Przetargi.pl
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26220 Stąporków, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    ul. Piłsudskiego
    26220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie. Przebudowa będzie polegać na: - poszerzeniu otworów drzwiowych w pomieszczeniach na kondygnacjach nadziemnych z 0,90m do 1,0m, - wymianie drzwi wewnętrznych, - wymianie drzwi wejściowych, - odnowieniu schodów i korytarzy – wymiana płytek, gładź, malowanie ścian, - odnowieniu schodów wejściowych i ścianek w ich obrębie, - dostosowaniu istniejących pomieszczeń sanitarnych (WC) do przepisów bhp i warunków technicznych (szerokość przejść wzdłuż kabin oraz wymiana kabin) wraz z przebudową i wymianą instalacji sanitarnej w łazienkach z dostosowaniem na parterze WC dla osób niepełnosprawnych ( wyburzenie istniejących ścianek działowych w pomieszczeniach WC, a w ich miejsce montaż systemowej zabudowy), - wymianie urządzeń sanitarnych, - zaadoptowaniu pomieszczenia w piwnicy na jadalnie dla pracowników urzędu ( pomieszczenia 0/5, 0/6 ), - budowie szybu windowego, oraz montażu windy przystosowanej do dla osób niepełnosprawnych, - zabudowaniu klatek schodowych ze względu na warunki p.poż., - zaadoptowaniu pomieszczeń na parterze na punkt obsługi interesanta ( pomieszczenie 1/18 ) – wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniami 1/19 i 1/18 oraz pomieszczeniami 1/2 i 1/19 ( inwentaryzacja rys. I-02), - zaadoptowaniu pomieszczenia na parterze na pomieszczenia „Kasy” ( pomieszczenia1/13 ), - montażu klimatyzacji II piętro, - przebudowie instalacji elektrycznej oraz zmianie istniejącego oświetlenia na energooszczędne, - wymianie wykładzin w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem ścian, grzejników - wymianie tablic informacyjnych, - zamurowaniu okien w pomieszczeniach 0/4, 1/8, 2/7, - pogrubieniu ścianki działowej między pomieszczeniami 2/8 i 2/9 tzw. wyciszenie. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlano-wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlano-wykonawczym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano-wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: Organizacja robót – Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 19:00, w dni wolne od pracy za zgodą Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu. Prace prowadzone będą etapami poczynając od II piętra. przy zapewnieniu ciągłej pracy Urzędu Miejskiego. Wykonawca robót zabezpieczy oraz wyniesie i wniesie meble do remontowanych pomieszczeń lub jeżeli to nie jest możliwe zabezpieczy je tak aby nie uległy zniszczeniu lub zabrudzeniu. Wykonawca zabezpieczy dostawę mediów do nie przebudowywanych pomieszczeń. W przypadku potrzeby całkowitego, koniecznego do wykonania robót wyłączenia mediów, Wykonawca poinformuje Zamawiającego i inne instytucje znajdujące się w budynku Urzędu Miejskiego w terminie 7 dni przed tym wyłączeniem z podaniem okresu wyłączenia w godzinach. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć także: Wykonanie operatu powykonawczego (dziennik budowy, projekt powykonawczy, atesty – świadectwa- deklaracje zgodności, protokoły odbioru częściowe robót zanikających). Dokonanie odbioru windy przez Urząd Dozoru Technicznego oraz przeszkolenie pracowników Urzędu z obsługi windy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach