Przetargi.pl
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA WYBRANYCH ODCINKACH DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU MIKOŁOWSKIEGO

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA WYBRANYCH ODCINKACH DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU MIKOŁOWSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje wprowadzenie nowego oznakowania pionowego i poziomego, zastosowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na wybranych odcinkach na terenie Powiatu Mikołowskiego, na podstawie projektów organizacji ruchu drogowego : • Zadanie A: Zmiana stałej organizacji ruchu drogowego w ciągu ul. Sikorskiego oraz ul. Łąkowej i ul. Łazy w Łaziskach Górnych – zakres oznakowania • Zadanie B: Zmiana stałej organizacji ruchu drogowego w ciągu ul. Brada oraz ul. Orzeskiej w Łaziskach Górnych. • Zadanie C: Zmiana stałej organizacji ruchu drogowego w ciągu ul. Konstytucji 3-go Maja oraz ul. Pszczyńskiej w Mikołowie. • Zadanie D: Zmiana stałej organizacji ruchu drogowego drogi powiatowej nr 5314 ul. Pszczyńska w Orzeszu. • Zadanie E: Wykonanie robót brukarskich przy wprowadzeniu stałej organizacji ruchu drogowego w ciągu ul. Sikorskiego oraz ul. Łąkowej i ul. Łazy w Łaziskach Górnych Realizacja poprzez następujące prace:  oznakowanie robót,  wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych (m. in. demontaż istniejącego oznakowania pionowego),  montaż aktywnego oznakowania przejść dla pieszych (4 kpl.): znak aktywny D-6 (migające ledy trójkąt i postać) + znak T-27 wraz z zasilaniem solarnym, akumulatorem buforowym, czujnikiem detekcji pieszego, systemem łączności i sterowania - na jednym maszcie (1 kpl. stanowią 2 maszty)  wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego,  montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (m. in. tablice prowadzące, barierki)  wykonanie oznakowania poziomego materiałami grubowarstwowymi (chemoutwardzalne strukturalne, kolor biały oraz czerwony) powierzchni przejść dla pieszych,  wykonanie oznakowania poziomego materiałami cienkowarstwowymi farbą akrylową białą ,  montaż punktowych elementów odblaskowych PEO „pasywne” (hartowane szkło optyczne, odbicie światła 360 stopni wielokierunkowe),  montaż punktowych elementów odblaskowych PEO dwustronne dwubarwne (biało-białe, czerwono-białe),  wykonanie powłoki anty graffiti na licu tarczy znaku drogowego (środek inwestora)  wykonanie robót towarzyszących/brukarskich (roboty rozbiórkowe, wykonanie koryta i podbudowy, zabudowa krawężników betonowych i obrzeży, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami stanowiący załącznik 1.do niniejszej SIWZ 3. w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5.oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego przewidzianego art. 13 lub 14 RODO – na załączonym druku nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach