Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków – I etap.

Gmina Wilków ogłasza przetarg

  • Adres: 24-313 Wilków, Wilków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 828 10 02 , fax. 81 828 13 79
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilków
    Wilków 62A
    24-313 Wilków, woj. lubelskie
    tel. 81 828 10 02, fax. 81 828 13 79
    REGON: 431020196
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wilkow.e-biuletyn.pl/index.php?id=80

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków – I etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja projektu pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków” – I etap. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Termomodernizacji budynku Urzędu Gminy Wilków, oraz części budynku podnajmowane podmiotom zewnętrznym, wraz z wymianą pokrycia dachowego zgodnie z dokumentacją techniczną. Charakterystyka budynku: Budynek dwukondygnacyjny kryty eternitem z poddaszem użytkowym i strychem, częściowo podpiwniczony, z bocznymi parterowymi skrzydłami. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, centralnego ogrzewania, wodno kanalizacyjną i telefoniczną. Ściany zewnętrzne i działowe murowane i otynkowane. Zakres prac obejmuje: I. Roboty budowlane: -roboty przygotowawcze związane z przygotowaniem elewacji budynku do ocieplenia- demontaż i ponowny montaż po zakończeniu prac tablic informacyjnych, klimatyzacji, oświetlenia zewnętrznego, itp.; -roboty rozbiórkowe /demontaż starych parapetów okiennych, demontaż obróbek blacharskich, podbitki drewnianej, ocieplenia sufitów i stropów, itp/; -demontaż orynnowania budynku, rur spustowych, instalacji odgromowej; -demontaż pokrycia dachowego, demontaż starych łat; -transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z pokrycia dachowego; -impregnacja przeciwogniowa istniejącej konstrukcji dachowej, impregnacja desek i łat; -wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z robotami przygotowawczymi /deskowanie, folia/; - wykonanie obróbek blacharskich, rur spustowych i orynnowania wraz z robotami przygotowawczymi; - wykonanie nowej podbitki dachowej; -wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie obowiązkowych pomiarów; - wykonanie ocieplenia elewacji budynku płytami styropianowymi, wykonanie ocieplenia pomieszczeń biurowych wewnątrz budynku; - wykonanie ocieplenia stropu na poddaszu, oraz stropu części budynku posadowionego na słupach, ocieplenie słupów, podciągów, itp; -podwyższenie i obróbka kominów wraz z wymianą kratek wentylacyjnych, przeglądy kominiarskie; - wymiana drzwi wejściowych na antywłamaniowe z atestem i certyfikatem; -malowanie elewacji wraz z malowaniem okratowania budynku; - przebudowa łazienek – dostosowanie jednej z nich dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z dostosowaniem instalacji nowowykonanych do instalacji istniejących. II. Roboty elektryczne: -demontaż starych lamp wraz z ich utylizacją; -demontaż wyłączników oraz podstaw pod bezpieczniki; -uzupełnienie istniejącej instalacji elektrycznej o dodatkowe przewody zgodnie z dokumentacją techniczną; -montaż nowych lamp, wyłączników, tablic bezpiecznikowych, zabezpieczenia przeciwporażeniowego, itp.; - montaż instalacji alarmowej p.poż; - wykonanie obowiązkowych pomiarów instalacji elektrycznej; - montaż instalacji fotowoltaicznej oraz jej zsynchronizowanie z siecią; - uzupełnienie ubytków w tynku wraz z malowaniem. III. Roboty sanitarne: -roboty rozbiórkowe / demontaż kaloryferów żeliwnych, wycinka rur, wycinka kolektorów itp./; - wykonanie nowych kolektorów na wejściu do budynku z oprzyrządowaniem; - wykonanie nowej instalacji CO z rur plastikowych; - montaż nowych grzejników wraz z zaworami; -wykonanie połączenia nowej instalacji z istniejącymi instalacjami CO w pomieszczeniach podnajmowanych; -wykonanie prób szczelności instalacji; - uzupełnienie ubytków w tynku wraz z malowaniem. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót / jako materiał pomocniczy/ - stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 złotych – słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach