nr ewid. 168 w km 0+000 do km 0+190 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 9) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 1776/6 w km 0+000 do km 0+180 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 10) w zakresie remontu wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 595/49 w km 0+000 do km 0+395 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm, - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 11) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 365, 363 w km 0+000 do km 0+110 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 12) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 301, 304/40, 371 w km 0+000 do km 0+145 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 13) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Pilchów, dz. nr ewid. 135 w km 0+000 do km 0+170 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 14) w zakresie remontu wewnętrznej drogi gminnej w msc. Pilchów, dz. nr ewid. 530, 553, 477/1 w km 0+000 do km 0+710 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 15) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1413/96 w km 0+000 do km 0+330 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 16) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1394/49 w km 0+000 do km 0+083 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 17) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia, dz. nr ewid. 733, 1789/2 w km 0+000 do km 0+220 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 18) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia, dz. nr ewid. 1542, 1474 w km 0+000 do km 0+350 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 19) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Dzierdziówka, dz. nr ewid. 480 w km 0+000 do km 0+306 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 20) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Dzierdziówka, dz. nr ewid. 679, 703 w km 0+000 do km 0+140 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 21) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1514, 1492 w km 0+000 do km 0+100 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 22) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1613, 1676/7 w km 0+000 do km 0+145 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 23) w zakresie remontu t wewnętrznej drogi gminnej w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1559 w km 0+000 do km 0+125 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 24) w zakresie remontu drogi gminnej 101520R w msc. Zbydniów, dz. nr ewid. 1877, 1816 w km 0+000 do km 0+350 - robót pomiarowych, - frezowania nawierzchni - plantowania poboczy - oczyszczenia i skropienia nawierzchni - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 25) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w msc. Motycze Szlacheckie, dz. nr ewid. 496 w km 0+000 do km 0+130 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 26) w zakresie remontu drogi gminnej 101511R w msc. Obojna, dz. nr ewid. 586/1, 630 w km 0+000 do km 0+600 - robót pomiarowych, - frezowania nawierzchni - plantowania poboczy - oczyszczenia i skropienia nawierzchni - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 27) w zakresie remontu wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1413/96, w km 0+000 do km 0+070 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 12 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 28) w zakresie remontu wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia, dz. nr ewid. 1720/2, 1744/4 w km 0+000 do km 0+034 - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonania oznakowania pionowego - wykonania poboczy obustronnych o szer. 0,5m i średniej grubości 15 cm 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 5.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt. a czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt. a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 pkt a. 6.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 7.Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta w formie pisemnej. 8.Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do realizacji zamówienia. 9.Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (2 egzemplarze). 10.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa, Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 11. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: uwzględniono wyprofilowanie poboczy w celu ułatwienia wjazdu osobom niepełnosprawnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Zaleszanach Nr 09943900072001000003290005. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 10.04.2018 r. o godz. 9.00. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Przebudowa dróg gminnych w 2018 r. na terenie Gminy Zaleszany”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Tabela cen elementów robót – wzór załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy. 5. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 5 i 6) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach