Przetargi.pl
Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie. 2.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wyłapywanie, przyjmowanie, przewiezienie i umieszczenie w schronisku dla bezdomnych zwierząt, bezdomnych psów i kotów z terenu Gminy Miejskiej Głogów, zgłoszonych przez Zamawiającego, Policję, Straż Pożarną. 2. Wyłapywanie, przyjmowanie, przewiezienie, umieszczenie w schronisku dla bezdomnych zwierząt i leczenie bezdomnych zwierząt rannych i chorych lub ich uśmiercenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wyłapywanie, przyjmowanie, przewiezienie, umieszczenie w schronisku dla bezdomnych zwierząt i prowadzeniu obserwacji bezdomnych zwierząt podejrzewanych o zagrożenie wścieklizną; w przypadku zgłoszeń dotyczących zwierząt agresywnych stwarzających zagrożenie dla ludzi - niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia. 4. Przyjmowanie do schroniska zwierząt z terenów gmin, z którymi Gmina Miejska Głogów zawarła stosowne porozumienia, w tym wyjazdy interwencyjne po zwierzęta, także poza teren miasta w ramach zawartych porozumień. 5. Zapewnienie stałej opieki weterynaryjnej w schronisku dla bezdomnych zwierząt w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia. 6. Codzienne karmienie i pielęgnowanie zwierząt zgodnie z obowiązującymi wymogami i normami żywienia zwierząt, 7. Prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt zawierającą: a) opis zwierzęcia, w tym jego gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie oraz imię, b) datę przyjęcia do schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby przekazującej zwierzę do schroniska lub inne okoliczności, na podstawie których zwierzę znalazło się w schronisku, c) dane dotyczące kwarantanny, d) dane dotyczące przeprowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, e) datę opuszczenia schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę, f) datę śmierci z podaniem przyczyny. 8. Całodobowej dyspozycyjności oraz wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za pełnienie dyżuru pod ogólnodostępnym numerem telefonu w schronisku. 9. Zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez organizowanie dni otwartych, aukcji, sprzedaży, oddawanie do adopcji. 10. Podejmowanie działań we współpracy z lekarzem weterynarii w zakresie ograniczenia populacji zwierząt w schronisku poprzez ich sterylizację i kastrację 11. Szczepienie bezdomnych zwierząt przeciwko wściekliźnie 12. Trwałe oznakowania psów bezdomnych przebywających w schronisku, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. 13. Oddawanie do utylizacji zwłok zwierząt padłych lub uśpionych oraz prowadzenie zbiorczych zestawień zwłok zwierząt przekazanych do utylizacji. 14. Stosowanie się do postanowień regulaminu schroniska stanowiącego załącznik do SIWZ. 15. Organizowanie, zabieganie o dodatkowe fundusze i inne środki niezbędne do prawidłowego utrzymania i funkcjonowania schroniska, w instytucjach i jednostkach spoza Urzędu Miasta, 16. Przedkładanie informacji raz na miesiąc, zawierających dane o zwierzętach / osobno psy i koty /: a) przyjętych do schroniska, b) oddanych do adopcji, c) oznakowanych, d) poddanych szczepieniom przeciwko wściekliźnie, e) poddanych eutanazji - z podaniem przyczyny, f) padłych - z podaniem przyczyny. Informacje, o których mowa w w/w pkt powinny zawierać: nr inwentarzowy zwierzęcia, datę podjętych czynności, okoliczności przyjęcia zwierzęcia, 17. Przedkładanie sprawozdań finansowo - rzeczowych - raz na miesiąc - dotyczących rozliczeń wydatków związanych z prowadzeniem schroniska. 18. Założenie, prowadzenie i systematyczne aktualizowanie strony internetowej schroniska dla bezdomnych zwierząt. 19. Umożliwianie przeprowadzania zajęć edukacyjnych dotyczących ochrony zwierząt po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 20. Bieżącą naprawę i konserwację obiektów i urządzeń schroniska oraz utrzymanie czystości w obiektach i na terenie schroniska (usuwanie nieczystości). 21. Dbanie o powierzony majątek służący do realizacji przedmiotowi zamówienia, nie dopuszczając do jego dekapitalizacji. 22. Całodobowe zabezpieczenie terenu i obiektu: a) zamykanie bramy wjazdowej i wejściowej, b) nadzorowanie monitoringu (praca i rejestr obrazów z kamer). 23. Utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń wraz z instalacjami zgodnie z wymogami stosownych przepisów w tym zakresie. 24. Utrzymanie porządku na istniejących terenach zieleni i zakładanie nowych w obrębie schroniska. 25. Ponoszenie kosztów i świadczeń związanych z eksploatacją obiektów i terenu schroniska przez cały okres trwania umowy tj. kosztów dostawy wody, prądu, wywozu szamba i wywozu odpadów, korzystania z telefonu i Internetu. 26. Zbieranie padliny z terenu Gminy Miejskiej Głogów, zgłoszonej przez Zamawiającego, Policję, Straż Pożarną. 27. Obsługa monitoringu schroniska w zakresie podstawowym, tj. - kontrola rejestrów kamer, - rejestr nieprzewidzianych zdarzeń i informowanie (na piśmie lub e-mailem) o nich Zamawiającego, - każdorazowe zgłaszanie o nieprawidłowości pracy monitoringu 28. Udostępnienie Zamawiającemu wejścia na teren schroniska w celu dokonania kontroli na każde jego żądanie. 29. Zwrócenie obiektów schroniska wraz z wyposażeniem po zakończeniu realizacji umowy w stanie niepogorszonym, wynikającym z normalnej eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983800000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.000 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach