Przetargi.pl
Przebudowa budynku Publicznego Przedszkola nr 6 w Wałczu, Al. Tysiąclecia 9 - bud. A, dz. nr ewid. 3071/9

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471 , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.walcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Publicznego Przedszkola nr 6 w Wałczu, Al. Tysiąclecia 9 - bud. A, dz. nr ewid. 3071/9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku Publicznego Przedszkola nr 6 w Wałczu, Al. Tysiąclecia 9 - bud. A, dz. nr ewid. 3071/9” 1. Zakres robót: - Roboty konstrukcyjno - budowlane: roboty rozbiórkowe, ściany wewnętrzne działowe, roboty tynkarskie i malarskie, drzwi wewnętrzne drewniane i PCV EI 30, posadzki z wykładzin obiektowych i płytek ceramicznych, zabudowa rur kanalizacyjnych pod stropem na parterze płytami z karton-gipsu montaż windy towarowej. - Roboty sanitarne: wewnętrzna instalacja wodna i kanalizacyjna łazienek dziecięcych na piętrze i zmywalni naczyń. - Roboty elektryczne: na I piętrze - montaż tablicy TB, przebudowa instalacji oświetleniowej wewnętrznej na piętrze 1, przebudowa instalacji gniazd wtyczkowych 230V na piętrze 1, przebudowa instalacji gniazd komputerowych na piętrze 1, zasilanie windy towarowej. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. 1.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Przedstawienia harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym. b) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. c) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. e) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. f) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. g) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierowników budowy (branża budowlana, sanitarna i elektryczna), spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac. h) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. i) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): Kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45262520-2 Roboty murowe 45431000-7 Roboty posadzkowe 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznej 45313100-5 Instalowanie wind 4. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz Decyzją Starosty Wałeckiego nr 99/2018 z dnia 11.04.2018r. a) Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym sposób prowadzenia prac, harmonogram oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich. Wykonawca musi uwzględnić utrudnienia związane z prowadzeniem robót w obiekcie użytkowanym. Wykonawca wykona i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót /w przypadku takiej potrzeby/. 5. Informacja o odpadach - materiały z rozbiórek powinny być segregowane w miejscu ich demontażu i magazynowane selektywnie do czasu ich wywozu. Odpady należy przekazać do składowania lub recyklingu wyspecjalizowanej firmie. a) Koszt utylizacji materiałów z rozbiórek powinien zostać ujęty w cenie jednostkowej rozbiórek. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, zapoznanie się z dokumentacją projektową i na tej podstawie dokonanie wyceny robót do oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 9. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w ilości wynikającej z harmonogramu zatrudnienia, stanowiącego załącznik do umowy, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. a) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy pracowników. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wszelkie prace budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. c) Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia w danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z powierzonych obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia. d) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 9 (powyżej), wykonawca zobowiązany będzie składać, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę w następujących terminach: o pierwsze oświadczenie wraz z wykazem osób wyznaczonych do realizacji robót budowlanych – w terminie ustalonym przez zamawiającego, nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji robót, jako załącznik do protokołów odbioru, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę i dowody opłaty składek na ZUS dla zadeklarowanej ilości pracowników) potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę (z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 10. Harmonogram zatrudnienia zostanie opracowany przez Wykonawcę i będzie stanowić załącznik do umowy. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania wszystkich czynności niezbędnych do realizacji robót budowlanych w szczególności: • czynności związane z wykonaniem instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej, • czynności związane z doprowadzeniem terenu budowy i terenów przyległych do należytego stanu technicznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach