Przetargi.pl
Podnoszenie jakości zasobów turystycznych Doliny Rzeki Pilicy poprzez rozwój infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej w powiecie tomaszowskim

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podnoszenie jakości zasobów turystycznych Doliny Rzeki Pilicy poprzez rozwój infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej w powiecie tomaszowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie elementów zagospodarowania turystycznego w dwóch obszarach: 1.1. Inowłódz – przygotowanie terenu pod miejsce wodowania kajaków wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, altany z ławkami i stołami, strefy placu zabaw dla dzieci (urządzenia w konstrukcji stalowej), strefy siłowni zewnętrznej, elementy małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na odpady, tablicy informacyjnej), miejsce na ognisko z siedziskami, miejsce wypoczynkowego wraz z przebieralnią, pole biwakowego wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, miejsce pod gastronomię, ciągi piesze łączące poszczególne elementy i urządzenia, kładki drewniane nad istniejącym rowem wodnym, zbiorniki bezodpływowe (przy polu biwakowym i miejscu pod gastronomie), przyłącza infrastruktury technicznej, oświetlenie terenu, sieć monitoringu oraz zieleń urządzona. 1.2. Spała – przygotowanie terenu pod miejsce wodowania kajaków wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, altan z ławkami i stołami, strefy placu zabaw dla dzieci (urządzenia w konstrukcji stalowej), siłowni zewnętrznej, boiska do piłki nożnej, boiska do piłki plażowej, placu do streetbasketu, placu do ćwiczeń – parkouru, toru rowerowego typu pumptrack, elementów małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na odpady, tablicy informacyjnej), miejsca na ognisko z siedziskami, miejsca wypoczynkowego wraz z przebieralnią, miejsca widokowego, pola biwakowego wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, utwardzonego miejsca pod gastronomię, ciągów pieszych łączących poszczególne elementy i urządzenia, drogi dojazdowej oraz placu manewrowego dla pojazdów obsługujących turystów kajakowych, utwardzone miejsca pod kontenery sanitarne i segregatory na odpady, przyłączy infrastruktury technicznej, oświetlenia terenu, sieci monitoringu. Szczegółowy zakres przedstawiono w Programie funkcjonalno-użytkowym w części tekstowej, tabelarycznej i rysunkowej. 2. W ramach zamówienia wykonawca winien: - wykonać inwentaryzację stanu istniejącego, - wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, - opracować dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (m.in. projekt budowlany), - opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień/pozwoleń/zezwoleń/ zatwierdzeń/zgłoszeń/decyzji od właściwych organów lub instytucji, - opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli dotyczy), - uzyskać decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie robót budowlanych (lub dokonania zgłoszenia wykonania robót w zależności od sytuacji), - wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, - zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza), - sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu, - przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, - po zakończeniu robót budowlanych zgłosić obiekt i oddać do użytku właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (jeżeli dotyczy), Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać zgodę na użytkowanie (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy (dalej: PFU). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia, tj. przy opracowywaniu oferty należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z PFU jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia może obejmować również wykonanie robót, w tym rozwiązań technicznych, które nie są wyszczególnione w PFU, przedmiarze robót, a są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie obowiązujących norm i przepisów techniczno – budowlanych i administracyjnych. 2. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach