Przetargi.pl
Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Korytnie

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 874 625 , fax. 447 874 615
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 447 874 625, fax. 447 874 615
    REGON: 59064810300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Korytnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Korytnie zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 493 i 494 miejscowości i obrębie geodezyjnym Korytno (Nr 0010) i polegać będzie m.in. na częściowej wymianie więźby dachowej, całkowitej wymianie pokrycia dachowego z obróbkami oraz wymurowaniu nowego komina a także częściowym dociepleniu stropów. W budynku przebudowa dotyczyć będzie wydzielenia pomieszczenia socjalnego i sanitarnego celem dostosowania budynku do aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego i Warunków Technicznych, montażu instalacji elektrycznej w części budynku, wykonaniu nowej instalacji wewnętrznej wody zimnej, ciepłej użytkowej, kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacyjnego wraz ze szczelnym zbiornikiem o pojemności do 10 m3. Roboty budowlane obejmują: 1) Prace rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż istniejącego komina, - demontaż części podłogi (koło komina), - demontaż części sufitu podwieszanego, - wykucie wybranych drzwi, - demontaż pokrycia dachowego, - demontaż obróbek blacharskich rynien, rur spustowych. 2) Prace montażowe: - mocowanie folii izolacyjnej oraz ocieplenie wełną mineralną części stropu, - wymiana 30 % więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachowego z blachy, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wykonanie komina, - montaż drzwi, - montaż nadproży prefabrykowanych typu L19, - wykonanie tynków wewnętrznych w nowo wymurowanych ścianach, - malowanie nowo wymurowanych ścian, - wykonanie ścianek działowych z pustaków gr. 12 cm, - montaż instalacji elektrycznej w części budynku, - montaż kominków wentylacyjnych (od poziomu stropu), - ułożenie płytek ceramicznych przy kominie, - montaż sufitu podwieszanego w części budynku, - "biały montaż" w wc dla niepełnosprawnych, - montaż zlewu w kuchni, - montaż podbitki okapu. 3) wykonanie nowej instalacji wewnętrznej: - wody zimnej i ciepłej użytkowej, - kanalizacji sanitarnej, - przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze szczelnym zbiornikiem na nieczystości płynne o poj. do 10 m3. Prace budowlane i montażowe objęte przedmiotem zamówienia poprzedzone będą niezbędnymi pracami rozbiórkowymi i demontażowymi opisanymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mogących się pojawić wszelkich dodatkowych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy a nie ujętych w dokumentacji technicznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa: a) Projekt budowlany stanowiący załączniki nr 1 do SIWZ: b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załączniki nr 2 do SIWZ (branża budowlana i sanitarna); c) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ (branża budowlana i sanitarna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 gr.) do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach