Przetargi.pl
Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne– drugi etap robót

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-819 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 400 910, , fax. 585 201 824
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku
    Okopowa 7
    80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 400 910, , fax. 585 201 824
    REGON: 000870356
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne– drugi etap robót
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne” – drugi etap robót. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4 Remont starych budynków 3. Parametry budynku: 1. powierzchnia użytkowa: 543,21 m² 2. kubatura:1373,18 m³ 4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 4.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE, DEMONTAŻOWE I PRZYGOTOWAWCZE 1. odkopanie ścian fundamentowych, rozbiórka izolacji termicznej, skucie luźnych tynków (od strony południowej prace ziemne należy prowadzić przy czynnym parkingu - zapewnić właściwe zabezpieczenie gruntu), 2. rozebranie izolacji pionowych przeciwwilgociowych i termicznych, 3. rozebranie obróbek okiennych z płyt g-k w piwnicy, otynkowanie, 4. odkopanie oraz rozbiórka ogrodzenia wraz z betonowym cokołem, wycinka krzewów, podcięcia pielęgnacyjne drzew, zasypanie miejsc po fundamencie, 5. rozbiórka płyt chodnikowych, betonowych doświetlaczy okien piwnicznych i kraty, 6. rozebranie glazury, terakoty oraz wszystkich luźnych tynków wewnątrz i na zewnątrz budynku, 7. podłogi; rozebranie luźnych elementów. 4.2. ROBOTY IZOLACYJNE 1. osuszenie i otynkowanie ścian fundamentowych, 2. pionowa izolacja fundamentu; styrodur oraz systemowa izolacja przeciwwilgociowa, 3. iniekcja krystaliczna. 4.3. ROBOTY BUDOWLANE 1. wykucia, 2. wykonanie oprysku antygrzybicznego i przeciw pleśni, 3. zamurowania, 4. roboty tynkarskie, wszystkie powierzchnie ścian i sufitów, 5. szpachlowanie wewnętrznych ścian izolacyjnych z multipor - kleje i siatka systemowa, 6. roboty wykończeniowe wszystkich ścian i sufitów; gruntowanie oraz szpachlowanie powierzchni gładzią gipsową oraz malowanie farbami akrylowymi (kolory jasne do uzgodnienia z Inwestorem), 7. montaż doświetlaczy okien piwnicznych, 8. malowanie krat, 9. sufity podwieszane systemowe REI 30, 10. stolarka drzwiowa; w drzwiach frontowych drewnianych wymienić zamek i klamkę stałą na ruchomą; drzwi wewnętrzne aluminiowe do pokoju porad - wymienić zamek i klamkę stałą na ruchomą, 11. okno łazienki oraz drzwi serwerowni okleić folią - "piaskowaną", 12. montaż folii matowej na drzwiach w serwerowni, 13. podłogi; prace przygotowawcze i wykończeniowe; piwnica - wykończenie płytką gresową polerowaną rektyfikowaną z cokołami; parter - wykończenie płytką gresową drewnopodobną z cokołami; piętro - panele podłogowe drewnopodobne o klasie AC 5 wraz z folią, podkładem i listwami przypodłogowymi i progowymi; strych (pomieszczenie techniczne) - pomalowanie posadzki z suchego jastrychu, 14. schody wewnętrzne drewniane na piętro - renowacja istniejących z wymianą elementów skorodowanych, malowanie i impregnowanie ognioodporną farbą. Wykonanie dębowych nakładek drewnianych grubości 2,5cm - stopnie, podstopnie, cokoły. Demontaż istniejącej balustrady drewnianej o wysokości h-80cm, podwyższenie zdemontowanej balustrady do wysokości h-110cm - należy zachować aktualną stylizację. Dodatkowo należy odtworzyć brakującą balustradę - odcinek ok.1,3m., 15. schody wewnętrzne drewniane na strych - renowacja impregnowanie ognioodporną farbą, ponowny montaż, 16. układanie glazury i terakoty w pomieszczeniach toalet i kuchennym, 17. ułożenie gresu antypoślizgowego wraz z cokołami na balkonach, 18. obłożenie schodów betonowych wewnętrznych i zewnętrznych gresem antypoślizgowym (wejście od ul. Toruńskiej), 19. montaż balustrad, 20. montaż barierek przed drzwiami balkonowymi, 21. renowacja zewnętrznych schodów frontowych oraz wewnętrznych, lastrykowych; szlifowanie, polerowanie, impregnowanie (wejście od ul. Witomińskiej). 4.4. ROBOTY SANITARNE W TYM MIĘDZY INNYMI 1. drenaż opaskowy, odprowadzenie wody deszczowej z tarasów oraz z studzienek doświetlaczy, 2. modyfikacja instalacji wentylacji z łazienek; montaż rur spiro oraz kratek. 4.5. ROBOTY ELEWACYJNE 1. renowacja elewacji oraz murków przyległych do budynku; skucie i odtworzenie słabych i uszkodzonych tynków, uszkodzonych gzymsów i sztukaterii, 2. odtworzenie struktury elewacji z malowaniem, 3. odtworzenie parapetów zewnętrzne z blachy ocynkowanej, 4. cokół - ocieplenie styrodurem i ułożenie tynku mozaikowego, 5. wymiana wszystkich obróbek blacharskich. 4.6. ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. ułożenie kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, 2. wymiana istniejącego ogrodzenia z furtką na panelowe, 3. montaż bramy przesuwnej wraz z fundamentem i automatyką, 4. plantowanie terenu, obsianie trawą. 4.7. ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE 1. instalacje elektryczne; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; modyfikacja istniejącej instalacji w zakresie wentylatorów łazienkowych oraz doprowadzenie zasilania do automatyki bramy przesuwnej, 2. instalacje LAN/TEL; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; modyfikacja istniejącej instalacji - przeniesienie szafki Rack do pomieszczenia serwerowni - przewidzieć wymianę przewodów w ilości 70%, 3. instalacje monitoringu; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; wykonanie instalacji w celu uzyskania możliwości podglądu z kamer umieszczonych na korytarzu (1 sztuka parter oraz 1 sztuka piętro) na monitorach w wybranych pomieszczeniach, 4. instalacje kontroli dostępu; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; wykonanie instalacji przywoławczej od drzwi wejściowych do każdego pomieszczenia biurowego z wykorzystaniem centrali, 5. instalacje systemu SSP; demontaż i montaż całego osprzętu, 6. instalacje alarmowe; demontaż i montaż całego osprzętu, 7. badania pomiary i sprawdzenia. 4.8. ROBOTY SANITARNE 1. instalacje centralnego ogrzewania; demontaż i ponowny montaż grzejników, 2. armatura sanitarna; demontaż i montaż całego osprzętu, 3. instalacje wentylacji i rekuperacji; demontaż i montaż całego osprzętu; 4. instalacje klimatyzacji; demontaż i montaż całego osprzętu, 5. montaż drzwiczek rewizyjnych. 4.9. DOSTAWY 1. dostawa schodołazu dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem szkolenia z zakresu obsługi. 5. Warunki prowadzenia robót 5.1. Wykonawca powinien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: 1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 2. założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym do dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. 7. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie objętym realizacją zamówienia. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy i zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: 1. dozór budowy, 2. zagospodarowanie placu budowy, 3. utrudnienia związane z realizacją zadania, 4. prace zabezpieczające i porządkowe 5. prace dodatkowe. 9. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą energii elektrycznej i wody oraz odprowadzenia ścieków obciążają Wykonawcę robót. 10. Koszt mediów (dostawy energii elektrycznej i wody oraz odprowadzenia ścieków), od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy do dnia odbioru końcowego (bez zastrzeżeń) robót ponosi Wykonawca. 11. Nadzór autorski zapewnia Zamawiający. 12. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu robót. 13. Wykonawca zobowiązany jest: 1. zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budynku i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne dla obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, 2. zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku objętego realizacją robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz przebywających w sąsiedztwie budowy, 3. ogrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie, 4. sporządzić dokumentację powykonawczą w układzie branżowym w 3 egzemplarzach, 5. zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem, 6. utrzymywać w należytym porządku i czystości użytkowane drogi komunikacyjne, 7. przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu robót oraz obiektów znajdujących się w najbliższym jego sąsiedztwie, 8. prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz utrzymywać plac w należytym porządku. 14. Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. 15. Wszelkie protokoły rozruchowe instalacji i urządzeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym. 16. Przed użyciem i wbudowaniem materiałów budowlanych w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi atesty lub świadectwa (np. Instytutu Techniki Budowlanej) oraz deklaracje zgodności dopuszczające ich stosowanie. UWAGI: Działka objęta jest ochroną konserwatorską. Obiekt wg. MPZP należy do kategorii ochrony zabytków klasa „ A”. Projekt przebudowy obejmuje roboty wewnątrz i na zewnątrz budynku w granicach działki. Rozwiązania projektowe zostały skonsultowane z Biurem Miejskiego Konserwatora zabytków w Gdyni, ul. 10 Lutego. W październiku 2016 roku obiekt uległ zalaniu, w związku z tym w budynku wykonano częściowo prace remontowe oraz zamontowano następujące instalacje wraz z osprzętem: - instalacje centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami stalowymi panelowymi z podłączeniem dolnym wyposażonych w zawory oraz głowice termostatyczne, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - armatura sanitarna; (umywalki, baterie, wc, pisuar), - instalacje wentylacji i rekuperacji; montaż central wentylacyjnych wraz z kanałami, automatyką oraz niezbędny osprzęt, - instalacje klimatyzacji; montaż central klimatyzacyjnych wraz z klimatyzatorami, automatyką oraz niezbędny osprzęt, - instalacje elektryczne wraz z lampami, włącznikami, gniazdami, - instalacje LAN/TEL wraz z osprzętem, - instalacje monitoringu wraz z osprzętem, - instalacje kontroli dostępu wraz z osprzętem, - instalacje systemu SSP wraz z osprzętem, - instalacje alarmowe wraz z osprzętem. Przed rozpoczęciem dalszych prac Wykonawca powinien zdemontować zamontowany osprzęt, a następnie po wykonaniu robót wykończeniowych ponownie zamontować. Wykonawca przejmie gwarancje w zakresie demontowanego i ponownie montowanego osprzętu. W trakcie realizacji zadania, w godzinach pracy, w których wykonywane są roboty i wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zapewnić osuszanie obiektu za pomocą osuszaczy. Na czas budowy Wykonawca powinien zapewnić podłączenie elektrycznej rozdzielnicy tymczasowej z urządzeniem pomiarowym. Obowiązek zapewnienia i podłączenia rozdzielnicy tymczasowej obciąża wykonawcę. Wszystkie materiały budowlane, przed wbudowaniem powinny zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszelkie rusztowania, podesty robocze oraz inne elementy zabezpieczające teren budowy powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku. Szczegółowy zakres robót określa: - opis przedmiotu zamówienia, - przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ), - dokumentacja projektowa w zakresie odpowiadającym robotom ujętym w II etapie robót, z wyłączeniem części i zapisów dotyczących wyposażenia w meble (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR w zakresie odpowiadającym robotom ujętym w II etapie robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 17. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z wykonywaniem robót określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR, dla których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na terenie budowy były wykonywane przez osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u wykonawcy lub podwykonawców robót. Wymaganie nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i teletechnicznych oraz kierownika robót sanitarnych. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość zatrudnienia przez wykonawcę, jako podwykonawcy firmy / firm, w których formą zatrudnienia jest samozatrudnienie. 18. Definicje budowy lub przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017 poz. 1332 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy, ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk Bank: NBP, nr konta: 72 1010 1140 0070 9613 9120 0000 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium - "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne” – drugi etap robót.” 4.1. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ), w interesie wykonawcy zaleca się w formie nienaruszonego oryginału zdeponować wadium u zamawiającego w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7, II piętro, pokój 208 przed upływem terminu składania ofert, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Jeśli wadium zostanie złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności całej oferty (np. umieszczony w koszulce, w oddzielnej kopercie lub w inny sposób pozwalający na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Dokument wadium winien być oznaczony: „Wadium - "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne” – drugi etap robót.” 5.1. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie ma być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące informacje: 1) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie - pełna nazwa, dokładny adres; 2) określenie beneficjenta gwarancji (dane zamawiającego) – nazwa i adres; 3) określenie podmiotu, na rzecz, którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie (dane wykonawcy) – pełna nazwa, dokładny adres. Jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; 4) określenie przedmiotu postępowania – należy zacytować dokładnie nazwę przetargu; 5) oznaczenie numeru postępowania u zamawiającego; 6) określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium, kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; 7) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego – w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkową i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego wypłatę kwoty wadium, zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 8) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia – muszą być ważne, co najmniej przez okres związania z ofertą (okres ten nie może być krótszy niż 30 dni poczynając od daty składania ofert), a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. 6. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub złożyć w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.7., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia, o którym mowa w punkcie 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 3 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach