Przetargi.pl
Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Zakup wraz z dostawą wyposażenia kotłowni

Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-232 Jawornik Polski, Jawornik Polski 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26 , fax. 16 6514055
  • Data zamieszczenia: 2015-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
    Jawornik Polski 30 30
    37-232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
    tel. 16 6514014 w. 26, fax. 16 6514055
    REGON: 65090062500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Zakup wraz z dostawą wyposażenia kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa jest integralną częścią przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówieni, należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Oferując produkty równoważne Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. Równoważność zostanie oceniona na etapie oceny ofert. Oferty, które nie spełnią wymagań opisanych przez Zamawiającego zostaną odrzucone. Przedmiotem zamówienia jest przetarg nieograniczony Zakup wraz z dostawą wyposażenia kotłowni z podziałem na części: CZĘŚĆ I - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ GRZEJNIKÓW I PODGRZEWACZA WODY 1. Zakup grzejników dwupłytowych - 41 sztuk 2. Zakup podgrzewacza wody o pojemności 500l - 1 kpl. CZĘŚĆ II - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ KOTŁÓW, POMP I SYSTEMU DETEKCJI GAZU 1. Zakup 2 kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy 130kW, wraz z wyposażeniem dodatkowym w postaci 2 pomp do c.o. - 2 kpl. 2. Zakup pompy do ładowania podgrzewacza- 1 sztuka 3. Zakup elektronicznej pompy obiegowej do c.o. wyposażonej w automatyczną regulację funkcjonowania - 1 sztuka 4. Zakup pompy cyrkulacyjnej c.w.u. - 1 sztuka 5. Zakup systemu detekcji gazu - 1 kpl. Zestawienie materiałów i wyposażenia stanowią formularz cenowy dla poszczególnych części - załącznik nr 2 do SIWZ stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Formularze cenowe stanowią szacunkowe ilości, faktyczne ilości zostaną określone na podstawie realnych zapotrzebowań, które będą wynikać z obmiarów na budowie i ustaleń Rady Budowy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zamówiony towar w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, w około 2 dostawach na maksymalnie 7 dni po złożeniu pisemnego lub telefonicznego zamówienia. Za każdy dzień opóźnienia dostawy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za zwłokę w wysokości 0,5% Ceny ofertowej brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. Dopuszcza się możliwość rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego, ostateczna wielkość zamówienia może być wynikiem korekt ilościowych, obmiarów na budowie i ustaleń Rady Budowy. Zamawiający ma prawo do niezrealizowania części przedmiotu umowy bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji związanych z niewykorzystaniem całości umowy. W takim przypadku odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie także wynagrodzenie Wykonawcy, stosownie do ilości zakupionych materiałów. Zamawiający dopuszcza zmianę niektórych elementów zamówienia. Lokalizacja inwestycji Zespół Pałacowo - Parkowy w Hadlach Szklarskich gm. Jawornik Polski dz. nr ewid. 101 Zespół dworko - parkowy w Hadlach Szklarskich został wpisany do rejestru zabytków pod nr A - 169, zmiana przeznaczenia dworu została uzgodniona postanowieniem nr UOZ-1.5151.72.2014 z dnia 22.04.2014 r. Wynagrodzenie będzie rozliczne na podstawie realnych dostaw zgodnych z formularzem cenowym -załącznik nr 2. Rozliczenie następować będzie po każdej dostawie zgodnej z zamówieniem i po odebraniu zamówionych materiałów bezusterkowym protokołem odbioru. Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną terenu budowy na własny koszt. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. Wymagania stawiane wykonawcy 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 3. Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do dokonania niezbędnych przeglądów technicznych w celu uzyskania jak najdłuższego okresu gwarancji. 4. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 6. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zobowiązany będzie do okazania niezbędnych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, świadectw jakości, aprobat technicznych i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. 7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Dokumentacja projektowa do wglądu w Urzędzie Gminy w Jaworniku Polskim pok. nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jawornikpolski.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach