Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 5.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.

Gmina Lubomia ogłasza przetarg

  • Adres: 44-360 Lubomia, ul. Szkolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4516614/ 4516128 , fax. 032 4516614
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomia
    ul. Szkolna 1 1
    44-360 Lubomia, woj. śląskie
    tel. 032 4516614/ 4516128, fax. 032 4516614
    REGON: 00053737800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 5.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie a) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej do farmy drobiu nr działki 148 dł.130,0 m szer.3,5m konstrukcja nawierzchni; -w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50 70 gr. 4 cm -w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50 70 4 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm -w-wa odsączająca z piasku gr. 103 cm Odwodnienie powierzchniowe na przyległe tereny b) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej do granicy pos. nr 16 dł.50,0 m szer.3,0m -w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50 70 gr. 5 cm -w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50 70 7 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm -w-wa odsączająca z piasku gr. 23 cm Jezdnia obramowana krawężnikiem 15*30 na ławie betonowej z oporem, na wjazdach krawężnik najazdowy. 2.Przebudowa ul. 3go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3go Maja bocznej na odcinku od posesji nr 70 (skrzyżowanie z ul. 3go Maja; początek opracowania) do posesji nr 66. Ulica 3go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 116,40 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,0-3,5 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami: wtopionymi o wymiarach 12x25 cm posadowionymi na ławie betonowej, krawężnikami wystającymi o wymiarach 15x30 cm oraz najazdowymi (15x22 cm) posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Ławy wykonane zostaną z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0% Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0 31,5 mm gr. 8,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5 63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Odwodnienie Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste 3.Przebudowa ul. 3go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3go Maja bocznej na odcinku od posesji nr 28 (skrzyżowanie z ul. 3go Maja; początek opracowania) do skrzyżowania z ul. Kościelną. Ulica 3go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 141,20 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,50 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi o wymiarach 12x25 cm, wystającymi o wymiarach 15x30 cm i najazdowymi o wymiarach 15x22 cm (wg rysunku Projekt zagospodarowania terenu). Krawężniki zostaną posadowione na ławach betonowych z betonu kl. C12 15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0% w kierunku remontowanego parkingu oraz stawu. Spadek parkingu (również o wartości 2,0%) skierowany będzie w stronę jezdni, zaś na połączeniu jezdni i parkingu zaprojektowano korytko odpływowe betonowe posadowione na ławie betonowej (kl. C12 15). Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0 31,5 mm gr. 8,0 cm - Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5 63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Odwodnienie Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (w sąsiedztwie stawu) oraz do projektowanej kratki ściekowej zlokalizowanej w sąsiedztwie istniejącej studni rewizyjnej. Na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do projektowanej kratki ściekowej ułożone zostanie korytko odpływowe z elementów betonowych. Projektowana kratka ściekowa z wpustem jezdniowym kl. D400 wykonana będzie z kręgów betonowych o średnicy ?500 mm i połączona zostanie z istniejącą studnią rewizyjną przykanalikiem z rur PVCU kl. S ?160 mm. 4. Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. bocznej Dąbrowy na odcinku od pos.nr 18 do pos. Nr 17. Długość odcinka wynosi 118,5m szer.3,0mNawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi 12x25 cm oraz wystającymi 15x30 na długości skarpy. Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0 31,5 mm gr. 8,0 cm - Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5 63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze. 5.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi Celem opracowania jest zaprojektowanie remontu ul. Nepomucena w zakresie obejmującym przebudowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową. Projektuje się wykonanie chodników na odcinkach jak niżej: od istniejącej skrzyżowania z ul. Asnyka do KM 1+277 s. prawa KM 0+735 - 0+755 s. lewa - peron przystankowy szerokości 2,00m od skrzyżowania z ul. Parkową do KM 1+277 s. lewa Zakres kanalizacji do wykonania w ramach ogłoszonego postępowania obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku (zgodnie z załączonym rysunkiem zakresu kanalizacji) od D-19 km 0+820 do D-31 km 1+280. Studzienki ściekowe tylko po stronie prawej, wyprowadzenie zaślepionego przykanalika dla kratek po lewej stronie na długości chodnika. Na pozostałym odcinku chodnika wykonać nowe studnie rewizyjne na istniejącej kanalizacji oraz wyregulować istniejące kratki. Projektowane chodniki posiadać będą spadek poprzeczny 2,00% w kierunku jezdni, nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej szarej, chodniki zlokalizowane przy krawędzi jezdni (z wyjątkiem odcinka chodnika w rejonie istniejącego skrzyżowania z ul. Asnyka na długości 64,50m - projektowany chodnik prowadzony w linii prostej po trasie istniejącej), oddzielone zostaną krawężnikiem betonowym 15x30cm ułożonym na ławie betonowej z oporem, wystającym 12cm powyżej projektowanej krawędzi jezdni, na przejściu dla pieszych wysokość krawężnika wynosić będzie 2cm, od strony terenu chodnik ograniczony zostanie obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej z oporem. Konstrukcja projektowanych chodników jak niżej: kostka brukowa betonowa szara gr. 6cm podsypka cementowo - piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm Na obiekcie mostowym nad potokiem Lubomka, ławę betonową pod projektowane obrzeża chodnikowe, należy licować do krawędzi mostu wraz obrzeża chodnikowe, należy licować do krawędzi mostu wraz z regulacją pionową istniejących barier ochronnych - wysokość min. 1,10m. Na powierzchni mostu pod projektowanym chodnikiem należy wykonać izolację bitumiczną. Projektowane pobocze ziemne szerokości 0,75m, utwardzone destruktem asfaltowym z frezowania nawierzchni wraz ze skropieniem pobocza lepiszczem bitumicznym, zlokalizowane po stronie lewej od KM 0+000 do skrzyżowania z ul. Parkową. Od strony jezdni pobocze oddzielone krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm ułożonym na ławie betonowej z oporem, wystającym 4cm powyżej projektowanej krawędzi jezdni, spadek poprzeczny 6,00% w kierunku terenu na odcinkach prostych, na łukach poziomych spadek pobocza po zewnętrznej stronie jezdni jak spadek nawierzchni, natomiast spadek poboczy po wewnętrznej stronie jezdni większy o 2% od spadku nawierzchni Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanych chodników posiadać będą nawierzchnię z kostki brukowej betonowej kolor, połączenie wjazdów z krawędzią jezdni wykonane za pomocą skosów 1:1. Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanego pobocza będą posiadać będą nawierzchnię z betonu asfaltowego jak również nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, połączenie krawędzi wjazdu z krawędzią jezdni łukiem R = 3,00m. Konstrukcja projektowanych wjazdów o nawierzchni z kostki brukowej: kostka brukowa betonowa kolor gr. 8cm podsypka cementowo - piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa kamiennego gr. 20cm Konstrukcja projektowanych wjazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm Ograniczenie wjazdów od strony jezdni i posesji krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm ułożonym na ławie betonowej z oporem, wystającym 4cm powyżej projektowanej krawędzi jezdni. Odwodnienie jezdni i pasa drogowego stanowić będzie kanalizacja deszczowa z rur PCV 400mm oraz 600mm zlokalizowana w osi chodnika po stronie prawej z odprowadzeniem wód opadowych do potoku Lubomka. Wyloty projektowanych kanałów zlokalizowane zostaną w istniejących skarpach potoku po stronie prawej, wyloty zakończone ściankami czołowymi (KPED 02.21) oraz dokami wylotowymi (KPED 02.20) zgodnie z KPED 02.19. Wykonanie kanału na odcinkach od studni D27 oraz D28 do projektowanych doków wylotowych w skarpach należy wykonać metodą przewiertu z uwagi na lokalizację w/w odcinków kanałów na działkach prywatnych. Włączenie projektowanych kanałów do doków wylotowych w miejscach załamania kanalizacji wykonać za pomocą kolan posadowionych na blokach oporowych z betonu C12 15 celem zabezpieczenia rury przed wysunięciem z kolana. Skarpy na wlocie potoku pod mostem na długości 5,00m od obiektu mostowego, zostaną umocnione elementami prefabrykowanymi (dyblami na podłożu z pospółki) zgodnie z KPED 01.07 oraz KPED 02.19. Na skarpach wylotu potoku z uwagi na deformacje, planuje się wyprofilowanie powierzchni skarp o nachyleniu 1:1 oraz przekładkę istniejących płyt ażurowych stanowiących umocnienie na długości 5,00m od obiektu mostowego. Dno potoku pod obiektem mostowym należy umocnić żelbetowymi płytami typu ciężkiego gr. 10cm. Po demontażu istniejącego wylotu kanału z rur betonowych ?400mm w skrzydełku obiektu mostowego należy otwór w skrzydełku wypełnić betonem. Na załamaniach projektowanych odcinków kanalizacji w profilu podłużnym i planie sytuacyjnym zostaną wykonane studnie rewizyjne 1200mm oraz ?1800mm. Na odcinkach projektowanej kanalizacji deszczowej zostaną wykonane studnie ściekowe 500mm z osadnikiem bez syfonu, wpusty zlokalizowane na krawędzi jezdni przy krawężniku w celu odprowadzenia wód powierzchniowych z jezdni i chodników do projektowanej kanalizacji. Studnie ściekowe połączone ze studniami rewizyjnymi za pomocą przykanalików z rur PCV 200mm. Projektowany kanał deszczowy zostanie ułożony na podłożu z piasku gr. 20cm z zasypką piaskiem wykopów pod projektowany kanał i jego uzbrojenie (20cm powyżej górnej krawędzi kanału).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem . 4.Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 w Banku Spółdzielczym Gorzyce W tytule przelewu należy wskazać, że jest to wadium w postępowaniu o numerze RI.271.02.2016.RS Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 2)W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubomia 5.Termin wniesienia wadium. 1)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 2)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy p.z.p. 7.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach