Przetargi.pl
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Wyspiańskiego 1 w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Wyspiańskiego 1 w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z piłkochwytami, dojściem i małą architekturą na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Wyspiańskiego 1 w Tarnowskich Górach działka nr 332/2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbiórkę i utylizację: - nawierzchni asfaltowej boiska wraz z podbudową, - piłkochwytów z siatki w ramach z kątowników, - 15 sztuk słupów oświetleniowych, - chodnika z płyt betonowych przy budynku szkoły, - obrzeży betonowych, - koszy do koszykówki, - bramek do piłki ręcznej. 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,0 m x 44,0 m o powierzchni 1056 m2 z polami do gry w: koszykówkę, siatkówkę, piłkę ręczną, tenisa obejmującego budowę: a) nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: - korytowanie wraz z wywozem ziemi, - ułożenie obrzeży betonowych na całym obwodzie boiska, - wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnię poliuretanową z warstwy odsączającej z pospółki ułożenie geowłókniny o wysokiej wodoprzepuszczalności oraz warstwy konstrukcyjnej i wyrównującej z kruszywa łamanego i miału kamiennego o odpowiedniej frakcji (zgodnie z dokumentacją projektową) - zagęszczenie mechaniczne, - wykonanie nawierzchni elastycznej poliuretanowej składającej się z warstwy kamienno gumowej typu ET grubości 35 mm oraz nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej grubości 13 mm. Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze odporna na obuwie z kolcami. b) odwodnienia boiska - poprzez system drenażu rurowego do istniejącej kanalizacji deszczowej ? 900 zlokalizowanej na terenie szkoły wzdłuż istniejącej bieżni. 3. Wyposażenie poszczególnych pól do gry w urządzenia sportowe: - wyposażenie do piłki koszykowej - 2 komplety, - wyposażenie do piłki siatkowej - 2 komplety, - wyposażenie do tenisa ziemnego wraz z stanowiskiem sędziowskim - 1 komplet, - wyposażenie do piłki ręcznej - 1 komplet. 4. Budowa chodników: - wokół boiska należy wykonać strefę komunikacyjną o szerokości 0,8 m z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z podbudową, - przestrzeń między piłkochwytem a istniejącym murkiem przy budynku szkoły oraz dojście do schodów terenowych i teren przed furtkami, bramą wjazdową należy wykonać z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z podbudową, - chodnik przy budynku szkoły ok. 135 m2 należy wykonać na istniejącej podbudowie z kostki betonowej gr. 6 cm. 5. Budowa piłkochwytów Po obwodzie strefy komunikacyjnej boiska wykonanej z kostki betonowej należy posadowić piłkochwyty o wysokości min. 6 m. W piłkochwycie zamontować bramę wjazdową 300x300 oraz 3 furtki 120x200 na które należy wyposażyć w tablice z regulaminem korzystania z boiska. 6. Remont schodów i murków - oczyszczenie, naprawa ubytków schodów przy budynku szkoły oraz murków ceglanych przy schodach, - naprawa i częściowa odbudowa murków cementowych zlokalizowanych po obydwu stronach schodów terenowych wraz z montażem na długości ok. 35 m tj. (19 szt.) siedzisk typu flash wykonanego z blachy stalowej i drewna w kolorze mahoń. 7. Ławki i kosze na śmieci - ławki bez oparcia - 4 sztuki - kosze na śmieci z zadaszeniem o pojemności 35 l - 4 sztuki 8. Budowa oświetlenia i monitoringu - oświetlenie boiska będą stanowiły 12 naświetlaczy LED zamontowane na 6 masztach o wysokości 10 m. Na masztach zamontować osłony poliuretanowe obszyte materiałem PCV wysokości 2 m zszywane na stałe, - zainstalowanie dwóch kamer zewnętrznych wraz z podłączeniem do istniejącej sieci technicznej monitoringu szkoły, - istniejący kabel zasilający szkołę należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Tauron Dystrybucja S.A. 9. Zieleń - przesadzenie 5 szt. tui zlokalizowanych przy istniejącym piłkochwycie od strony wjazdu na teren SP nr 3 w miejsce wskazane przez dyrektora szkoły, - wykonanie trawników siewem na powierzchni ok.170 m2 oraz uporządkowanie terenu wokół boiska poprzez wyrównanie, obsianie trawą i doprowadzenie do jednolitego wyglądu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonania przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Zaproponowane materiały do realizacji zamówienia, ich typy i nazwy stanowią jedynie przykład i standard rozwiązania. Dopuszcza się ich zastąpienie przez inne o parametrach nie gorszych niż zaproponowane posiadające odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności z PN lub aprobaty techniczne. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien przedstawić do zaakceptowania przez Inwestora i Inspektora Nadzoru zestawienie proponowanych do użycia materiałów (wraz z kartami katalogowymi, atestami, dopuszczeniami, certyfikatami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 93 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 13.08.2015 r. o godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach