Przetargi.pl
Przebudowa budynku w Brzegu Głogowskim na Centrum Aktywności i Integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67231 Żukowice, Żukowice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 42 41 , fax. 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 148
    67231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 42 41, fax. 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku w Brzegu Głogowskim na Centrum Aktywności i Integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku w Brzegu Głogowskim na Centrum Aktywności i Integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi wraz z dociepleniem. Inwestycja realizowana będzie na działce nr 285 obręb Brzeg Głogowski. Obiekt jest budynkiem piętrowym (parter + częściowo poddasze użytkowe + poddasze nieużytkowe) dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym z przybudówką parterową od strony południowo-zachodniej. Murowany wykonany w technologii tradycyjnej. Obiekt przykryty jest dachem dwuspadowym krytym dachówką ceramiczną oraz płaskim dachem na przybudówce. Na potrzeby niniejszego zamówienia powyższe zadanie podzielone zostało na n/w części: A.Przedmiotem części A zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych (instalacji centralnego ogrzewania; instalacji wody ciepłej i zimnej, instalacji kanalizacji sanitarnej; instalacji gazu; instalacji wentylacji i klimatyzacji), wykonanie instalacji elektrycznej (m.in.: instalacja oświetleniowa i gniazd, instalacja nagłośnienia auli) oraz termomodernizację budynku. Ponadto planuje się: - dostawę z montażem okotarowania (kotara na otworze scenicznym przednim wraz z konstrukcja wsporczą oraz sterowaniem elektronicznym oraz kotara na ścianie tylnej sceny) – tkanina poliestrowa typu aksamit, atest niepalności (trudnopalności). Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do zapoznania się z zakresem wykonania okotarowania z Zamawiającym. - dostawa i montaż urządzeń i mebli gastronomicznych zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ – Szczegółowa Specyfikacja urządzeń gastronomicznych. B.Przedmiotem części B zamówienia jest wykonanie prac związanych z hydroizolacją ścian i podłóg, przebudowy pomieszczeń na parterze (nowe ścianki działowe, naprawa istniejących ścian oraz remont stropu nad salą główną, antresola) oraz remont pomieszczeń nad biblioteką. W ramach zadania planuje się również wymianę stolarki okienno-drzwiowej, remont pokrycia dachowego nad biblioteką, roboty wykończeniowe oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy (utwardzenie terenu + brama). Parametry budynku istniejące: projektowane: Powierzchnia zabudowy: 327,76 m2 337,65 m2 Kubatura: 967,00 m3 967,00 m3 Powierzchnia użytkowa: 268,72 m2 264,61 m2 Wysokość zabudowy: 9,86 m 9,86 m Długość: 25,73 m 25,88 m Szerokość: 13,61 m 13,91 m Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanymi oraz projektem wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym, a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z projektu budowlanego, projektu wykonawczego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówieni, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniająca uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesiące, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizację co najmniej 2 robót budowlanych o wartości min. 300 000,00 zł brutto każda (aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej; b) o ile Wykonawca – nie złożył wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej – zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; c) w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamienienia – jako dowód polegania przez Wykonawcę w doniesieniu do warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe, innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający Zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) złożył zobowiązanie do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach