Przetargi.pl
Przebudowa dachu niskiego w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku ul. Katowicka 14

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu niskiego w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku ul. Katowicka 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie dachu niskiego w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku ul. Katowicka 14. Zakres robót obejmuje m.in.: Zestawienie robót objętych wykonaniem : 1. Branża budowlana - architektura i konstrukcja : a) Demontaż istniejącego pokrycia papowego wraz z płytami korytkowymi, b) Rozbiórki istniejących murowanych przewodów wentylacyjnych, c) Rozbiórki wysokich szachtów wentylacyjnych do wys. ok. 1,5 m, d) Rozbiórki rynien i rur spustowych, e) Wykonania nowej konstrukcji stalowej wiązarów dachowych, f) Zabezpieczenia konstrukcji stalowej antykorozyjnie, g) Wykonanie nowego pokrycia dachu płaskiego płytami warstwowymi PWS-D gr. 10 cm z rdzeniem styropianowym lub innej płyty równoważnej o nw. parametrach: - Rdzeń styropianowy EPS 037, - Szerokość modułowa płyty do 1190 mm, całkowita do 1206 mm - Długość płyty do 12 m, - Grubość płyty 100 mm, - Odporność ogniowa min. RE-30, nierozprzestrzeniające ognia NRO, - Okładziny obustronne z blachy niskofałdowej, gr. min.0,55 mm, - Kolor blachy RAL-8017 lub równoważny, h) Roboty murowe (podmurowania istniejących otworów okiennych w poziomie parteru oraz wstawienie nowych okien) wraz z renowacją tynku i uzupełnieniem docieplenia, i) Roboty murowe - wykonania nowych murów attyki na ścianie szczytowej budynku niskiego, j) Wykonania nowych obróbek blacharskich, daszku nad wejściem, stalowej drabiny włazowej na dach, k) Wykonania nowej izolacji pionowej i poziomej ściany fundamentowej (iniekcja krystaliczna i izolacja powłokowa zewnętrzna). 2. Branża elektryczna: a) Instalacja odgromowa, b) Pomiary instalacji. 3. Branża instalacyjna - instalacje sanitarne i wentylacje: a) Wykonanie nowych przyłączeń kanalizacji deszczowej, b) Demontaż istniejącej nieczynnej kanalizacji deszczowej, c) Roboty ziemne, d) Demontaż i ponowny montaż istniejących czerpni wentylacyjnych. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie: 1. Dokumentacji projektowej w skład, której wchodzi: 1) Projekt budowlany - Przebudowa dachu niskiego w Komendzie Powiatowej Policji, w Kluczborku ul. Katowicka 14. 2) Projekt wykonawczy architektury przebudowy dachy niskiego. 3) Projekt wykonawczy konstrukcji przebudowy dachu niskiego. 4) Projekt wykonawczy przyłączy kanalizacji deszczowej. 5) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych przebudowy dachu niskiego, 6) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych przebudowy dachu niskiego (z wyłączeniem instalacji przeciwoblodzeniowej). 7) Roboty dopełniające na dachu wysokim budynku administracyjnego. 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Ww. dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późniejszymi zmianami), i staje się odpowiedzialny za ich zagospodarowanie własnym kosztem i staraniem zgodnie z właściwymi przepisami. Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. Dowód utylizacji będzie podstawą do zapłaty przez Zamawiającego za odpady powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych. Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki, blachy itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej budynku objętego robotami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. b.Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. c.Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. d.Termin wniesienia wadium upływa dnia 15 czerwca 2015 r. o godzinie 11:00. e.Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść do kasy KWP w Opolu do ww. terminu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach